Noah20356 - 05-01-2024 om 17:13
Het verhaal is leuk, rustig opgebouwd en zeker opwindend. Wat ik wel storend vind is dat je een aantal stijlbreuken hebt. Zo gaat het ineens van verhalend (dit en dat gebeurde) naar vertellend (en toen deed je dit en deed je dat) en weer terug. Hou het consistent, ook in tijdgebruik. Dat maakt zo'n verhaal nog beter.
Reactie op:
Noah20356 - 05-12-2023 om 15:34
Hoi hoi, je stijl spreekt me wel aan! Denk er wel om dat je niet steeds de tijden door elkaar haalt. Je wisselt de tegenwoordige tijd steeds af met de verleden tijd.
Reactie op: