Liesbeth - 13-11-2023 om 17:40
Hoi Boris, wederom dank je wel voor het beeldend weergeven van mijn belevenissen. Bij dit verhaal nauwelijks een Boris sausje, al denk ik dat jouw trouwe lezers wel zullen weten bij welke klant of klanten er een Boris sausje overheen is gegaan. Dit was misschien wel de opdracht waar ik mij het meest voor geschaamd heb en die ik het meest vernederend heb gevonden. Gelukkig heeft van Gasteren( echte naam bij redactie bekend) mij niet echt herkend. Waarschijnlijk kon die iet geloven dat ik het was of heeft die mij wel herkend, maar schaamde hij zich om als hoerenloper zien te zijn. Kus, lizzy
Reactie op:
Liesbeth - 04-11-2023 om 11:37
Wauw Boris, nooit gedacht dat jij 1 van mijn eerste verwikkelingen met Ben hebt bewerkt tot een fantastisch verhaal. Ook knap dat je zoveel onthouden hebt, want het is best een tijd geleden dat ik het jou verteld heb. Wederom bijzonder meeslepend geschreven! En ook zo knap dat je alle details hebt onthouden! Chapeau!
Reactie op:
Liesbeth - 26-10-2023 om 11:26
Jeetje Boris, jij schrijft nog sneller dan dat ik kan vertellen. Maar wederom weer zo mooi opgeschreven over wat ik heb meegemaakt, uiteraard met het welbekende Boris sausje. Knap hoe jij mijn woorden zo beeldend maakt. Daardoor herbeleef ik het weer als ik jouw verhalen lees. Zoals 1 lezer bij een vorig verhaal opmerkte dat het net is alsof je erbij bent. Ik was erbij en kan vertellen dat door het te lezen ik er weer bij ben. Dank je wel hiervoor, je hebt geen idee hoe therapeutisch dit voor mij werkt. Kus, lizzy
Reactie op:
Liesbeth - 19-10-2023 om 19:40
Beste Boris, wederom ben je erin geslaagd om mijn belevenissen met Ben goed te verwoorden. Bovendien heb jij ook ontzettend goed onthouden wat ik jou verteld heb en wat ik daarbij voelde. Bij het teruglezen van jouw verhaal, kwam alles weer naar boven. Jij hebt de gave om het beeldend te beschrijven. Dank je wel hiervoor. En voor de lezers die zich afvragen of het werkelijk gebeurd is? Ja, het is grotendeels gebaseerd op wat ik heb meegemaakt, waarbij Boris de artistieke vrijheid heeft genomen om sommige aspecten meer naar voren te laten komen.
Reactie op:
Liesbeth - 05-10-2023 om 10:44
Wederom heb jij mijn verhaal prachtig verwoord. Zo fijn dat wij dit avontuur samen zijn aangegaan. Jij maakt het zo beeldend wat ik jou verteld heb, dat het mij prikkelt en stimuleert om jou meer te vertellen. Dank hiervoor
Reactie op:
Liesbeth - 30-09-2023 om 23:57
Dank je wel Boris. Jij hebt prachtig verwoord wat ik jou verteld heb. Absoluut mijn complimenten
Reactie op:
Liesbeth - 26-06-2023 om 15:32
Jeetje Boris, ik voel mij vereerd. Jij hebt echt onze gesprekken verwerkt in een geweldig verhaal. Jij hebt zo goed verwoordt wat ik jou verteld heb over mijn verleden. Voor veel lezers
Reactie op:
Liesbeth - 01-02-2023 om 06:57
Ik ben hierin begonnen als eerste verhaal van jou. Heerlijk geil geschreven! Ik ga deze serie uitlezen en ga dan aan de sollicitatie beginnen!
Reactie op:
Liesbeth - 25-01-2023 om 07:11
Weer een fantastisch vervolg in deze reeks! Die arme Lisa lijkt er wel steeds meer van te gaan genieten. Heerlijk geschreven met de juiste details, waardoor het zeer echt overkomt. Zoals jij dingen beschrijft, lijkt het wel of jij er zelf bij bent geweest of het zelf hebt meegemaakt. Een heerlijke serie waarvan ik mij afvraag hoe die gaat eindig. Dank je wel
Reactie op:
Liesbeth - 20-01-2023 om 08:22
Tot nu toe het beste verhaal uit de reeks! Terwijl het niveau al heel erg hoog was. Ik hou van de realistische detaillering van zowel het zakelijke als het seksuele gedeelte. Het is heerlijk geschreven, geen taalfouten, voldoende details om het geloofwaardig te maken. Je twijfelt als lezer of het fictie of echt is. Mijn complimenten!
Reactie op: