Stanzie - 10-08-2024 om 09:32
Zelden heb ik een zoen-sessie zo opwindend bescheven gezien maar dt het nu snel "meer" gaat worden lijkt wel duidelijk. Benieuwd wat haar man in gedachten heeft ben ik alvast wel, dus laat het vervolg maar komen.
Reactie op:
Stanzie - 10-08-2024 om 06:16
Wat een heerlijke climax van een geweldig verhaal. Natuurlijk gaat dat het goed komen tussen Kelly en Rob... Althans in mijn inleving. Rob gaat het moeten kunnen de komende tijd, maar een betere, liefhebbende, choonmoeder kan hij zich niet wensen.
Vooraf had je al aangekondigd dat het hier stopt en dat begrijp ik ook wel. Stoppen op het hoogtepunt is beter dan jezelf herhalen... Maar ik heb zo van dit verhaal genoten dat ik met heel veel plezier nog een vervolgdeeltje 2.0 had willen lezen. Dankjewel voor dit schitterende verhaal, een 10 over de hele lijn !
Reactie op:
Stanzie - 10-08-2024 om 00:12
De lasten uit het verleden worden er niet lichter op als hij dit soort contacten verborgen houdt voor Kamila, die eigenlijk beter verdient... Ja toch? Anderzijds weet je het op die manier wel spannend te houden. Alweer 2 prachtige vervolgdelen, Jefferson!
Reactie op:
Stanzie - 09-08-2024 om 16:40
Peter gaat verrast zijn, dat belooft voor het volgende deel... Ben benieuwd hoor!
Reactie op:
Stanzie - 09-08-2024 om 16:25
Heeft twijfelaar en binnenfretter Lucas dan niks geleerd uit zijn verleden met Lucas? Open kaart met Kamila lijkt zo voor de hand te liggen, maar hij lijkt het niet te durven of te kunnen. Vreemd, maar vooral jammer!
Reactie op:
Stanzie - 06-08-2024 om 07:27
Het spel van verleiding is begonnen en hoe! Ik geloof nooit dat de Spaanse baas van haar man moeite heeft met de door de drank toegenomen "toeschietelijkheid" van Lena, ook al lijkt hij voorlopig nog te aarzelen om haar aan te rsken. Of hun gevaarlijk spelletje het nodige resultaat gaat opleveren is nog maar de vraag, maar dat er hete passie in de lucht hangt is duidelijk. De vraag lijkt mij niet 'of' deze kus zal escaleren. Wel wanneer, hoe én met wie...
Reactie op:
Stanzie - 06-08-2024 om 06:52
Dit verhaal lijkt alleen winnaars te zullen opleveren... heerlijk, ik kan bijna niet wachten op het slotdeel.
Reactie op:
Stanzie - 04-08-2024 om 14:25
Echt wel benieuwd wat Peter van ome Jan verwacht en zo weet je mij alweer nieuwsgierig te houden.
Reactie op:
Stanzie - 04-08-2024 om 08:01
Voor de trouwe lezers (en 'herlezers') bevat dit deel weinig nieuwe informatie of voortgang, eerder een opfrissing. Toch doet het me veel plezier dat Westy na zo'n lange tijd de draad weer opneemt. Ik kijk verlangend uit naar wat nog komen gaat. Voor lezers die na jouw 'Moeder en dochter' verhaal hier inhaken kan dit een aansporing zijn om hele verhaal te gaan lezen. Ik kan het iedereen aanraden. Het hele Sanne verhaal is een meesterwerk dat het verdient om als boek uitgebracht te worden.
Reactie op:
Stanzie - 03-08-2024 om 07:20
Zalig vervolg yalwee Tdid
Reactie op: