Scary-Hary - 02-08-2023 om 13:55
Prachtig verhaal weer Eline.
Rustige opbouw naar de grote ontlading 🤗🤗
Reactie op:
Robin46 - 02-08-2023 om 01:57
Meesterlijk!
Reactie op:
Geile Jef - 01-08-2023 om 23:26
Wat een verhaal en wat een reeks. Hoe je de spanning zo kan blijven opbouwen, dat die gewoon van het scherm afspat... prachtig gewoon. Ik kijk al uit naar het vervolg!
Reactie op:
Jeremy - 01-08-2023 om 15:02
Mooi geschreven! Maar voor mij is het allemaal wat te langdradig. Met andere woorden: wanneer komt er actie!??
Reactie op:
Scary-Hary - 24-07-2023 om 16:06
Supermooi begin van een hele mooie reeks Eline 🤩🤩🤩
Reactie op:
Zoës Woorden - 19-07-2023 om 00:10
Wat een geweldige schrijfstijl! Zo fijn lezen, en de opbouwende spanning die je schetst... Heerlijk. Je hebt er een fan bij!
Reactie op:
Stanzie - 18-07-2023 om 22:09
Doet ie het of doet ie het niet...?
Mooie spanningopbouw. Je bent alweer een verhaal begonnen wat een mens doet verlangen naar meer. Ik kijk al uit naar het naar het vervolg
Reactie op:
TomS - 18-07-2023 om 10:44
Supergoed weer!
Leuk je verwijzing naar 50 tinten, en wat later met de druppel ijs, een scène die daaruit geïnspireerd lijkt.
Ik denk zomaar dat Stefan de koffie afslaat...nog.
Kom maar op met deel 3!
Groetjes Tom
Reactie op:
Henk18486 - 18-07-2023 om 03:16
Zo leuk en menselijk beschreven,geen worden voor
Reactie op:
Fluitert - 17-07-2023 om 23:09
Wow!
Woow!!
Wooow!!!
Reactie op: