menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties

Frankie_sub

Frankie_sub - 19-03-2026 om 18:56

Er mist inderdaad een stuk over de supermarkt want dat komt mij ook niet bekend voor.
Nu er een jongen bij is gekomen is er ook wel ruimte voor een paar godinnen van de onderbouw want die moeten ook wel nieuwsgierig zijn geworden.

Reactie op: Het Slaapfeestje - 8: Nog Een Initiatie (Tiener)
👍+2
Simon1967

Simon1967 - 19-03-2026 om 18:46

Mis ik een stuk is dit het vervolg van Zus geneukt

Reactie op: Het Slaapfeestje - 8: Nog Een Initiatie (Tiener)
👍+1
Brechtje.S

Brechtje.S - 19-03-2026 om 18:35

"Kort en krachtig" valt hieronder al een paar keer te lezen en daar sluit ik me voor 100 procent bij aan. Ongelooflijk knap hoe je de 'sfeer' in de slaapkamer, en wat dat met Tess doet, in pakweg anderhalve alinea zo helder weet te schetsen. Knap staaltje schrijfwerk is dat... Van Tess lijkt het initiatief voor een nieuwe ontmoeting niet te zullen komen... Van Frank of Sabine dan maar? Iemand zal toch het eerste stapje richting een romantische ontknoping moeten zetten... Ik ben en blijf benieuwd.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39
Hen3

Hen3 - 19-03-2026 om 17:48

Geweldig vervolg!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39
HenkG

HenkG - 19-03-2026 om 17:22

Als je nog een zakenpartner zoekt :) :)

Reactie op: On-Line Meeting (Hetero)
👍0
Thee

Thee - 19-03-2026 om 16:54

Heerlijk geil. Ook met de mannenkoe alsjeblieft

Reactie op: Geen Weg Terug - 2 (Extreem)
👍+2
Jan18148

Jan18148 - 19-03-2026 om 16:40

Je schrijft het verhaal wisselend in de 1e en 3e persoon. Ik vind dat erg verwarrend. Ben al snel afgehaakt daarom en kan niet hoger dan een 5 geven.

Reactie op: Zwemles In De Achtertuin - 2 (Familie)
👍+3
Peter22773

Peter22773 - 19-03-2026 om 15:37

Heel benieuwd wat Dr. Smit tijdens het opmeten van zijn pik ontdekt.
Iets waartaan hij niet heeft gedacht en het gevolg is wel dat hij moet boeten voor zijn "fouten".


Reactie op: Het Groeimiddel - 2 (Hetero)
👍+1
Rik21398

Rik21398 - 19-03-2026 om 14:17

Stanzie, nu ziet ze de keerzijde en het werkelijke van wat het escort zijn inhoudt. Ik hoop op een mooier vervolg en dat Frank haar niet kan vergeten en om nieuw contact opneemt hetzij via Miriam hetzij rechtstreeks. Mvg Rikken

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+38
Sabine18401

Sabine18401 - 19-03-2026 om 14:02

Wat goed geschreven. Kan me ook goed voorstellen dat ze toch de andere kant was opgegaan. Geestelijk veel afstandelijker worden. Daardoor, kan ik me voorstellen, had ze ook lichamelijk afstandelijker kunnen worden. Vind t knap vn haar dat ze ermee stopt. Hoop dat ze niet te veel moeilijlheden vn Miriam te verwachten heeft. Op contract gebied.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 930  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net