Stanzie - 28-01-2025 om 22:54
Wow... Hoe erotisch geladen kan de beschrijving van een intieme zoen zijn zeg. Een wending die ik niet zag aankomen en tegelijkertijd zwengel je de spanning op tot ongekende hoogte. Benieuwd hoe ver het verlangen naar 'ervaren' van Willemijn zal gaan, iets wat ik snel hoop te mogen lezen in het volgende deel. Wat een onwaarschijnlijk mooie episode alweer!
Reactie op:
Stanzie - 28-01-2025 om 07:42
Het blijft toch een beetje vreemd voor mij dat Lucas niet meeging naar dat feestje maar misschien nog vreemder is de suggestie die Kamilla hem bij het afscheid meegeeft... Of was dat het opstapje wat Lucas nodig had om iets te doen aan de vertroebelde relatie tussen Eke en Willemijn ? Verder onthoud ik dat de komst van Elise naar het feestje niet het belangrijkste nieuws van de avond zal blijken te zijn ... Het maakt dat ik nu al uitkijk naar de thuiskomst van Kamilla, maar wellicht staat er op Ameland eerst nog wel een en ander te gebeuren... Als dit verhaal ooit als boek verschijnt ga ik het zeker kopen!
Reactie op:
Stanzie - 27-01-2025 om 07:54
Je bent een meester in het zaaien van twijfel, Jefferson, en dat bedoel ik hier als een groot compliment. Ik hoop zo dat Kamilla en Lucas de problemen die ongetwijfeld op hen af gaan komen zullen aankunnen en dat hun liefde alles overwint, maar de uitdagingen zijn talrijk... Als je mij één ding geleerd hebt, dan is het wel dat het zaak is om niet op de zaken vooruit te lopen binnen dit verhaal en vooral te genieten van hetgeen je 'wel' schreef. Dat heb ik zojuist gedaan, en de zo heerlijk beschreven 'liefdesdans tussen die twee zal ergens in mij nog wel een tijdje nazinderen. Dankjewel voor dit mooie deel, alweer...
Reactie op:
Stanzie - 19-01-2025 om 22:09
Ja watta... Aan dit tempo gaat Stef snel leren, lijkt mij. Goed oefenen met oma op maandag, zou ik zeggen. Die ervaring gaat hem goed van pas komen met al die vrouwelijke belangstelling in zijn persoon. Leuk vervolg alweer
Reactie op:
Stanzie - 17-01-2025 om 00:08
Dankjewel.voor deze prachtige serie en tegelijk ook voor het 'to thé point' naschrift, waar ik me helemaal in kan vinden. Een beetje realisme in het 'normale leven' is me heus niet vreemd, al helemaal niet waar het erotiek en seks betreft, maar al schrijvende gaat ook 'mijn pen' wel eens met me op de loop. Dat herken ik maar al te goed.
Succes bij het hervatten van jouw vervolgverhaal van (veel te) lang geleden.
Reactie op:
Stanzie - 16-01-2025 om 23:04
Welke jongeman zou hier niet in Stefs plaats willen zijn? En dan moet de 'oefenweek' nog beginnen. Ja, die jongen gaat beslagen op het ijs komen als hij straks gaat daten met zijn achternichtje en zoals daar naartoe werkt is heel mooi.
Reactie op:
Stanzie - 16-01-2025 om 08:14
Sprookjes zijn ook niet bepaald mijn ding, maar dit verhaal heb ik met veel plezier gelezen. Wat eenn epos! Knap gedaan!
Reactie op:
Stanzie - 15-01-2025 om 18:22
Op een oude fiets... Het lijdt geen twijfel dat oma haar kleinzoon op een prachtige manier zal inwijden in de lichamelijke beleving van de liefde. Ik durf wedden dat Stef zijn eerste keer zal onthouden tot in lengten van dagen en heus niet alleen omdat het met zijn oma is... Die jongen gaat weldra beslagen op het ijs komen... Of dat met zijn achternicht gaat zijn zal nog moeten blijken. Mooi deel alweer
Reactie op:
Stanzie - 15-01-2025 om 17:40
Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe mijlpaal hier op Opw.net. verder... Wat een ruimdenkende Oma, maar ja, we kennen nu haar voorgeschiedenis en dat maakt het zoveel geloofwaardiger. Wat bouw je dit weer mooi op, Jelle. Ik ga snel naar deel 4
Reactie op:
Stanzie - 15-01-2025 om 08:07
Prima vervolg. Ik ga snel door naar het volgende deel
Reactie op: