Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702
Rob19702 - 20-10-2023 om 13:50
Eindelijk wat ontwikkelingen in het verhaal. Maar nog steeds hebben Luca en Elise nog steeds niet uitgesproken wat ze nu echt willen van elkaar. Hopelijk gebeurt dat hierna wel. Dit was een heerlijk hoofdstuk!
Reactie op: De Vriendengroep - 31: Kookpunt (Tiener)
Rob19702 - 18-10-2023 om 08:44
Lucas laat het voor de zoveelste keer weer gebeuren, hij is passagier in zijn eigen leven. Jammer dat er niet wat meer ontwikkeling is, het valt zo allemaal in herhaling. Hij heeft meer serieus gesproken met Kamila in één kwartier dan met zijn eigen vriendin over langere tijd.
Heb een leuke nacht met die meiden en zet er daarna lekker een punt achter. Want hij trekt het toch allemaal niet.
Reactie op: De Vriendengroep - 30: Hoogtepunt (Tiener)
Rob19702 - 17-10-2023 om 15:22
29 hoofdstukken, vreemdgaan, een relatie op de klippen en niemand zegt wat. Heel bijzonder. Het blijft een soort van tienerverkering zo. Echte volwassenen praten met elkaar. Ik had gehoopt op een andere insteek, maar dit gaat nergens meer over. En nu komen er vriendinnen langs en gebeurt er natuurlijk weer van alles. In een langer verhaal wil je ook iets van karakterontwikkeling zien. En dat ontbreekt hier.
Reactie op: De Vriendengroep - 29: Hete Hangijzers (Tiener)
Rob19702 - 07-10-2023 om 15:19
World of Warcraft erotiek? Ik heb dat spel al jaaaaaren niet gespeeld, in de beginjaren wel. Erg creatief!
Reactie op: In Ashenvale (Romantisch)
Rob19702 - 04-10-2023 om 19:26
De 38-jarige vrouw Nel. Toen was ik er al klaar mee. Wie heet er nu tegenwoordig nog Nel. Alleen mensen van in de 70 toch? Een beetje moderne namen gebruiken houdt het een beetje bij de tijd.
Reactie op: Thomas, De Man In Huis - 2 (Familie)
Rob19702 - 04-10-2023 om 08:35
Ik vraag me ook af wat de vriendinnen van Jeff en Mussa nu weten. Hebben zij allemaal een open relatie of gingen zij keihard vreemd met Elise. Weten ze dat dit gebeurd is? En vorige keer en wat vonden ze daar van? Het verhaal van meerdere kanten belichten had het duidelijker en interessanter gemaakt. De groepsdynamiek was heel vaag en had het verhaal beter kunnen maken.
Reactie op: De Vriendengroep - 28: Ondanks Alles (Tiener)

Rob19702 - 03-10-2023 om 08:35
Het verhaal speelde zich vooral af in het hoofd van Lucas, met al zijn twijfels en onzekerheden. Wat Eline nu echt wil of vindt, weten we nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het verhaal afloopt, want hun avontuur begint nu pas echt. Samen, maar dan ook echt samen, de sexuele grenzen opzoeken. Dat is een mooi thema waar je nog veel kanten mee op kan. En die vriendengroep komt dan vanzelf wel weer in beeld, maar dan is hun relatie als het goed is een stuk verder. Dan kunnen ze er samen van genieten.
Wat me irriteerde aan het verhaal was de stroperigheid en de slechte communicatie. Het kwam over alsof Lucas en Eline een stel tieners waren die net 2 weken verkering hadden. Dat was niet zo. Het haalde wat van de realisme van het verhaal weg. We zitten in hoofdstuk 28 en nog steeds is er een hoop niet uitgesproken en weten we eigenlijk niet wat Eline en Lucas nu willen. Als je ze een stukje volwassener maakt in hun gedrag en gesprekken, wordt het verhaal beter.
Reactie op: De Vriendengroep - 28: Ondanks Alles (Tiener)