menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Oelewapper
Genieter56 Genieter56 - 24-04-2021 om 11:57
👍0
Hallo Oelewapper,
Jij hebt gereageerd op trillend genot van Marieke. Haar eerste verhaal en vind je reactie erg aardig. De reactie van Marieke maakte mij nieuwsgierig naar jouw verhalen.
Heb dus net dit verhaal gelezen en ja als je zo kunt schrijven dan moet elke verhaal een genot zijn om te lezen. Echt heb nog nooit zo’n prachtig opbouwend, liefdevol verhaal gelezen. De woorden die je gebruikt, de zinspelingen echt geweldig en een genot om te lezen. Het genieten van de personages, prachtig. Dit smaakt naar meer verhalen van jou. Dank

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 19-04-2021 om 11:37
👍0
Dank je voor de heel fijne reacties!

Voor de fans: de uitwisseling is nog niet aan zijn einde. 🙂

Reactie op: 

Blackjack Blackjack - 19-04-2021 om 10:49
👍0
Wat een heerlijk verhaal weer! En ga me nou niet vertellen dat het al klaar is he...

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 19-04-2021 om 08:19
👍0
Oele, ook jouw versie mag er wezen. Ik weet niet hoe jullie het doen, maar het smaakt naar meer. Het was weer genieten.
Harry

Reactie op: 

Sylvagina Sylvagina - 18-04-2021 om 21:27
👍0
Oelewapper
Een nieuw verhaal... Een nieuw opwindend avontuur. Een Roadtrip, waar jullie doen waar jullie zelf zin in hebben.
Ik heb genoten van jullie geile duo verhaal! Door twee paar ogen bekeken, twee totaal verschillende verhalen die toch hetzelfde zijn

Beide verhalen gelezen. Nat geworden en klaargekomen.

Kus Sylvia

Reactie op: 

Eva93 Eva93 - 18-04-2021 om 12:14
👍0
Waanzinnig prikkelend omschreven. Dank voor dit cadeautje.

Reactie op: 

Caroline - Dark Crystals, Caroline - Dark Crystals, - 18-04-2021 om 01:03
👍0
Heksen verhalen leuk, maar wie van jullie is wel eens op 30 april, "Walpurgis nacht" de heksen nacht om middernacht
de "Brocken Berg" in de Harz het verzamel punt van Duitse heksen op gegaan? Ik wel ... bij herhaling.


Reactie op: 

Caroline - Dark Crystals, Caroline - Dark Crystals, - 18-04-2021 om 01:00
👍0
Heksen verhalen leuk, maar wie van jullie is wel eens op 30 april, "Walpurgis nacht" de heksen nacht om middernacht
de "Brocken Berg" in de Harz het verzamel punt van Duitse heksen op gegaan? Ik wel ... bij herhaling.
Het lied in de link hier onder, een song hier over.


Reactie op: 

Eline89 Eline89 - 17-04-2021 om 22:25
👍0
Het lijkt erop dat niet alleen Floor zich heeft vermaakt, ook Kobe lijkt wel een leuke tijd te hebben gehad.
Thijs en Floor zijn elkaar behoorlijk aan het uitdagen. En niet alleen elkaar...

Je schrijft heel prettig, opbouwend en beeldend.
Je neemt de lezers mee in je verhalen.
Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg!

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 13-04-2021 om 12:54
👍0
Heel mooi geschreven Oele. Vind Floor toch iets geiler door haar finesses en het gedetaillerde verslag. Mis bij jou het "paalhuppen" op het einde.
Maar het blijft super
Harry

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 798  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net