Startpagina > De Laatste Reacties door Maarten
Maarten - 10-04-2023 om 15:12
Ik schrijf lange verhalen en kies er tegenwoordig voor ze in stukken te knippen. Vandaar dat het zoveel delen zijn. De opbouw vind ik zelf belangrijk voor sfeer en het verhaal zelf. Maar ik begrijp dat je liever wat meer actie ziet :-) Probeer anders 'Britt heeft pech' eens. Dat is voor mijn doen een kort verhaal.
Reactie op: Hoe Eva Opgroeit Met Broer En Moeder - 7... (Familie)
Maarten - 06-04-2023 om 10:52
Op de vraag of er nog seks in voorkomt in het verhaal is het antwoord ja, maar zoals je ziet ontwikkelt het verhaal zich langzaam. Dit heeft mijn voorkeur maar je moet er van houden.
Reactie op: Hoe Eva Opgroeit Met Broer En Moeder - 4... (Familie)
Maarten - 12-10-2022 om 00:37
Oei Martijn, betrapt :-) Ik heb een keer een heel stuk geschreven maar was nog niet tevreden met het verloop. Vervolgens is het een tijd blijven liggen en nu moet ik me weer opnieuw erin verdiepen. Tussendoor nog een groot verhaal in delen geschreven maar dat is nog niet gepubliceerd (en ook nog niet af). Wat kan ik zeggen? De donkere dagen komen eraan. Dat wordt schrijven ;-) Bedankt voor je reactie!
gr.
Maarten
Reactie op: Mediamarkt (Tiener)
Maarten - 28-12-2021 om 13:21
Bedankt voor al jullie reacties weer. Het was afgelopen zondag een korte nacht om toch alvast een flink stuk te schrijven aan het volgende deel. En zoals gewoonlijk kreeg het tijdens het schrijven een andere wending. Eén waar ik wel tevreden over ben. Misschien dat jullie je afvragen waar het nu weer heen gaat maar persoonlijk vind ik het wel passen. Tot volgende keer!
Groet,
Maarten
Reactie op: Kijken - 16 (Extreem)
Maarten - 15-12-2021 om 17:48
Beste lezers, wederom bedankt voor jullie blik op de zaak. Ik kan over het vervolg alleen maar zeggen: it's has to get worse before it gets better. Geef het tijd, ik ben van de lange verhalen dus is er ook niet opeens een enorme ommekeer. Ik weet niet of het op z'n pootjes gaat komen. Ook ik weet nog niet hoe het afloopt ;-)
Tot in volgend deel dat ik vandaag zal posten,
Maarten
Reactie op: Kijken - 14 (Groepsseks)
Maarten - 11-12-2021 om 00:17
Bedankt iedereen voor jullie feedback. Fantastisch om te lezen hoe goed jullie het verhaal volgen. En ik neem alles in mij op en geloof me, het heeft invloed op het vervolg. Maar misschien niet het komende deel want dat is bijna af.
Om even op FJ39 te reageren. Een deel schrijven kosten uren en ik moet er wel voor in de stemming zijn. Verder is ieder deel zo'n 8000 woorden. Ga er maar aan staan.
Reactie op: Kijken - 13 (Groepsseks)
Maarten - 01-12-2021 om 19:46
Bedankt voor jullie reacties. Het zet me aan het denken. Moet het vervolg zijn zoals Jan voorstelt of wordt het meer een swingersvervolg? Het heeft beide wel wat maar ik ben benieuwd of jullie me kunnen overtuigen voor het een of het ander.
Groet,
Maarten
Reactie op: Kijken - 13 (Groepsseks)
Maarten - 07-11-2021 om 23:55
Bedankt voor jullie reacties. Dit was inderdaad een kort verhaaltje. Een beetje een overgang. Maar volgend verhaal komt er al weer aan. Hij is al ingestuurd dus hij zal er morgen of overmorgen wel op staan. Veel leesplezier weer!
Groet,
Maarten
Reactie op: Kijken - 10 (Groepsseks)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
1082
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net