menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Stanzie
Stanzie Stanzie - 26-12-2024 om 16:31
👍+1
Nee is nee, maar dat Xaviera daar even geen boodschap aan heeft draagt ertoe bij dat ook deze verkleedpartij een boeiend verhaaldeel is geworden.

Reactie op: 
Eenzame Kerst - 5 (Romantisch)

Stanzie Stanzie - 25-12-2024 om 11:33
👍+4
Een epiloog als een onverwacht Kerstcadeautje... Blij dat je dit alsnog hebt geschreven. De onbeantwoorde vragen hebben nou ook een mooi antwoord gekregen, dankjewel!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 25-12-2024 om 06:19
👍+6
Dat je het allemaal zo realistisch kunt laten klinken maakt van dit sprookje echt wel iets bijzonders. Mooi!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 25-12-2024 om 05:49
👍+1
Van eenzame kerst lijkt al eventjes geen sprake of ben ik te vroeg met mijn conclusie? Alleen de schrijver die het weet...prettige kerstdagen

Reactie op: 
Eenzame Kerst - 4 (Romantisch)

Stanzie Stanzie - 22-12-2024 om 23:35
👍+5
Allemaal leuk en aardig dat gestoei met Esther maar iets zegt mij dat Gerda nog een grote rol zal gaan spelen. Kerstverhalen zijn zelden mijn ding, maar dit is wel leuk om te volgen

Reactie op: 
Eenzame Kerst - 3 (Romantisch)

Stanzie Stanzie - 22-12-2024 om 14:52
👍+3
Kan niet anders zeggen dan heel mooi !

Reactie op: 
Eenzame Kerst - 2 (Romantisch)

Stanzie Stanzie - 20-12-2024 om 17:24
👍+4
Leuk vervolg en dan eens eindigen met het vooruitzicht op een één op êén dag met die immer ondeugende Anna. Danny heeft alweer een avontuur om naar uit te kijken in het verschiet. Ook ik kijk daar al naar ui

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 16-12-2024 om 11:16
👍+9
Een heerlijk zomer met veel aftasten en boeiende ontwikkelingen. Is er hier een nieuwe 'vriendengroep' in de maak... hopelijk blijft de prima verstandhouding tussen Kamila en Lucas overeind bij de stappen die ze schijnbaar zullen gaan zetten. Mooi deel alweer

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 14-12-2024 om 00:14
👍+1
Daot onzekere van het late puberen is heel herkenbaar, al wist ik niet dat jongens ook die fase doormaken. Je weet die onzekerheid wel heel overtuigend en geloofwaardig neer te zetten. Kortom een genot om te lezen

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 13-12-2024 om 23:39
👍+1
Een veelbelovend begin. Het lukt je alweer... Je verhaal zit al na dit eerste deel onder mijn huid. Op naar deel 2 dus maar

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 781  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net