Surcouf - 25-02-2021 om 14:26
Alle lovende kritieken die hiervoor al geuit zijn ondersteun ik van harte.
Prachtig verhaal en ongelooflijk veelbelovend. Ik hou erg van je schrijfstijl, je Escort serie was ook bijzonder fijn om te lezen.
Ik zie uit naar de ongetwijfeld boeiende vervolgen.
Reactie op:
Nicky96 - 25-02-2021 om 13:33
Een veelbelovend begin. Twee interessante karakters, ook voor het 'hetere' deel van het verhaal ;-)
Ook nog wat meer mogelijkheden in de zijlijn (Jos, Mark) voor de intriges die ons ongetwijfeld te wachten staan. En wie weet, Mirjam?.
In potentie een vrij ambitieus verhaal voor een website als deze. En goed geschreven weer, hoor!
Mij heb je in ieder geval voorlopig als vaste lezer.
Reactie op:
Frank11518 - 25-02-2021 om 13:26
Hey dit is een leuk begin! Leuke opbouw, mooie spanningsboog. Niet meteen rampetampen. Verplaatsen in de beide hoofdpersonen lukt heel goed. Ik ben erg benieuwd waar dit heen gaat!
Reactie op:
Henry16113 - 25-02-2021 om 13:15
Hoi Eline.
Het ziet eruit dat wij, de lezers, weer mogen genieten van een mooi verhaal. Waarvoor hartelijk dank.
Groet Henry
Reactie op:
Oelewapper - 25-02-2021 om 12:56
Een dag na het einde van je escortreeks (😢) verras je ons met een nieuw verhaal. Het begint al veelbelovend. Leuke en boeiende personages, karakters die lijken te botsen hoewel het uiterlijk wel bevalt en een verhaallijn die veel spanning op verschillende niveaus belooft.
De leegte die je gisteren achterliet, is nu al terug opgevuld.
Reactie op:
Scary-Hary - 25-02-2021 om 12:24
Lekker begin Eline, beetje de botte boer uithangen. Zal me benieuwen wat je allemaal in petto hebt voor ons.
Het gaat ongetwijfeld spannend worden.
Harry
Reactie op:
Eline89 - 24-02-2021 om 16:33
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties!
Het was best lastig schrijven gezien dit het einde is. Ik heb ook hier en daar wat aangepast, waardoor het af en toe een beetje anders loopt. Met name de blinddoek. Ik liet me even meeslepen denk ik.
Het nieuqe verhaal zal vanavond worden opgestuurd. Dit is een intro en z rustig opbouwen, maar zal zeker niet extreem zijn.
Reactie op:
Nicky96 - 24-02-2021 om 14:38
Ik heb genoten van je schrijfstijl, de opwindend geschreven seksscènes, en vooral de ontwikkeling van Manon. Ondanks dat je vanuit mannelijk perspectief schrijft is dit verhaal toch eigenlijk helemaal het verhaal van Manon. Iedereen maakt weliswaar wat mee, maar zij is de enige die zich echt (seksueel) ontwikkelt. Vooral in die zin was er denk ik ook niet meer heel veel te vertellen.
Dit is een prima afsluiting van een mooie serie, met als enige kanttekening dat er m.i. wat wendingen inzitten die wel heel plotseling om de hoek komen kijken (vooral het stoppen van Daniel als escort). Het had een wat natuurlijker verloop kunnen hebben. En halverwege vergeet je ergens dat Manon al een blinddoek voor heeft ;-)
Ik kijk uit naar je nieuwe verhaal en zal het zeker gaan lezen (als het niet in de categorie extreem is).
Reactie op:
Tina11348 - 24-02-2021 om 10:35
Ik zal je verhalen missen, hoop wel dat je gauw weer genoeg inspiratie heb voor nieuwe verhalen
Reactie op:
Sissyj - 24-02-2021 om 10:35
1 woord: briljant!!!
Kan niet wachten tot je nieuwe serie begint
Reactie op: