Bee - 20-08-2023 om 22:18
Hoi Zazie,
heerlijk deel, lekker gelezen, even laat op de avond, heerlijk
ik zal rustig wachten op het volgende deel en weer met plezier beginnen. Ik laat mij weer meenemen in de droomwereld die jij voor ons bedenkt.
Bedankt weer!
Bee
Reactie op:
Bee - 18-08-2023 om 14:44
Francisca,
Ik weet dat je er niet meer bent, maar toch een berichtje aan. jou.
Na 1,5 jaar, ben ik begonnen opnieuw het opnieuw lezen van jou serie over Rosalie en Julia.
Ik dacht altijd dat de eerste delen inkomen waren, maar nee, nu ik het verhaal al ken blijken er zo veel meer lagen nu al in je verhaal te zitten, waar je in de eerste keer gewoon overheen leest... Dit verhaal is literatuur op een hoog niveau zouden schrijvers zeggen..
Het onderwerp is dan misschien niet voor iedereen.. De liefde die je nu al ziet ontstaan tussen die twee beschrijf jij zo prachtig.. Ik zit nu al weer met een brok in mijn keel... Het zal even duren maar met veel plezier ga ik alles weer lezen...
En alleen al voor het niet verder kunnen schrijven van dit verhaal mis ik jou... Wat zullen jou geliefde jou op vele vlakken meer missen ook nu nog... Voor hen weet dat meer mensen jou niet vergeten zijn.
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 15-08-2023 om 21:17
Danny wat leuk!
Ik had me heel iets anders bedacht, Mandy of Danny hun voorgeschiedenis, Bij Danny dan zonder sex natuurlijk.
Maar over Anne.. Nooit bij stil gestaan maar die heeft natuurlijk een wild leven voor de serie al gehad als we het verhaal moeten geloven.. Erg leuk daar wat over te weten te komen..
En zoals altijd in jou fijne stijl geschreven.. Ik heb genoten.
Bedankt weer
Bee
Reactie op:
Bee - 14-08-2023 om 08:51
Hoi Zazie,
Ik vermoed dat je wat studie gedaan hebt om het verhaal te laten kloppen. Zo leest het in ieder geval wel. Dus complimenten.. Heerlijk deel weer en wat een mooi inkijkje in haar gedachten ... Wat iemand denkt en voelt maakt wat iemand doet en geeft zo veel meer waarde aan de handelingen.. En daarmee zo veel mooier verhaal..
Erg bedankt weer.
Bee
Reactie op:
Bee - 12-08-2023 om 23:31
Kas, wat mooi geschreven!
Bedankt en wat mijn betreft komen er nog vele delen.
De oprechtheid en liefde voor elkaar spatten er vanaf..
Ik heb net plezier de delen veel te snel uit... Hopelijk heb jij snel nieuwe inspiratie..
Bee
Reactie op:
Bee - 12-08-2023 om 21:49
Mark, ik heb jou serie nog eens gelezen, wat een genot...
Ik hoop dat er een vleugje waarheid in zit en er een paar mensen nog lang en gelukkig leven. In welke vorm van relatie dan ook.
Bedankt voor het schrijven.
Bee
Ps zijn eerdere reacties verdwenen? Ik heb jou zeker 1,5 jaar terug ook gecompliceerd met deze mooie serie.. Ik doe het je niet na!
Reactie op:
Bee - 09-08-2023 om 19:24
Waar een heerlijk maar kort deel of heb ik gewoon het te snel verslonden .. Als je het leuk hebt gaat de tijd snel.. Net als met lezen van jou verhaal..
Van mij mag je nog wel 10.000 woorden meer gebruiken...
Bedankt voor het schrijven en we wachten weer braaf op een vervolg.
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 09-08-2023 om 14:23
Heerlijk verhaal, ik hou van echte verhalen met een tikkie erotiekshop of meer... en dit wordt er hopelijk één om van te smullen... Bij het eerste deel alvast gedaan..
Bedankt, ik ga het vervolg zeker lezen..
Bee
Reactie op:
Bee - 09-08-2023 om 11:28
Vele mooie woorden zijn al terecht geschreven aan je Stanzie en ik ga proberen nog een duit in het bekende zakje te doen...
Zeer mooi geschreven, een prachtig liefdes verhaal over de onmogelijke liefde die elkaar toch vindt...
Zo mooi geschreven dat het toeval ook gewoon kan gebeurd zijn. Het voelt allemaal heel natuurlijk en goed...
Er is al meer gevraagd om een vervolg en ook ik sluit me hier graag bij aan, als wij zo onbeleefd mogen zijn dit te doen.
Bedankt voor het schrijven. Ik heb een half uur heerlijk weg kunnen dromen in dit mooie verhaal.. Ik hoop dat jij ook veel plezier hebt beleeft aan het schrijven..
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 09-08-2023 om 09:03
Heel mooi weer Danny, was het leven in het echt ook maar zo mooi... Fijn om even in weg te dromen..
Gr Bee
Reactie op: