Afternoondelight - 17-07-2023 om 22:44
Wat heb je dat gesprek tussen Stephan en Sofie mooi en beeldend beschreven!
Klasse en met een voelbare spanning.
Wat betreft de rest ben ik erg benieuwd!
Reactie op:
Oelewapper - 17-07-2023 om 22:26
Dit verhaal is het doorslaggevende bewijs dat je in een verhaal geen seks nodig hebt om een zinderende erotische spanning te creëren.
Jij vertrekt met een cliché setting zoals een restaurant, en vervolgens gooi je de rest van dat cliché overboord om een dialoog neer te pennen die zich als een ingenieus schaakspel voorzet. De pionnen sneuvelen bij de vleet en het lijkt op een patstelling uit te draaien, maar uiteindelijk is het verloop van het spel veeeeeel interessanter dan de uitkomst. Want daar moeten we sowieso nog even op wachten. Niet erg, het is meer dan de moeite waard!
Reactie op:
Dannyboy - 17-07-2023 om 21:24
Geweldig weer, Eline. Dit is echt genieten. De sfeer tussen die twee is gewoon voelbaar. Heerlijk hoe ze elkaar uitdagen. Ik ben heel benieuwd hoe het verder afloopt. Ik weet bijna zeker dat je iets in petto voor ons hebt. Het begin is in ieder geval heel belovend, ook al is er geen sprake van seks. Ik hoop dat Stephan weigert om met haar naar binnen te gaan. Ik geniet te veel van de spanning tussen die twee.
Petje af dat je weer een compleet andere serie begonnen is. Ga zo door!
Reactie op:
Afternoondelight - 12-07-2023 om 00:25
Een heerlijk verhaal dat om meer vraagt.
Fijn in leesbare alinea's is opgebouwd.
Klasse, voor mij een 10, door het open eind terwijl je wilt weten hoe het verder zal gaan!
Reactie op:
BeauJangles - 10-07-2023 om 17:10
Ademloos de reeks in één keer uit gelezen.
In 1 woord; GEWELDIG
Reactie op:
Brechtje.S - 08-07-2023 om 18:17
Het is dat ik het 'niemand mag zeggen', anders zou ik tegen iedereen willen uitschreeuwen dat Eline weer een heel erg veel belovende reeks is gestart. Boeiende opener, ik ben benieuwd!
Reactie op:
Dannyboy - 08-07-2023 om 17:51
Gisteravond rond tien uur zag ik dat jouw verhaal om 00:00 online komt. Ik besloot om op te blijven voor jouw verhaal. Geen seconde van spijt gekregen. Wat een heerlijke en humoristische verhaal. Daar hou ik van! Kom maar door met het vervolg!
Reactie op:
Zazie - 08-07-2023 om 11:07
Een mooi begin, Eline. Tikje vrijpostig wel, die baas en dan meteen al op haar eerste dag. Maar ja, Sofie kan er natuurlijk ook wat van. Maar oké, als het echt zo'n lekkertje is als jij hem beschrijft snap ik Sofie wel. Dan zou ik hem ook wel lusten 😊Top! X Zazie
Reactie op:
Oelewapper - 08-07-2023 om 07:26
Op de grens tussen humor, verlangen en #metoo neem je ons mee op het pad van twee mensen. De ene zelfbewust, de ander zoekend.
Het is nog onzeker welke richting dit zal opgaan, maar één ding is zeker. Het wordt weer een buitengewoon boeiende reis.
Reactie op:
Peter11750 - 08-07-2023 om 07:21
goed begin van wat een mooi verhaal kan worden je voelt de warmte van erotiek
Reactie op: