menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Guniath

Lisa_S

Lisa_S - 10-01-2024 om 20:19

?

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 3: Ontsnapt! (Tiener)
👍+1
Twenty4-7

Twenty4-7 - 07-01-2024 om 13:24

Heel lekker om te lezen hoe Manisha haar man Fais klaar maakt voor de volgende stap cuckolding. Op naar het vervolg en een dikke 10.

Reactie op: De Loft - 1: Inwijding (Hetero)
👍+1
Twenty4-7

Twenty4-7 - 07-01-2024 om 12:44

Heerlijk lang verhaal over een huisvrouw die zich verveelt en daardoor onrustig wordt. Dikke 10.

Reactie op: Mevrouw Reigers - 1: Een Schone Kans (Overspel)
👍+1
Twenty4-7

Twenty4-7 - 07-01-2024 om 12:28

Heerlijk beschreven verhaal over de buurman en de dochter van de buren tijdens Corona. Een dikke 10 achtergelaten.

Reactie op: Het Toevluchtsoord (Tiener)
👍0
Lisa_S

Lisa_S - 05-01-2024 om 19:05

Geweldig! Ik ben fan.

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 2: Een Nieuw Thuis (Tiener)
👍+2
Lisa_S

Lisa_S - 05-01-2024 om 13:32

Wat goed geschreven! Ik snap niet waarom dit verhaal maar een 8.5 krijgt. Okee, er gebeurt nog niet veel opwindends, maar dat hoeft ook niet. Dit is met het begin van een historische roman dan van zo'n plat pats-boem-neuken verhaal waar deze site zo vol mee staat. Van mij krijg je een tien!

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 1: De Overtocht (Tiener)
👍+1
Twenty4-7

Twenty4-7 - 04-01-2024 om 16:47

Heerlijk vervolg, het heeft even geduurd maar zeker de moeite waard. Dikke 10 achtergelaten.

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 2: Een Nieuw Thuis (Tiener)
👍+4
Arthur19013

Arthur19013 - 27-11-2023 om 14:29

Heerlijk verhaal. Hopelijk krijgen opa en Mackenzie nog een momentje samen. Geniet al van hun relatie sinds hoofdstuk 4.


Reactie op: Eenzame Opa - 21: Emma’s Besluit (Familie)
👍+2
Bee

Bee - 09-08-2023 om 14:23

Heerlijk verhaal, ik hou van echte verhalen met een tikkie erotiekshop of meer... en dit wordt er hopelijk één om van te smullen... Bij het eerste deel alvast gedaan..

Bedankt, ik ga het vervolg zeker lezen..
Bee

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 1: De Overtocht (Tiener)
👍+2
Brovadeco

Brovadeco - 08-08-2023 om 18:35

Fijne inleiding om te lezen. Lekker uitgebreid en in detail beschreven. Niet meteen "het diepe"in maar zoals het echt zou kunnen gaan. Ik kijk uit naar het vervolg en wat ze allemaal gaat beleven en ontdekken en als het ook allemaal zo in detail beschreven gaat worden dan wordt dit smullen.

Reactie op: Nieuw Amsterdam - 1: De Overtocht (Tiener)
👍+4

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 896  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net