menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Mark97

Ron

Ron - 03-09-2023 om 15:22

Heeft de prins nog vacatures? Leuk al die collega’s en die prins mag me elke avond bij zich roepen hoor😁

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 2 (Homo)
👍0
Jeroen1972

Jeroen1972 - 29-08-2023 om 22:22

Wat heb ik genoten van deze serie. Goed geschreven en zo voor je te zien. Mooie basis voor een nieuwe film!

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍+3
Quillaume

Quillaume - 27-08-2023 om 00:46

Met een rijke fantasie heb je een prachtige reeks verhalen geschreven. Het was haast sexwerk maar de passie voerde de boventoon. Knap geschreven is het en boeiend om te lezen. Bedankt!

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍0
Rick18007

Rick18007 - 26-08-2023 om 13:28

Wat een heerlijke reeks!

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍+1
poloralphlauren boy

poloralphlauren boy - 26-08-2023 om 11:25

Wat een heerlijk verhaal was dit zeg niet normaal.
Mijn zaad vloeide er net zo vaak eruit als in dit verhaal.
Ik hoop echt dat er een soort vervolg komt.

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 5: Slot (Homo)
👍0
Jochem

Jochem - 22-08-2023 om 08:18

Diep respect hoe mooi en vloeiend dit verhaal is geschreven ! Ik ben zelf begonnen met een nieuw verhaal maar loop steeds vast. Jij schrijft zo dat je de aandacht er bij houdt en mij als bi enorm geil hebt gemaakt! Super knap!

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 4 (Homo)
👍+1
Milenka

Milenka - 21-08-2023 om 23:32

Wat een prachtig verhaal opnieuw. Echt een hele fijne serie. Ik geniet enorm van de machtsverhouding. Zo heerlijk die prins die een heel paleis voor zichzelf heeft. Leent zich ook erg goed voor alle verschillende avonturen. Vind het ook erg fijn hoe subtiel die macht is. Het zijn geen slaven. Ik hoop dat er nog vele verhalen volgen!

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 4 (Homo)
👍+2
Tonny

Tonny - 12-08-2023 om 17:10

Weer een heerlijk verhaal heb er er ook van genoten en ben er geil van geworden. Het verhaal was eigenlijk te kort was veel te snel klaar 🤭ga zo door mijn complimenten 😘😘😋

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 3 (Homo)
👍+2
Eggie57

Eggie57 - 12-08-2023 om 07:27

Wat een heerlijk verhaal , weer.
Ik zou het heel leuk en geil.vinden in een vervolg verhaal als er iets heel onverwachts zou gebeuren.
Bedankt

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 3 (Homo)
👍+4
Leonardo

Leonardo - 12-08-2023 om 05:23

Hoi Mark. Wat een heerlijk geil deel weer van deze mooie serie. Kan bijna niet wachten op de volgende. Dank je wel hiervoor. Een welverdiende 10 👍👍👍

Reactie op: De Zoon Van De Keizer - 3 (Homo)
👍+4
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 747  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net