Gerard4 - 21-11-2024 om 19:40
Hoi Redwetwild,
Ik heb genoten van je verhaal hoor, yummie..😋
Ga je de pen weer oppakken?
Reactie op:
Marcel 58 - 31-10-2023 om 11:10
Zou zeer graag een vervolg verhaal hierop hebben, ben benieuwd wat ze allemaal moet ondergaan.
Reactie op:
IvanK - 30-09-2023 om 13:35
Alsjeblieft, gebruik aanhalingstekens als jouw personages wat zeggen. De tekst verdwijnt tussen de woorden.
Reactie op:
Writer1961 - 30-09-2023 om 07:20
Geweldige start van hopelijk een serie.
Ik hou van deze schrijfstijl me opbouw en veel details
Ben benieuwd naar het vervolg!
X
Reactie op: