menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Mark97

StefanBiboy

StefanBiboy - 20-07-2024 om 18:48

Geweldig geil verhaal.
Ben benieuwd wat er nog meer gebeuren gaat

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+1
The

The - 17-07-2024 om 13:35

Wat een prachtig verhaal. En wat onzettend liefdevol geschreven. Ik hoopv op een vervolg an dezelfde TOPkwaliteit. Want dat is het. Je schrijft topklasse.
Meer dan een tien kan ik niet geven, maar anders...
Daarom krijg je in gedachten eennhele stevige knufel als dank. Thei




Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+6
Paul17717

Paul17717 - 17-07-2024 om 12:26

top verhaal

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+5
Tonny19732

Tonny19732 - 17-07-2024 om 12:02

Prachtig verhaal

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+5
Harry21215

Harry21215 - 17-07-2024 om 08:03

Wat een prachtig intiem verhaal

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+8
RIchard13747

RIchard13747 - 17-07-2024 om 01:10

Wat een opbouw van je verhaal! Van begin tot eind echt meegeleefd. Hoop op een ijzersterk vervolg.

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+8
Ghislain

Ghislain - 09-09-2023 om 00:06

Mark,

niet bij ieder aflevering gaf ik een reactie, te haastig om het vervolg te weten.
heb er van genoten, bij geleerd, dat ten goede gaat komen voor mijn vriend.
ook al veel beleefd, wat er in je verhaal aan bod kwam.
proficiat , mooi geil verhaal, zie uit naar een volgende verhaal, van jou.

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍0
Peter19263

Peter19263 - 07-09-2023 om 13:56

Mooi verhaal, ik hoop dat je nog een vervolg verhaal schrijft...

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 4 (Homo)
👍0
Ghislain

Ghislain - 05-09-2023 om 21:28

WAT EEN VERHAAL !!! heerlijk om te lezen. Mark je bent een natuur talent. Proficiat.

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 1 (Homo)
👍+2
Milenka

Milenka - 04-09-2023 om 10:30

Wat een prachtig verhaal. Ieder deel zo goed geschreven. Het zit echt mooi in elkaar. Geen losse eindjes, mooie suggesties die later worden ingelost. Er ligt een spanning onder van macht en lust maar nooit zonder consent wat zo fijn leest.
Je hebt echt weten te verrassen! Ik vind de wereld waarin het zich afspeelt heerlijk en prikkelt de fantasie voor meer verhalen.
Dank voor dit laatste deel 🧡

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 797  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net