Genieter56 - 24-04-2021 om 11:57
Hallo Oelewapper,
Jij hebt gereageerd op trillend genot van Marieke. Haar eerste verhaal en vind je reactie erg aardig. De reactie van Marieke maakte mij nieuwsgierig naar jouw verhalen.
Heb dus net dit verhaal gelezen en ja als je zo kunt schrijven dan moet elke verhaal een genot zijn om te lezen. Echt heb nog nooit zo’n prachtig opbouwend, liefdevol verhaal gelezen. De woorden die je gebruikt, de zinspelingen echt geweldig en een genot om te lezen. Het genieten van de personages, prachtig. Dit smaakt naar meer verhalen van jou. Dank
Reactie op:
Oelewapper - 19-04-2021 om 11:37
Dank je voor de heel fijne reacties!
Voor de fans: de uitwisseling is nog niet aan zijn einde. 🙂
Reactie op:
Blackjack - 19-04-2021 om 10:49
Wat een heerlijk verhaal weer! En ga me nou niet vertellen dat het al klaar is he...
Reactie op:
Scary-Hary - 19-04-2021 om 08:19
Oele, ook jouw versie mag er wezen. Ik weet niet hoe jullie het doen, maar het smaakt naar meer. Het was weer genieten.
Harry
Reactie op:
Sylvagina - 18-04-2021 om 21:27
Oelewapper
Een nieuw verhaal... Een nieuw opwindend avontuur. Een Roadtrip, waar jullie doen waar jullie zelf zin in hebben.
Ik heb genoten van jullie geile duo verhaal! Door twee paar ogen bekeken, twee totaal verschillende verhalen die toch hetzelfde zijn
Beide verhalen gelezen. Nat geworden en klaargekomen.
Kus Sylvia
Reactie op:
Eva93 - 18-04-2021 om 12:14
Waanzinnig prikkelend omschreven. Dank voor dit cadeautje.
Reactie op:
Caroline - Dark Crystals, - 18-04-2021 om 01:03
Heksen verhalen leuk, maar wie van jullie is wel eens op 30 april, "Walpurgis nacht" de heksen nacht om middernacht
de "Brocken Berg" in de Harz het verzamel punt van Duitse heksen op gegaan? Ik wel ... bij herhaling.
Reactie op:
Caroline - Dark Crystals, - 18-04-2021 om 01:00
Heksen verhalen leuk, maar wie van jullie is wel eens op 30 april, "Walpurgis nacht" de heksen nacht om middernacht
de "Brocken Berg" in de Harz het verzamel punt van Duitse heksen op gegaan? Ik wel ... bij herhaling.
Het lied in de link hier onder, een song hier over.
Reactie op:
Eline89 - 17-04-2021 om 22:25
Het lijkt erop dat niet alleen Floor zich heeft vermaakt, ook Kobe lijkt wel een leuke tijd te hebben gehad.
Thijs en Floor zijn elkaar behoorlijk aan het uitdagen. En niet alleen elkaar...
Je schrijft heel prettig, opbouwend en beeldend.
Je neemt de lezers mee in je verhalen.
Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg!
Reactie op:
Scary-Hary - 13-04-2021 om 12:54
Heel mooi geschreven Oele. Vind Floor toch iets geiler door haar finesses en het gedetaillerde verslag. Mis bij jou het "paalhuppen" op het einde.
Maar het blijft super
Harry
Reactie op: