menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Bee
Bee Bee - 08-08-2023 om 12:51
👍+6
Heerlijk en vervolg.. Nico gaat zijn vrouw nooit kunnen bijhouden. Hij loopt nu al 10 stappen achter. Hij weet het zelf alleen nog niet..

Bedankt weer, ik kan niet wachten op een vervolg.

Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 07-08-2023 om 23:40
👍0
Heerlijk geschreven. Bedankt!

Reactie op: 

Bee Bee - 07-08-2023 om 21:50
👍+1
Prachtig deel weer. Ik heb het in één keer uitgelezen..
Fijn dat het de goede kant weer op gaat... Klaar voor nieuwe avonturen... Ik hoop dat je er nog veel meer schrijft..

Bedankt weer.. Ik heb genoten.

Gr Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 07-08-2023 om 08:42
👍+3
Wat een heerlijk verhaal.. En wat moet John zich gebruikt voelen.. Dat element maakt het verhaal nog geiler en mooier... Hoe komt dit ooit goed tussen zijn vrouw en hem...

Hopelijk lezen er nog eens over.

Bedankt

Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 06-08-2023 om 23:18
👍+3
Leuk verhaal, wat end spanning in die relatie leuk! Ga zo door.

Gr Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 06-08-2023 om 20:33
👍+1
Heerlijk verhaal hoor, vervolg!

Bedankt voor het schrijven

Reactie op: 

Bee Bee - 06-08-2023 om 19:55
👍+2
Mooi vervolg. Met plezier gelezen..

Bedankt voor het schrijven.. Ik hoop dat er nog vele delen mogen komen.

Gr Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 06-08-2023 om 19:39
👍+6
Ieder wat wils, gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.

Cocacolafan, Zazie schrijft blijkbaar niet in jou gewnste stijl... Gelukkig zijn er genoeg anderen die misschien wel in jou straatje schijven...
Meestal laten mensen een reactie dan weg en gaan gewoon snel en deurtje verder lezen en slaan die schrijver in het vervolg gewoon over.. Helemaal goed...

Zazie, ik schrijf wel een reactie en niet Voor niets.. Ik heb genoten... Ik lees graag verhalen, die echt wat vertellen en toevallig ook sex wat uitgebreider beschrijven... Niet meteen er op af zonder de reden er om heen.. Zazie, jou verhaal doet mij dan weer wel wat...kan niet wachten op het vervolg

Hartelijk dank voor het schrijven..

Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 01-08-2023 om 19:08
👍+1
Heerlijk Kas, ik heb eerder van je serie genoten en ben blij dat je weer verder schrijft... Met veel plezier gelezen deze 2 delen..

Bedankt

Reactie op: 

Bee Bee - 28-07-2023 om 19:32
👍0
Mooie serie, alle delen met plezier gelezen. Ga zo door 👍👍

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 494  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net