menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio

Sander15718

Sander15718 - 03-09-2025 om 13:40

Keihard ben ik, wat een heerlijk verhaal.
Hoe oud waren de boys? Ga verder!!

Reactie op: Windsurfen (Homo)
👍+1
Rob15585

Rob15585 - 03-09-2025 om 08:55

Keihard!

Ook omdat ik een soortgelijk genoegen had met een joch hier in de wijk. Een stoer heterojochie die met zijn darm vol zaad naar huis ging.

Top geschreven! 😉

Reactie op: Windsurfen (Homo)
👍+4
Adam24120

Adam24120 - 03-09-2025 om 07:31

Heerlijk verhaal. Ik ben benieuwd hoe Vic hier later in kan passen

Reactie op: Windsurfen (Homo)
👍+4
Bicu46

Bicu46 - 18-08-2025 om 13:52

Hi Budilo, wat n heerlijk verhaal om te lezen. Opwindend, maar ook onderhoudend qua schrijfstijl. Je houdt m’n aandacht vast en ik wil graag meer 😁 Dus hopelijk komt er n vervolg.
Mocht dat niet zo zijn, dan heb je heerlijk ander materiaal als alternatief. Ik ben fan!

Reactie op: Het Eiland (Homo)
👍+1
Martin11862

Martin11862 - 17-08-2025 om 12:54

Heerlijk
Chapeau
Dit is genieten zo n verhaal
Ontdekkings tocht bloot buiten vtijen en binnen naar het hoogtepunt

Reactie op: Het Eiland (Homo)
👍0
André

André - 26-07-2025 om 16:16

Heerlijk verhaal, ,lekker langzaam elkaar strelen en stimuleren, weet niet wie van de 2 ik het liefst zou willen zijn.
Van mij een 10 👍 👍 👍 👍 👍 😛 😛 😛 😛 😛
Laat vervolg maar komen.

Reactie op: De Vitruviusboy (Homo)
👍+1
Cheeshead

Cheeshead - 25-07-2025 om 17:04

super geil weer

Reactie op: Twee Bottom Boy’s (Homo)
👍0
Nico10670

Nico10670 - 21-07-2025 om 05:59

Heerlijk GEIL verhaal. Zo wil ik (59,Bi) ook wel "vogels kijken"

Reactie op: De Observatiehut (Homo)
👍0
Leonardo

Leonardo - 04-07-2025 om 09:11

Oh ja dank je wel voor dit heerlijke verhaal. Ik verlang nu al naar het vervolg hierop. Een dikke 10.❤️❤️

Reactie op: De Observatiehut (Homo)
👍+3
Bert...

Bert... - 03-07-2025 om 11:42

Heerlijk geil verhaal en superspannend, ik (m63) wil die hut ook wel ontdekken en zalig verwend worden.

Topper en ik heb er van genoten en 10 gelaten.

Reactie op: De Observatiehut (Homo)
👍+3

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 754  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net