menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Eline89
Scary-Hary Scary-Hary - 02-08-2023 om 13:55
👍+2
Prachtig verhaal weer Eline.
Rustige opbouw naar de grote ontlading 🤗🤗

Reactie op: 

Robin46 Robin46 - 02-08-2023 om 01:57
👍+2
Meesterlijk!

Reactie op: 

Geile Jef Geile Jef - 01-08-2023 om 23:26
👍+3
Wat een verhaal en wat een reeks. Hoe je de spanning zo kan blijven opbouwen, dat die gewoon van het scherm afspat... prachtig gewoon. Ik kijk al uit naar het vervolg!

Reactie op: 

Jeremy Jeremy - 01-08-2023 om 15:02
👍0
Mooi geschreven! Maar voor mij is het allemaal wat te langdradig. Met andere woorden: wanneer komt er actie!??

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 24-07-2023 om 16:06
👍+1
Supermooi begin van een hele mooie reeks Eline 🤩🤩🤩

Reactie op: 

Zoës Woorden Zoës Woorden - 19-07-2023 om 00:10
👍+1
Wat een geweldige schrijfstijl! Zo fijn lezen, en de opbouwende spanning die je schetst... Heerlijk. Je hebt er een fan bij!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 18-07-2023 om 22:09
👍+2
Doet ie het of doet ie het niet...?
Mooie spanningopbouw. Je bent alweer een verhaal begonnen wat een mens doet verlangen naar meer. Ik kijk al uit naar het naar het vervolg

Reactie op: 

TomS TomS - 18-07-2023 om 10:44
👍+3
Supergoed weer!
Leuk je verwijzing naar 50 tinten, en wat later met de druppel ijs, een scène die daaruit geïnspireerd lijkt.
Ik denk zomaar dat Stefan de koffie afslaat...nog.
Kom maar op met deel 3!
Groetjes Tom

Reactie op: 

Henk18486 Henk18486 - 18-07-2023 om 03:16
👍+3
Zo leuk en menselijk beschreven,geen worden voor

Reactie op: 

Fluitert Fluitert - 17-07-2023 om 23:09
👍+3
Wow!
Woow!!
Wooow!!!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 789  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net