Brechtje.S - 31-03-2023 om 05:02
Niet te geloven ... Welk 'nijdig' mens heeft het cijfer voor dit verhaal van bij het begin zo naar omlaag gehaald? Daar moeten we met zijn allen wat aan doen want Eline is een topschrijfster en verdient veel beter. Dit 'menselijk' verhaal is gewoon keigoed geschreven en zo ook dit deel. De passie en het genot spat er weer vanaf, ook al lukt het haar niet om in haar eigen huis helemaal open te bloeien. Stevenen we af op wederzijds begrip of wordt het alsnog een vechtscheiding?
Reactie op:
Narcis - 23-03-2023 om 00:59
sluit me aan bij alle voorgaande reacties, en ik vond dit deel ook echt heel geil!
Reactie op:
Narcis - 22-03-2023 om 18:23
Ik vond de titel al veelbelovend, en 't verhaal is idd prachtig. Ik ben pas bij dit deel, heb nog genoeg om naar uit te kijken dus..maar wou vast even reageren, want voor ik rest uit heb duurt wel even. Zelfs mij gaat de opbouw soms wat te traag (maar 't blijft spannend en ik verveel me geen seconde). Ik vind dat zo leuk van deze site, dat enorme verschil tussen man en vrouw dat eruit blijkt. In de mannenverhalen kunnen de kleren niet snel genoeg uit, gaat de aandacht direct naar 't kruis en worden liefst 100 vagina's op een pagina afgewerkt. Vrouwen lezen liefst 100 boeketreeksjes voor ze terzake komen. Heb me vaak afgevraagd waarom God in godsnaam de man voor de vrouw en vv schiep en niet man en man, vrouw en vrouw (uitzonderingen daargelate). Dit man/vrouwverschil zit al in de zaadcellen. Mannetjeszaadcellen zwemmen sneller, vrouwtjeszaadcellen hebben langer uithoudingsvermogen.Maar man wil liefst lang jagen,lelke dag een ander hoertje begint 'm toch ook te vervelen. Dus vrouw wint
Reactie op:
Brechtje.S - 17-03-2023 om 03:35
"Een knaller van een verhaal vol lust en verlangen," zei hier eerder al iemand en daar sluit ik me wat graag bij aan. Heerlijke storry, die gerust nog wat mag blijven knallen..!
Van mij hoeft Linda nog lang niet naar huis... Wat een 'lekker deel' alweer Eline, dankjewel.
Reactie op:
Brechtje.S - 16-03-2023 om 16:30
Wat een onwaarschijnlijk goed verhaal blijft dit zeg! Snel door naar deel 12 dus...
Reactie op:
Sissyj - 13-03-2023 om 17:13
In één woord: Briljant…!
Reactie op:
Scary-Hary - 13-03-2023 om 11:37
Zo mooi weer Eline, kan niet genoeg krijgen van jouw verhalen.
Harry
Reactie op:
Oelewapper - 13-03-2023 om 06:27
Dankjewel!
Een gemeend dankjewel omdat je ons weer een knaller van een verhaal bezorgd waarin lust en verlangen de boventoon voeren en zo een ode aan het vleselijke genot brengen.
Een ironisch en gefrustreerd dankjewel omdat de “goesting” in een orale verwenning van dit niveau na het lezen van je verhaal gemeen groot is. De nood is hoog, maar er is geen redding…
Om maar te zeggen: weer fantastisch geschreven!
Reactie op:
Oelewapper - 28-02-2023 om 00:48
Je ontwijkt sierlijk de restaurantverhaalclichés. Meer zelfs, je benoemt ze om ze gelijk van tafel te vegen. In plaats daarvan serveer je ons een sluimerende vulkaan van geilheid, waarin de druk gaandeweg toeneemt om dan uit te barsten in een explosie van lust en geilheid.
Reactie op:
Scary-Hary - 27-02-2023 om 15:30
Fucking lekker Eline 😘
Harry
Reactie op: