
Wessel B - 27-11-2025 om 18:38
Een geil verhaal. Heb het met plezier gelezen. Ik houd alleen niet zo van onderdanig gedoe. Daarom een 8.Reactie op: Het Basketbalteam - 4 (Homo)
👍+1
Startpagina > De Laatste Reacties aan Mark97

Wessel B - 27-11-2025 om 18:38
Een geil verhaal. Heb het met plezier gelezen. Ik houd alleen niet zo van onderdanig gedoe. Daarom een 8.
Martin11862 - 19-11-2025 om 12:49
Wat weer geweldig geschreven een dikke 10
Hertog Jan - 17-11-2025 om 10:48
Hi Mark97,
Ron - 17-11-2025 om 09:48
Wat een heerlijk en goed geschreven verhaal weer. Ik denk dat ik ook ga basketballen, pff 😛 Van mij weer een 10
Martin11862 - 31-10-2025 om 23:10
Wat weer een Geweldig geschreven verhaal
Maurice22759 - 31-10-2025 om 22:17
Ik kan ook niet wachten op een volgend deel. Met Jelle?.
Timster - 31-10-2025 om 14:41
Heerlijk verhaal weer! kan niet wachten op een volgend deel 🤗
poloralphlauren boy - 16-08-2025 om 22:50
wow wat een heerlijk deel 2.
Maurice22759 - 04-08-2025 om 11:17
Dit smaakt naar een vervolg. Davy zal vast nog een 1 op 2 afspraak krijgen.
Roffs - 03-08-2025 om 17:20
Wat een fantastisch goed verhaal. Keep on cumming!