Albert11124 - 17-07-2025 om 13:31
mmm wow zo een ervaring super heerlijk voor een vervolg.
Reactie op:
Sander70 - 17-07-2025 om 08:11
Mooi verhaal, dat belooft wat. Tip voor de volgende ronde, als er iets gezegd wordt, "Zet er aanhalingstekens omheen, dat leest makkelijker"
Reactie op:
Bert13294 - 09-07-2025 om 05:22
Miet makkelijk om te lezen. Zinsopbouw mag wel beter
Reactie op:
Rene23084 - 08-07-2025 om 19:43
De manier waarop het geschreven is vind ik verwarrend, onlogisch en moeilijk leesbaar. Jammer want het wel een goed verhaal...
Reactie op:
Martijn23842 - 01-07-2025 om 09:33
Top verhaal komt er nog een vervolg
Reactie op:
Tom024 - 23-06-2025 om 10:13
Eigenlijk een prima verhaal maar de zinnen mag je best wel nalezen en het kan allemaal wat subtieler.
Zonde want het idee is origineel.
Reactie op:
Johan - 22-06-2025 om 15:51
Leuk verhaal, benieuwd naar het vervolg
Reactie op:
Gerard23799 - 06-06-2025 om 18:59
Aardig verhaal. Maar als zovelen vol taalfouten. Let wel, ook andere verhalen staan er vol mee. Wordt er geen Nederlandse taal meer geleerd??
Reactie op:
Cor22982 - 30-05-2025 om 18:03
Weer een lekker geil verhaal zeg kom maar snel met het vervolg
Reactie op:
Cor22982 - 29-05-2025 om 13:22
Weer een lekker geil verhaal hoor ga zo door
Reactie op: