
Peter18765 - 23-05-2024 om 11:25
Wat een bizar verhaal! Maar wel heel erg goed geschreven. Ik werd het verhaal ingezogen en moest het in 1 keer uit lezen! Graag meer van deze parels want hier zit echt alles in. Spanning, details, verrassende plotwendingen, kortom, graag meer hiervan en bedankt voor dit verhaal.Reactie op: De Terugkeer Van Batwoman - 1: Proloog (Extreem)
👍0

