menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Eline89
Dannyboy Dannyboy - 18-01-2023 om 21:24
👍+1
Zo blij dat je terug bent. Veel van mijn favoriete auteurs zijn gestopt of minder actief, waardoor ik steeds minder actief ben op deze site.
Maar gelukkig ben je er nog! En hoe ook. Weer een geweldige aflevering weer. En wat een cliffhanger! Ik kijk nu al uit naar de volgende deel!

Reactie op: 

Melle Melle - 18-01-2023 om 18:38
👍0
Wanneer ik langs het enorme aanbod van verhalen op ‘Opwindend Net’ surf maak ik bij voorkeur verhalen open van vrouwelijke schrijfsters. Zo kom ik bij jou terecht. Mijn god wat heb jij al een hoop geschreven. Ik ben maar begonnen aan ‘in zijn handen’. Geweldig goed geschreven, de spanning die je oproept. De personages vind ik geweldig goed consequent weer gegeven. Leuke stijl trouwens, afwisselend de een en dan de ander als ik-persoon. Lisa is een mooie vrouw. Ik zit te wachten wanneer ze uit de kleren gaat. De lezer weet natuurlijk allang waar dit op uitkomt. Maar de spanning hoe, wanneer en waar is er. Ik moet wel verder.
Eline, waar heb jij tips en ideeën voor nodig?


Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 18-01-2023 om 16:38
👍+1
Arme Linda, maar het verklaart een boel. Vooral de desinteresse van Paul voor haar.
Mooi geschreven Eline

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 09-01-2023 om 07:52
👍0
Het was even terug lezen, precies omdat er zoveel tijd tussen zat , maar dat was zeker geen straf! Prachtig vervolg, mooie erotische beladen schrijverij en spanning troef! Heerlijk om mee te kunnen kijken in het hoofd van jouw personages. Ik kijk al uit naar het vervolg

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 03-01-2023 om 07:45
👍+1
Edwin weet Linda te raken.
Diep in haar weet hij een vuur aan te wakkeren dat er nooit was geweest. De vraag is wat ze ermee gaat doen.

Voor even was jij mijn Edwin, lieve Eline. Maar het vuur door jouw woorden kende ik al.

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 02-01-2023 om 15:57
👍+2
Lieve Eline,

Het was te lang geleden...die me dat mooit meer aan 🤭🤭
Wat heb ik dit gemist, die heerlijke, gevoelige teksten van jou.
Ik heb wel alle 4 de delen in een ruk achter elkaar gelezen, want...het was te lang geleden.
Dank je voor dit prachtige vervg.
Harry

Reactie op: 

TomS TomS - 01-01-2023 om 18:19
👍+5
Geweldig vervolg Eline... laat me, ons, niet meer zo lang wachten op het vervolg ajb...
Je schrijft supergoed, en weet de emoties raak te beschrijven, ons er ook deelgenoot van te laten maken, knap!
Ik kan niet wachten...
X
Tom

Reactie op: 

TomS TomS - 04-06-2022 om 11:49
👍0
Verschrikkelijk goed geschreven, spannend en heerlijke opbouw...het onverwachte is geweldig, daar hou ik van..
Ik kijk uit naar het volgende deel!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 03-06-2022 om 06:14
👍0
De mix van feiten en de door Edwin neergeschreven stukjes zorgen voor een heel genietbare cocktail. Als Linda die geschreven stukjes ook nog eens gaat voorlezen, voel je als het ware de broeierigheid toenemen... Toch wordt het geen overspel, lees ik hieronder. Ik stop dus met gokken, blijf jouw prachtige verhaal volgen en laat me (met veel plezier) dan maar door jou verrassen...

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 02-06-2022 om 22:51
👍0
prachtig verhaal Eline!
De spanning tussen de personages is voelbaar. Edwin wil haar. Dat is wel duidelijk. Maar of zij hem wil? Vast wel maar nu nog niet.

@hot, hoezo overspel? Er is niets intiems gebeurd. Het klopt wel dat richting overspel gaat. Maar dit verhaal is nog niets gebeurd, dus er is geen sprake van overspel :)

Ga zo door Eline!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 718  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net