Oelewapper - 11-03-2024 om 00:09
Een nieuw begin van een nieuwe reeks.
Fantasy.
Dan weet ik als fan dat je de grenzen van een taboe zal opzoeken om ons te doen nadenken over de moraliteit van de mens of de schijnheiligheid van het taboe.
En dat alles zonder opgeheven vinger, maar met des te meer genot.
Stevig begin vol heerlijks seks!
Reactie op:
Oelewapper - 06-03-2024 om 01:06
Een verhaal vol opluchting en genietend geluk.
Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 06-03-2024 om 00:40
Een feest vol lust.
Verlangens worden ingevuld.
Geen schroom, schaamte of taboe.
Enkel genot!
Dit verhaal is een viering van het leven.
Prachtig!
Reactie op:
Oelewapper - 01-03-2024 om 06:30
Keuzes veroorzaken spanning
Ten goede en ten kwade
Verleiding en afleiding
Met genot als gevolg
Intens genot
Zoals we van jou gewoon zijn
Weer een overheerlijk verhaal van jouw hand!!!
Reactie op:
Oelewapper - 25-02-2024 om 01:40
Alweer een mooi einde van een reeks.
Aangenaam verrast was ik door de ontmoeting met een andere reeks van vroeger. Extra verlangen. Extra opwinding. Niet alleen bij Jimmy.
Met geduld zal ik de dagen aftellen tot je weer terug bent met een nieuw verhaal.
Reactie op:
Oelewapper - 25-02-2024 om 01:22
Je bent de regisseur en de cameravrouw van de beelden die in mijn hoofd worden geprojecteerd en de gevoelens die mijn lichaam overheersen.
Steeds weer opnieuw.
Je hoeft me niet te vragen in de huid van welk personage je me met veel graagte liet kruipen.
Wat een genot!
Reactie op:
Oelewapper - 25-02-2024 om 01:06
Schitterend. De opbouw, de spanningsboog, de plottwist… alles klopt!
Reactie op:
Oelewapper - 24-02-2024 om 10:31
De vrije onbeschaamdheid is heerlijk overrompelend. Gniffelgenot!
Reactie op:
Oelewapper - 23-02-2024 om 01:13
Wat een verhaal!
Elk woord en elke zin nam me mee op een avontuur vol beleving. Schaamte en lust kwamen samen in een spanning die niet behouden bleef.
Klasse!
Reactie op:
Oelewapper - 20-02-2024 om 23:05
Een verhaal vol emotie. Blijdschap en verdriet. Vreugde en zorgen. En dat allemaal in een verslindende tornado. Prachtig geschreven!!!
En natuurlijk eindig je weer met een wtf-cliffhanger.
Natuurlijk…
Reactie op: