Oelewapper - 01-09-2023 om 00:42
Ik was deze reeks even uit het oog verloren. Snel wat delen ingehaald. Blijf doorgaan. Het is mooi!
Reactie op:
Jeanne - 11-01-2023 om 21:36
Dank allebei! Dat geeft moed om door te gaan:)
Reactie op:
Oelewapper - 29-12-2022 om 00:28
De passie neemt het helemaal over. Even verdwijnt tijd en ruimte, en is er enkel wij!
Heerlijk…
Reactie op:
Oelewapper - 25-12-2022 om 15:35
Alweer die herkenbaarheid. Hoe het voornemen om het rustigaan te doen, de kop wordt ingedrukt door het brandende verlangen, de vurige passie.
Je voert me mee naar het verleden…
Dank je wel daarvoor!
Reactie op:
Oelewapper - 22-12-2022 om 06:25
Mooie start van wat een leuke romantische, of zelfs meer (?) reeks kan worden. Ik genoot van de herkenbaarheid van het gevoel verliefd te zijn, dat met momenten zelfs pijnlijk nauwkeurig werd neergeschreven.
Pijnlijk door de herinneringen. Met je schrijfstijl is immers niets mis.
Ik hoop dat andere lezers zich niet door de lage score laten afleiden. Waarschijnlijk weer het werk van een trolletje dzt met het verkeerde been uit bed is gestapt…
Reactie op: