menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Bee
Bee Bee - 23-07-2023 om 08:16
👍+2
Ik hield het lang droog, maar op het einde biggelde toch een team over mijn wangen...heel erg mooi geschreven.

Danny ga door met deze mooie verhalen, er is nog zo veel dat deze groep kan beleven..

Bedankt


Reactie op: 

Bee Bee - 23-07-2023 om 07:37
👍+1
Je hebt meer trouwe lezers dan je denkt hoor, echt.. Reacties gaan schrijven, was voor mij ook een drempel waar ik heel lang niet overheen gegaan ben.

Bedankt voor een leuke serie.. Vooral de spanning die er in zat maakte hem anders dan de andere verhalen en een echt verhaal met toevallig wat meer sex... Erg leuk... Hopelijk krijg je over een tijdje nieuwe inspiratie..

Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 22-07-2023 om 21:29
👍0
Jij hebt er zin in, de delen volgen snel. Bedankt. Ik ga lezen. Heb er zin in.

Reactie op: 

Bee Bee - 19-07-2023 om 16:12
👍0
Ik heb hem een beetje vertraagd pas nu gelezen, normaal sla ik hem niet over, maar het kwam er even niet van.
Weer een top deel. Ik hoop echt dat je door gaat, een hele leuke mooie serie is het. Jou schrijfstijl is erg goed en mooi en de verhaallijn is ook mij soort verhaal , al doe je het alleen voor mij a.u.b... blijf schrijven ! :-) :-)

gefeliciteerd met de 50ste, maar ik hoop over een lange tijd gefeliciteerd met nr 1.. te kunnen zeggen:-) :-)
zolang je inspiratie houdt en het leuk vindt, blijven doen! 👍
👍

Reactie op: 

Bee Bee - 18-07-2023 om 07:57
👍+4
Lekker wakker worden zo.. Fijn verhaal weer! Gaat heel anders dan ik verwacht had, erg leuk!

Reactie op: 

Bee Bee - 16-07-2023 om 13:05
👍+2
Spanning neemt toe, gaan ze ontdekken dat zonder Mickey je ook prima dit werk kan doen? gaat het kooitje ook echt af, of doet Priscilla ... oké ik ga niet verder fantaseren dat laat ik aan jou, ik heb in ieder geval lekker gelezen. Bedankt weer.

gr, Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 13-07-2023 om 22:33
👍0
Leuk verhaal weer.. Ga zo door..
Veel spanning deze keer, maar dan niet de erotische.. Ook eens leuk... Bedankt

Reactie op: 

Bee Bee - 09-07-2023 om 15:17
👍+2
Bedankt voor dit deel weer... met plezier gelezen en kan niet wachten tot we horen wat er in België gebeurd. Gaan ze samen wat spannends beleven daar? en en en ... ik wacht het af.

bedankt!
Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 08-07-2023 om 19:37
👍+3
Hoi leuk begin.
Bij dat je veel beschrijft ipv direct actie maakt het een mooi verhaal in wording.. Ik wacht af wat er volgt...

Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 02-07-2023 om 22:35
👍0
Je doet jezelf te kort door te schrijven dat jij in herhalingen valt. Een heerlijk deel er bij en ik ben blij dat je het geschreven hebt. De relatie is nog niet uitgediept en dat daar nog wat sex bij komt... prima.
juist dat je een mooi verhaal schrijft maakt het mooi.

bedankt en hopelijk stiekem toch nog een deel, of een nieuwe verhaallijn die weer iets nieuws brengt.
Ik zal het zeker lezen.
groet
Bee

Reactie op: 
Femke - 7 (Romantisch)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 768  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net