Oelewapper - 12-05-2024 om 01:12
De vrije loop is altijd beter!
?
Reactie op:
Oelewapper - 12-05-2024 om 01:00
Wraak is zoet.
Jij beschrijft hem honingzoet.
Prachtig!
Reactie op:
Oelewapper - 12-05-2024 om 00:50
Wat een heerlijke studententijd… if only…
Wat een prachtverhaal… snel meer…
Reactie op:
Oelewapper - 12-05-2024 om 00:34
Wauw!
Wat een intensheid.
Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 11-05-2024 om 01:12
Innerlijke verscheurdheid. Schitterend geschreven.
Reactie op:
Oelewapper - 10-05-2024 om 01:59
Meedogenloos.
Breekt Anne? Of komt ze er sterker uit? Wie weet komen we dit morgen te weten.
Reactie op:
Oelewapper - 09-05-2024 om 09:51
Geweldig verhaal. Hier moet een vervolg op komen!!! Dat wordt een schitterend gebed. ?
Reactie op:
Oelewapper - 09-05-2024 om 09:44
Gerrit heeft gelijk. Binnen het verhaal creëer je een nieuwe wereld die moeiteloos overgaat in een speookje met een einde dat schokkend zou kunnen zijn, maar door jouw pen vertederend wordt gemaakt.
En Silke blijft wachten…
Reactie op:
Oelewapper - 08-05-2024 om 23:33
Carolyn en Aniek zijn dan wel geen sexualem en “slechts” huisdieren, toch lijkt het of ze een stijlbreuk in de omgang aankondigen.
Weer een mooi deel in deze reeks!
Reactie op:
Oelewapper - 06-05-2024 om 00:20
Ooooh, Silke moet nu echt wel gefrustreerd zijn. Als haar bommetje zal ontploffen…
Weer een heerlijk deel in een zalige reeks!
Reactie op: