menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Hush

Hush

Hush - 02-12-2025 om 22:15

stiekem genoten deze keer (fluisterstem), en mezelf toch zover gekregen van toch een reactie te plaatsen🙈 heerlijk gewoon ! (hoe jij schrijft ook wel ;p )
suggesties? ja, graag nog meer van jouw heerlijke verhalen graag!! ;p
grtjs

Reactie op: Haar Eerste Keer (Lesbisch)
👍0
Hush

Hush - 30-11-2025 om 16:58

hoe leuk ook de reeks geschreven is hoor,daar niet van,maar wel een beetje afknapper als het bij lesbische verhalen staat,maar het een hetero verhaal blijkt te zijn??
ik wou het gewoon melden,dus niet slecht bedoeld hoor,gewoon...
had het een vrouwelijk hoofdpersonage geweest had ik elk verhaal met plezier vol positieve reacties bestookt ;)


Reactie op: Liefdesbrief Van Onder De Lakens (Romantisch)
👍+1
Hush

Hush - 27-11-2025 om 17:07

wat ben ik blij dat ik dit per toeval ben tegengekomen!
ik was direct verkocht en wil niet liever dan mij er volledig in laat verdrinken het verslinden! en zeker nu ik gezien heb dat je er een reeks van maakt, zalig ;p .
ik kan hier alleen maar in herhaling van de anderen hun reacties en complimenten meegaan,
je hebt een aantrekkelijke schrijfstijl en ik hoop toch stiekem op zoveel meer van jou te lezen ;)
een nieuwe fan en een dikke 10 !

Reactie op: Het Schriftje - 2 (Lesbisch)
👍0
Hush

Hush - 27-11-2025 om 16:45

wat ben ik blij dat ik dit per toeval ben tegengekomen!
ik was direct verkocht en wil niet liever dan mij er volledig in laat verdrinken het verslinden! en zeker nu ik gezien heb dat je er een reeks van maakt, zalig ;p .
ik kan hier alleen maar in herhaling van de anderen hun reacties en complimenten meegaan,
je hebt een aantrekkelijke schrijfstijl en ik hoop toch stiekem op zoveel meer van jou te lezen ;)
een nieuwe fan en een dikke 10 !

Reactie op: Het Schriftje - 2 (Lesbisch)
👍0
Hush

Hush - 25-11-2025 om 19:10

en, is het nog steeds bij een fantasie gebleven? ;p
ik vond het heerlijk lezen ,dat absoluut komt van jouw manier van schrijven! ;)
ik kan alleen maar de andere positieve reacties bijvallen!
negatieve reacties zullen er altijd zijn, boeien! de positieve zeggen genoeg :) .
ik moet toegeven dat het wel spannend moet zijn om te doen,maar laat ons zeggen dat ik blij ben dat ik genoeg gekkigheid gedaan heb voor de tijd van smartphones en sociale media... 🤔 hehe.
toen ik de beschrijving van jezelf las, moest ik direct aan een jongere angelina jolie denken met die blonde dreads ;p (ze heeft genoeg mannen en vrouwenharten op hol laten slaan puh ;p ) .
maar inderdaad, hopelijk komt er ooit toch nog iets nieuw van je te lezen!


Reactie op: Opgewonden In Het Bos (Hetero)
👍+1
Hush

Hush - 25-11-2025 om 18:42

heeerlijke belevenis van het lezen en hoe jij het geschreven hebt! een dikke 10! ;) .
de anderen hun reacties spreken voor zich!
het is blijkbaar van een paar jaar geleden, en spijtig genoeg is er nog niets nieuws of vervolg bijgekomen of ander werk van jou.. heel spijtig ;( .
hopelijk kom je hier toch nog eens terug ;) .
maar anderzijds, het korte vluchtige delen van dat moment ,wie droomt daar nu niet van te mogen ervaren! ;) ( komaan, niet liegen, allemaal hand omhoog ;p ) geeft het iets speciaals :)

Reactie op: Mijn Eerste Ervaring Met Een Vrouw (Lesbisch)
👍0
Hush

Hush - 20-11-2025 om 16:59

komaan juist op dat moment stoppen! ;p
al leuk geschreven weer , maar laat ons aub niet te lang wachten op het vervolg he! ;) .
altijd wel genieten van jouw leuke schrijfstijl ook moet ik zeggen, (ps : ik heb al gemerkt dat ik toch duidelijk moet maken dat ik het positief en als compliment bedoel :) )
precies je gedachten op het moment de vrije loop en hier en daar een grappige sarcastishe of bijdehandse zin, i love it , je hebt me nu al buiten het genre,een paar keer doen grinniken tot giegels en met een "oh ja inderdaad dat weet ik nog!" leuke flashbacks (diegene die iedereen liefst stiekem voor zich houd tuurlijk ;p ) gegeven. goh inderdaad MSN , waar is de tijd, ik heb daar echt net als je personage echt wel ontelbare dagen ahum op versleten haha,maar we hadden niets anders he ;) . ik moest lachen hoe goed je alvast mijn frustratie over hoelang een foto te zien krijgen was idd, en altijd bang voor betrapt te worden he ;p . (trauma's trauma's hehe ) .
je hebt ons nu allemaal benieuwd gemaakt, ik kijk uit naar wat komt! ;)

Reactie op: Swingers - 1 (Lesbisch)
👍+1
Hush

Hush - 18-11-2025 om 20:00

ik kan alleen maar in herhaling blijven vallen, maar nog liever blijf ik het om de zoveel tijd herlezen! ;)

Reactie op: Marieke En De Boom - 1 (Hetero)
👍+1
Hush

Hush - 18-11-2025 om 19:00

ik ga absoluut mee in de comment voor me,ik kan het niet beter zeggen!
dit heeft iets persoonlijks met mezelf, maar ook zovele lagen, en het is gewoon..genietend dit talent lezen ;)
blij kwam deze reeks toevallig na al die jaren tegen en ben er nog steeds gek op!net als ies opnieuw terug herontdekken en natuurlijk de hele reeks direct in 1 keer weer verslonden! ;)
ik hoopte zelf ook stiekem dat er bij was gekomen of je terug schreef(misschien ben je gewoon ergens anders druk bezig prachtigs aan het schrijven, laat het ons dan maar vlug weten! ;) )
ik vraag me af of ze nog dikwijls vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs laat genieten en hoe groot haar boeken"afdeling" nu wel is ;p

Reactie op: Mijn Boekenshop - 6 (Lesbisch)
👍0
Hush

Hush - 17-11-2025 om 18:18

ik weet niet hoeveel keer ik dit (en in dezelfde categorie tuurlijk! ;) ) al herlezen heb, maar dit is inderdaad zoals iemand al zei genieten! je kan je wel goed in de L . personen plaatsen ? ;) .
hangt misschien van momenten af, maar dit zijn de verhalen waar ik de laatste tijd naar uitkijk en ... van geniet ;) . ik heb 1! keer bijna dezelfde crush gehad!een natuurlijke schoonheid, beide ons tentje opzetten (1 tent tussen maar..!, ik stond daar waarschijnlijk als een bakvis niet door hebbend dat ze met guitige big smile keek en zwaaide,en ik... (pets tegen voorhoofd, duidelijk genoeg denk ik..😥) misschien schrijf ik het ooit, kunnen jullie lachen ;)


Reactie op: Avontuurtje Op Lowlands (Lesbisch)
👍+2
 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 823  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net