Stanzie - 15-01-2025 om 05:25
Nou nou, Anna haalt werkelijk alles uit de kast om zoveel mogelijk van haar hoogst ongewone verjaardagscadeau te genieten, al is het maar de vraag of 'lijdend voorwerp' Danny niet nog meer geniet dan de jarige zelf. Je hebt er iets heel moois van gemaakt Danny, en met die twee 'stugge' agenten die hen bij de opengaande liftdeuren opwachten, lijkt mij dat feestje allesbehalve voorbij. Heel benieuwd hoe deze feestelijke dag zich verder zal ontwikkelen voor Anna en haar speeltje van vlees en bloed.
Reactie op:
Stanzie - 08-01-2025 om 11:43
Alleszins een goed verteld en nieuwsgierig makend eerste deel. Zeer benieuwd naar wat oma's dagboeken nog allemaal aan geheimen zullen prijs geven...
Reactie op:
Stanzie - 06-01-2025 om 17:52
Jeetje, wat voel ik me stom als ik denk aan de reactie die ik onder je vorige deel achterliet... Maar allicht zal ik niet de enige zijn die achterover wordt geblazen door deze onverwachte wending. Blijdschap overheerst en hoe ze vervolgens hun immense verlangen naar elkaar invullen vertel je weer op de meesterlijke wijze die jou zo eigen is. Een liefdesbaby nu al in de maak, het zou zomaar kunnen... Als je nu nog zou afkomen met een Mark wiens sperma niet vruchtbaar zou zijn, dan... Dan weet ik je te vinden! Zoveel drama verdient dit lieftallige Koppel toch niet...!??
Reactie op:
Stanzie - 05-01-2025 om 23:55
Richard wil de dag erna de details horen..? John heeft nu al een heel arsenaal aan geiligheid te vertellen en de nacht is nog niet eens begonnen. Als Richard wist met wie zijn jongere collega de nacht doorbrengt... Leuk bedacht en goed gebracht
Reactie op:
Stanzie - 05-01-2025 om 23:19
Ja hoor... Die Rachel komt zeker nog terug. Wellicht in het volgende deel al want daar ga ik nu hoe dan ook naartoe. Mooi opgebouwd verhaal
Reactie op:
Stanzie - 05-01-2025 om 07:32
Van mij mag je gerust nog meer 'praktijk-verhalen' schrijven. Uiteraard heb ik Carrie niet gezien, maar dit mooie 'taboe' verhaal zal me nog wel even bijblijven.
Reactie op:
Stanzie - 05-01-2025 om 01:22
Zou de serieuze bronnen berustende info van de huisarts je lezers afschrikken om te reageren..? Toegegeven, je er is niet meteen de meest erotisch geladen passage, maar dan verbaasd het mij dat hier geen enkele reactie kreeg tot hiertoe. Nu ja, iemand moet de eerste zijn. Ik heb in ieder geval weer genoten. Dit verhaal blijft me boeien en dus kijk ik alweer uit naar het vervolg.
Reactie op:
Stanzie - 05-01-2025 om 00:51
WoW Jefferson... Ik dacht niet dat zoiets nog mogelijk was maar je hebt jezelf in dit deel nog overtroffen!! Zo mooi, zo lief en tegelijkertijd zo broeierig heet... Wat de toekomst voor Kamilla en Lucas verder ook nog in petto mag hebben, ik hoop dat het gevoel van Lucas (en bij uitbreiding Kamilla) dat zij twee altijd 'de kern' zullen zijn voor altijd overeind mag blijven. Dankjewel voor dit subliem geschreven deel.
Reactie op:
Stanzie - 03-01-2025 om 08:10
Puur toeval dat ik de beide Willemijn-delen achter elkaar heb gelezen, maar wat een mooi geheel! Tegelijk ook een nieuwsgierig makende wending en het feit dat Kamila niet verder wil(de) gaan zonder Lucas met die jonge meid zorgt ervoor dat je niet gelijk een déja-vu gevoel krijgt. Dit verhaal blijft me boeien en is heerlijk om te volgen. Van mij mag je hier gerust het hele nieuwe jaar mee doorgaan...
Reactie op:
Stanzie - 02-01-2025 om 07:24
Een heel mooi kerstverhaal wat jij hier afgeleverd hebt, Tdid. Dankjewel, ik heb hiervan genoten.
Reactie op: