Stanzie - 13-12-2024 om 22:54
Wordt dit de 'storm der ontsnapping'? Zou zomaar kunnen lijkt mij.. Het einde van hun vruchtbare bestaan kan dit nooit zijn want een sprookje hoort nu eenmaal goed af te lopen. Benieuwd welke wending jij ons zal voorschotelen, Tdid!
Reactie op:
Stanzie - 12-12-2024 om 01:56
Zo blij ben ik waarschijnlijk nooit eerder geweest bij het verschijnen van een nieuw verhaaldeel. Het voelt alsof ik na maanden eindelijk nog eens aan de snoeppot mag zitten. Wat bouw je dit tussendeel weer mooi op en de metamorfose van Lucas is daarbij bijzonder. Deze Lucas 0.2 bevalt mij wel. Het ziet ernaar uit dat de relatie met Kamilla zich heel anders zal gaan ontwikkelen en ook dat maakt nieuwsgierig. Verder... Ik heb jouw reactie (zowel via mijn profiel als boven dit verhaal) ter harte genomen en zal niet zo snel meer zeuren. Ik begrijp het ergens wel dat jij in die momenten dat je tijd hebt datgene schrijft waar je op dat moment zin in hebt. Al is het slechts een hobby van je, Voor mij ben jij 'wel' een schrijver en nog een heel goeie ook. Moesten jouw afgewerkte verhalen ooit als boek verschijnen, ik koop ze direct!
Reactie op:
Stanzie - 09-12-2024 om 07:54
Er lijkt mij voorlopig weinig reden om er gerust op te zijn. Iets zegt mij dat een sprookjesachtig einde nog niet voor meteen zal zijn, al de relatie tussen de beide hoofdpersonages wel al een sprookje op zich... spannend!
Reactie op:
Stanzie - 08-12-2024 om 10:53
De reactie van Ferre is niet bepaald van die aard dat Sandy de deur naar Shirley zal dichtslaan, zo lijkt het mij... Wat er daarna gebeurt al helemaal niet, al wacht ik nu samen met Sandy af of en hoe Shirley gaat reageren. Weer een prachtig en geloofwaardig deel, Stanzie. Laat het vervolg maar komen.
Reactie op:
Stanzie - 01-12-2024 om 22:35
Geweldig verhaal Eline! Wat een boeiend vertelde eerste escort ervaring... Een mens zou voor minder gaan denken dat het verteld is vanuit teigen beleving en dat bedoel ik als een welgemeend compliment!
Reactie op:
Stanzie - 01-12-2024 om 15:13
Spanning troef zeg, in dit sprookje voor volwassenen want het lijkt me net iets te luguber als verhaaltje voor het slapengaan... Maar een plezier om volgen, dat zeker wel!
Reactie op:
Stanzie - 24-11-2024 om 19:37
Spannend! Geraken ze veilig weg? Dat is nu de grote vraag.
Reactie op:
Stanzie - 23-11-2024 om 14:57
Jack zal wel zijn redenen hebben om voorlopig nog niet met Carolien in gesprek te gaan en zo blijft ook voor ons de vraag open wat de reden is van Caroliens overspelige gedrag, al is het intussen wel duidelijk dat ze daar op een of andere manier toe gedwongen werd. Mooi deel alweer!
Jammer maar begrijpelijk dat andere bezigheden tijdelijk voorrang moeten krijgen, maar dat neemt niet weg dat ik de dagen zal aftellen tot je weer gaat insturen. Succes bij je professionele bezigheden.
Reactie op:
Stanzie - 21-11-2024 om 17:17
Nou nou, bij deze wil ik me excuseren omdat ik jou eventjes ongemakkelijk maakte met mijn ongepaste, veel te nieuwsgierige vraag op dat trouwfeest van Anne en Lotte. Ik begrijp het achteraf wel dat het niet de plaats en het moment was om daar over te praten, Danny.
Haha...! Leuk dat ik als gast aanwezig mocht zijn en...Wat was ik in goed gezelschap bij al die andere schrijvers..! Heb ik je al gezegd dat ik dit een leuke twist vindt? Heerlijk!
Reactie op:
Stanzie - 16-11-2024 om 07:08
Wat is er mooier dan je weekend beginnen met een nieuw verhaal van Sanne..? Onwaarschijnlijk hoe het jou telkens weer lukt om je lezers onder te dompelen in de leefwereld en het gedachtengoed van dit echtpaar, hun familie en hun vrienden... Dat je - buiten een paar flash-backs - niets erotisch hebt gelezen in dit deel besef je pas als je klaar bent met lezen en dat is grote klasse. Je bent en blijft een meesterverteller, Uiteraard wek je alweer nieuwe verwachtingen op... Zal Mieke in het huis van Sanne weldra haar grote liefde ontvangen waar ze zo naar smacht? Wordt de reis naar Amerika een swingers-voltreffer omdat Kaitlyns man en Mark het prima met elkaar kunnen vinden, of juist niet?
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het opsommen van vragen die door mijn hoofd spoken en waar alleen jij als schrijver het antwoord op weet. Vindt je het gek dat ik nu alweer uitkijk naar het volgende deel?
Reactie op: