Startpagina > De Laatste Reacties door Oelewapper
Oelewapper - 30-06-2023 om 23:19
Een zijweg
Benieuwd waar dit naartoe gaat.
Reactie op:
Oelewapper - 30-06-2023 om 23:13
Wat een start!
Je voelt iets broeien. Hier en daar heb je een broodkruimeltje gestrooid dat kan aangeven welke weg je reeks opkan, maar nog niets is zeker.
Maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Reactie op:
Oelewapper - 29-06-2023 om 06:12
Prachtig!
Waar Lieveke tot op heden haar beminnelijke en gunnende zelve is, verleidend en superlief, laat ze nu ook een van haar andere kantjes zien. Maar zelfs hier komt het doordat ze machteloos staat tegenover een geslotenheid die haar vreemd is. Ze wil helpen, maar lijkt het niet te kunnen.
Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten voor het vervolg. Hopelijk kan Lieveke dan haar naam weer waarmaken.
Heerlijk verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 29-06-2023 om 00:13
Wat een aangename verrassing om weer een verhaal van jullie te treffen. Steeds vrolijk en gul.
Dank je, ik heb weer genoten. 😊
Reactie op:
Oelewapper - 28-06-2023 om 00:06
Langzaam verruimt haar horizon.
Door te praten
Door te denken
Door te voelen
Nog even geduld…
Reactie op:
Oelewapper - 27-06-2023 om 06:34
Een zoektocht
Awkward
Grappig
Vertrouwensvol
Open en gesloten tegelijk
Boeiend geschreven!
Reactie op:
Oelewapper - 27-06-2023 om 00:25
Prachtige opbouw die de lezer aan zijn (lees)stoel gekluisterd houdt.
Reactie op:
Oelewapper - 27-06-2023 om 00:12
Het stijgende verlangen, op weg naar een climax, gefnuikt door tegengestelde principes.
Weer enorm meeslepend geschreven.
Reactie op:
Oelewapper - 26-06-2023 om 23:57
😁😁😁
Heerlijk hoe je de clichés doorbreekt.
Ik heb zelf totaal niets met voetbal, en net daarom vind ik dit verhaal zo fantastisch. Ik sta in principe aan de kant van de vrouwen en zie daardoor net de ironie van het geheel.
Was een middagje shoppen origineel geweest? Een romantisch dineetje? Totaal niet.
Ik las met een grote glimlach op mijn gezicht, en een onderhuids verlangen naar een Elise.
Prachtig, Danny!
Reactie op:
Oelewapper - 26-06-2023 om 06:50
Woord voor woord degusteerde ik dit verhaal. Niet zomaar een verhaal, maar één voor fijnproevers. Gedaan met de ratio. Tijd voor het gevoel.
Heerlijk!
Reactie op: