Oelewapper - 31-05-2024 om 00:40
Dit verhaal toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik voel me deelgenoot in een verbondenheid die enkel nog kzn groeien.
Mooi!
Reactie op:
Oelewapper - 30-05-2024 om 06:57
Fantastisch verhaal met een schitterende opbouw.
Reactie op:
Oelewapper - 30-05-2024 om 01:28
Elk woord hield me geboeid vast.
Deze reeks mag nog wel een eindje doorgaan.
Reactie op:
Oelewapper - 29-05-2024 om 06:34
Het is duidelijk dat niet enkel de verhalen maar ook de omgang met Lieve hun afsluiting naderen. Zal dit blijven lukken zonder haar te kwetsen?
Toch hoop ik nog te ontdekken wat er met Ieneke is gebeurd.
Reactie op:
Oelewapper - 29-05-2024 om 01:26
Geen clichés, geen voor de hand liggende plot.
Wel een verhaal dat zich als een spannende thriller in de stijl van Black Mirror voor ons netvlies voltrekt!
Dit is Literatuur!
Reactie op:
Oelewapper - 28-05-2024 om 00:04
Puck, een hobgoblin of een elfje? In elk geval lijkt het er wel op dat ze dezelfde onruststoker als haar beroemde naamgenoot zou kunnen zijn.
Zal Milan haar Oberon kunnen worden?
Je hebt me weer in de ban van een van je droomwerelden, Zazie! Vannacht droom ik van een puck die… je weet wel…
Dank je voor het planten van dit opwindende beeld in mijn hoofd.
Reactie op:
Oelewapper - 26-05-2024 om 11:08
Dit verhaal leest als een trein. Een heel stille trein.
Ik ben fan!
Reactie op:
Oelewapper - 26-05-2024 om 10:40
Ieneke en Silke…
Een wit slipje met roze hartjes
Een prachtig verhaal
Reactie op:
Oelewapper - 26-05-2024 om 01:36
Mooi slot van een licht surrealistische reeks.
Het was een genot om te lezen.
Reactie op:
Oelewapper - 24-05-2024 om 06:53
Nooit is Izabella uit Andreasz’ gedachten weggeweest.
Romantisch en herkenbaar.
Ook ik hoopte elke dag weer een nieuw Zazie-verhaal te treffen. Deze korte reeks was dus een zegen.
Je vulde mijn hart weer met zoete woorden.
Dank je!
Reactie op: