Nicky96 - 01-01-2022 om 22:27
Een mooi feelgood kerstverhaal van één van mijn favoriete schrijvers hier. Zoals gewoonlijk is de seks mooi en opwindend beschreven. Eline, op naar een beter 2022!
Reactie op:
Richard Bes - 01-01-2022 om 14:08
Je manier van schrijven is echt waanzinnig opwindend en geil, ademloos kan ik het lezen met een pik die keihard is, GEWELDIG!
De beste wensen, en een gezond en geil 2022.
Reactie op:
Richard Bes - 30-12-2021 om 00:15
Ongehoord geil! Wat fucking mooi geschreven. Groot compliment.
Reactie op:
Richard Bes - 29-12-2021 om 16:07
Wat een ongelooflijk geil en mooi verhaal. Lees het met heel veel plezier, te geil om niet tijdens het lezen aan m’n lul te zitten. Geweldige reeks! Xx
Reactie op:
Scary-Hary - 28-12-2021 om 13:42
Eline, ik heb het vandaag, 4e kerstdag, pas gelezen. Wat mooi weer, zoals al jouw verhalen.
De kerst is voorbij, dus ik wens he een fijne jaarwisseling. 😘😘😘
Harry
Reactie op:
Leen - 26-12-2021 om 19:59
Een wereld vol eenzame mensen... Nergens voor nodig als we wat meer aandacht voor elkaar hebben, dat bewijzen Suzanne en Ruben. Heerlijk verhaal.
Reactie op:
Roberteros - 26-12-2021 om 11:30
Laten we wat meer naar elkaar omkijken. Een zin die veel gesproken is en wat prachtig beeldend verwoord is door de schrijfster. Twee eenzame zielen die elkaar vinden en helpen, letterlijk en figuurlijk, geestelijk en lichamelijk. De poort van de parkeergarage als toegang naar een hoopvolle toekomst. Mooi en beeldend geschreven, Eline. Fijne feestdagen!!!
Reactie op:
Dannyboy - 25-12-2021 om 16:29
Eline,
Hier zie ik veel overeenkomsten tussen jouw en mijn verhalen. Alleen dan op dan op andere plek. En op Eline's stijl.
Geweldig geschreven!
Reactie op:
Oelewapper - 25-12-2021 om 12:48
Het zit hem vaak in onverwachte ontmoetingen, een vriendelijk woord, een lief gebaar. Mensen worden geraakt door menselijkheid. En dan is er die vonk. Hij doet verlangen naar meer. Een streling, een knuffel, een kus. Of het nu in een auto is of op een bankje in het park, dat maakt niet uit. Het is het warme gevoel dat telt.
De opwinding en het genot zijn de kers op de taart. En bij jou zijn die kersen steeds sappig en zoet, Eline! 🍒
Mooi verhaal vol menselijkheid. As usual.
Reactie op:
Kristof - 25-12-2021 om 09:06
Wat een prachtig Kerstverhaal Eline . Heel mooi beschreven ook . Een zalige Kerst en prettige feestdagen voor je XXX
Reactie op: