MarWil - 03-03-2026 om 16:24
Wat weer een heerlijk genoegen levert dit deel met een mooie clifhanger. Benieuwd wat die storm gaat brengen en doet met de romatiek en erotiek.
Kan niet wachten op het volgende deel 😍
Reactie op:
Brechtje.S - 03-03-2026 om 08:48
Eenmaal Frank op 'zijn" terrein neemt hij de touwtjes duidelijk wel weer in de hand en wat mij betreft mocht dat ook wel. Maar met de naderende storm lijkt een romantiche avond en nacht met drie, die er in mijn aanvoelen zat aan te komen plots ver weg. Of vergis ik me? Bedankt voor alweer een heel mooi deel. Dikke 10 wat mij betreft en laat het vervolg maar snel komen...
Reactie op:
Sabine18401 - 03-03-2026 om 03:17
Dat was weer geweldig! Hoop dat de storm niet alles teveel id war stuurt en ze dit goed overleven. Of dat ze vermist worden.
Schrijf nu maar vlug verder aub!?
Ook weer n 10!
Reactie op:
MarWil - 02-03-2026 om 00:44
Mooie (en wel enig zins verwachtte) wending in het verhaal. Maar dat maakt het voor mij juist aantrekkelijker. Een prachtige symbiose met wederzijds respect lijkt er aan te komen.
Weer heel benieuwd naar het vervolg, kom maar snel 😍 👍
Reactie op:
Simone18795 - 28-02-2026 om 14:16
Hopelijk hoeft Tess geen spijt te krijgen dat ze er op aandrong dat de huishoudster meegaat... met de plannen van Frank in het achterhoofd heeft het er alle schijn van dat het triootje van de vorige nacht een vervolg gaat krijgen, en wie weet worden ze daar alledrie ook blij van... laat het vervolg maar snel weer komen, Stanzie
Reactie op:
Dannyboy - 28-02-2026 om 09:29
Yeah, goed gedaan Stanzie! Na het vorige korte deel was ik even bang dat je misschien de wensen van lezers zou volgen. Maar dat deed je gelukkig niet. Want jij bepaalt het zelf.
@Westy, ik snap Franks standpunt wel. Hij is een stuk ouder dan Tess. Ook al wil hij haar graag maar zijn verstand houdt hem tegen. Zeker nu Sabine en Tess elkaar leuk vinden. Ze zijn van dezelfde leeftijd.
Ga door Stanzie!
Reactie op:
Bee - 28-02-2026 om 09:18
Dag Stanzie,
Even kort, mooie serie, ik geniet elk deel. Fijn dat ik geen idee heb waar het heen gaat maar de liefde constant aanwezig is. En je schrijft natuurlijk de hele tijd zo fijn. Ik lees het met plezier.
Bedankt voor het schrijven.
Reactie op:
Brechtje.S - 28-02-2026 om 08:11
Voor Tess lijkt de vraag wat er precies speelt tussen Frank en zijn huishoudster op dit moment in het verhaal niet meer zo belangrijk, maar mij blijft het benieuwen. Met drie op naar Mikonos dus... Of dat een goed idee is en of ze tijdens de boottocht de romantiek zullen omarmen valt nog af te wachten, net zoals nog moet blijken of Sabine daarin een storende of juist een verbindende factor zal zijn.. voor het verhaal lijkt me die boottrip alvast wel een leuke twist te worden, dus kijk ik alweer uit naar het vervolg van dit o zo leuke verhaal.
Reactie op:
Westy - 28-02-2026 om 00:55
Frank blijft nog steeds vaag over wat hij nu precies wil. En weer laat hij het aan de dames over Ipv zelf de knoop door te hakken.
Het hoge woord is er nog steeds niet uitgekomen. Ook niet bij Tess. Maar zij is de escorte en als ze het wel zou doen zou dat een bommetje onder hun zakelijke relatie betekenen. Al blijkt die in de praktijk helemaal niet zo zakelijk.
Frank zou de eerste stap moeten nemen. Maar ja…. Frank en beslissingen nemen is geen goede match.
Op naar Griekenland en kijken wat daar gebeurt. Lijden ze schipbreuk….? Of varen ze een nieuwe toekomst tegemoet? Samen met Sabine want veel privacy zullen ze aan boord niet hebben met die brutale huishoudster. Geef Sabine 1 vinger… en ze neemt de hele hand van Tess. En de rest van haar lichaam ook.
Reactie op:
Rene22390 - 24-02-2026 om 13:07
voor alle delen een dikke 10
Reactie op: