Klik hier voor meer...
Datum: 31-10-2016 | Cijfer: 8.1 | Gelezen: 16158x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Na een aantal jaren de wens gehad te hebben is het er dit jaar eindelijk van gekomen, een eigen zeilboot. Helaas niet de oceaanzeiler die al jaren in mijn dromen ronddobbert maar een open boot van een meter of 6. Affijn je moet toch ergens beginnen.

Na het vroege voorjaar gebruikt te hebben om de boot vaarklaar te maken was het half april tijd om de boot te water te laten gaan en hopelijk veel te gaan genieten van heerlijke dagen op het water.

Mijn vrouw, waar ik inmiddels al weer 22 jaar mee samen ben is helaas niet zo’n liefhebber als ik. Echt een mooi weer liefhebber en als ze ’s avonds uit haar werk komt dan heeft ze niet veel fut meer om iets te ondernemen. Helaas heeft dat ook betrekking op ons liefdesleven waardoor we minder vrijen als ik zou willen, en als we dan eens sex hebben is het kort want de wekker gaat ook weer vroeg.

Zo kwam het dus regelmatig voor dat ik alleen het water op ging, elke vrije avond als er maar wat wind was dan pakte ik de boot en ging een aantal uurtjes lekker zeilen. Gelukkig is de boot alleen makkelijk hanteerbaar dus was het goed te doen.

Het was me al een paar keer opgevallen dat wanneer ik uit onze kleine haven vertrok er een vrouw van mijn leeftijd (begin 40) alleen op een boot zat, vaak met een boek en soms gewoon kijkend naar de boten die in of uit de haven vaarden. Elke keer als ik passeerde ging er een hand omhoog om te groeten. Regelmatig zat ik me af te vragen waarom de vrouw daar alleen was, stiekem ging de gedachte wel eens verder om haar eens mee te vragen. Ze was een leuke verschijning om te zien en had er zo wel wat fantasie bij mocht ze eenmaal in mijn boot meevaren. Omdat ik gelukkig getrouwd was zou het bij fantaseren blijven dacht ik.

Op een heerlijke warme zomeravond had ik mijn boot weer klaar gemaakt om lekker een stuk te zeilen, zoals altijd zou ik op de motor naar de kop van een steiger varen om daar het zeil te hijsen en het meer op te kruisen, de leuke vrouw zat ook weer lekker in de zon zag ik toen ik de bocht om ging. Dit keer bleef het niet bij een groet maar riep ze me aan, om haar beter te verstaan stuurde ik richting haar boot. Ga je nu alweer alleen het water op herhaalde ze? Tsja het is niet anders zei ik… of jij moet zin hebben in een rondje over het meer hoorde ik mezelf tot mijn stomme verbazing zeggen. Meteen kreeg ik een rood hoofd van schaamte. Wat moest ze wel niet denken. Glimlachend keek ze me even inschattend aan en stemde toe. Even wat spullen pakken en me omkleden en dan zie ik je zo op de kop van de steiger oke? Snel vaarde ik mijn boot naar de plek en maakte alles klaar om te vertrekken.

Ik was net klaar toen ze aankwam, Mijn god… wat een prachtige verschijning, ik had haar alleen maar zien zitten in de kuip van haar boot maar nu stond ze voor me gekleed in een kort topje, strakke korte broek en slippertjes. Al haar vrouwelijke rondingen kwamen prachtig uit in hetgeen ze aanhad.

Mag ik zo met je mee? Ben ik goedgekeurd? Beantwoorde zij mijn blik… ik schrok op uit mijn gedachte en voelde me betrapt. Stotterend antwoordde ik dat ze er niets aan schortte en met een vrolijke lach stapte ze aan boord waarna we het meer op vaarden.

Het was nog vroeg op de avond en de zon die nog volop aanwezig was zorgde voor een aangename temperatuur, met een rustige wind lagen we op een mooi koersje die we voorlopig wel konden varen. Er waren weinig ander e boten op het water waarvan de meeste voor anker lagen om lekker te kunnen zwemmen. Vind je het erg als ik nog wat zonnestralen meepik en lekker in bikini gaat zitten? Nee hoor natuurlijk niet antwoordde ik zo nonchalant mogelijk waarna ze haar topje en broek uit deed. Een heerlijk bruin lijf werd zichtbaar en de kleine bikini verhulde weinig van haar borsten terwijl haar broekje mij ook wel een maatje te klein leek. Al met al kreeg ik het nog warmer als ik het al had en voelde wat reactie in mijn broek. Door overstag te gaan en te gaan verzitten naar de andere kant probeerde ik stiekem mijn pik enigszins goed te leggen zodat ze niet in de gaten had dat ik met een half stijve lul naar haar zat te gluren. Ik vermoed dat ze me aardig doorhad trouwens, ze zat met haar knieën omhoog met de rug tegen de zijkant van de boot waarbij haar benen iets uit elkaar stonden, verder had ze haar beide armen uitgestrekt naast haar liggen waardoor haar borsten naar voren werden geduwd. Met een glimlach op haar mond genoot ze met haar ogen dicht van de warmte van de zon op haar lijf. Het was genieten het een grote G, al pratend over koetjes en kalfjes kwam toch mijn vraag waarom ze zoveel alleen op haar boot zat, ze lag in een scheiding en kon haar man die nog geen eigen woonruimte had niet velen, daardoor zat ze elke keer als hij geen onderdak elders had op de boot om hem te ontlopen, ze kreeg een trieste uitdrukking op haar gezicht en gaf aan er verder niet over te willen praten… het verdere gesprek ging uiteindelijk over onze gezamenlijke zeilhobby.

Nadat we een tijd gevaren hadden en zo al ruim 3 kwart van het meer op waren gebeurde het dat dat wind nagenoeg weg viel, de zeilen vielen slap en de vaart ging uit het schip, dit was toch niet echt voorspeld zei ik, gelukkig hebben we nog een motor om thuis te komen maar eerst moeten we de zeilen maar naar beneden halen. Zal ik de fok doen vroeg ze, is goed dan pak ik het grootzeil wel antwoordde ik. Terwijl ik bezig was met het grootzeil hield ik haar ook in de gaten, voor je het weet kan je ten slotte overboord vallen als je druk bezig bent. Nadat ze de fok naar beneden had gehaald knielde ze echter op haar knieën om het zeil bij elkaar te halen en aan de voorstag op te binden. Hiervoor leunde ze iets naar voren waardoor haar heerlijke kontje onbewust uitdagend naar achter werd gestoken, ik kon mijn ogen niet van dit heerlijke tafereel houden en stond stil naar haar te kijken. Het kleine broekje zat heerlijk strak en half tussen de 2 heerlijke bollen in. Toen ze nog verder naar voren boog omdat ze het touw niet om het zeil kreeg had ik een nog beter zicht, ik kon tussen haar benen de contouren van haar schaamlippen zien. Ineens draaide ze zich om en keek me vol aan, vind je het uitzicht mooi vraag je met een zwoele blik… ik moest een paar keer slikken voordat ik in staat was te antwoorden. Langzaam knikkend bevestigde ik haar vraag. prachtig! Waarop ze langzaam naar me toe komt, misschien moeten we dan nog maar niet terug naar de haven zei ze terwijl e haar bovenstukje waar inmiddels haar opgezwollen tepels in zichtbaar waren losmaakte en vlak voor me liet vallen, twee prachtige borsten met daarop heerlijke harde tepeltjes werden zichtbaar. Ik dact dat mijn luk uit mijn broek zou knallen zo geil werd ik van het aanblik van haar prachtige lijf. Ondanks haar 40 jaar zag ze er strak uit, vast door al het sporten waar ze me eerder op de avond over vertelde…

We moesten maar eens een mooi plekje opzoeken om voor anker te gaan zei ze terwijl ze haar arm uitstrekte en me over de bult in mijn broek begon te strelen, zachtjes kneep ze in mijn pik terwijl ze met haar andere hand een borst begon te strelen. Goed idee en snel draaide ik me om naar de motor om deze te starten. Terwijl we een minuut of 5 onderweg waren naar een plekje buiten het vaargebied zat ze voor me op haar knieën en streelde ze me overal waar ze maar bij kon, met mijn vrije hand probeerde ik zo goed als mogelijk bij haar heerlijke borsten te komen om deze te kneden.

Eenmaal aangekomen op een geschikt plekje gooide ik het anker uit en overtuigde mezelf dat het goed vast zat zodat we niet voor onverwachte verrassingen zouden komen te staan. Eenmaal terug in de kuip raakten we in een hete omhelzing en gleed haar tong bij mij naar binnen waarna een ellenlange zoen ontstond. Ondertussen waren onze handen ook niet werkloos en verkende ze elkaars lichaam. Eenmaal aangekomen bij haar heerlijke kont begon ik deze te kneden en licht uit elkaar te duwen. Ze reageerde direct door haar onderlijf tegen mij aan te duwen waardoor ze tegen mijn stijve lul aan zat te rijden. Ze liet zich vervolgens op haar knieën zakken en trok mijn broek naar beneden, verlekkert staarde ze naar mijn stijve lul en vroeg me te gaan zitten op het bankje, anders zouden toevallige passanten of medewatersporters met een erg goede verrekijker een wel heel goed beeld krijgen wat we aan het uitspoken waren. Eenmaal zittend op het bankje pakte ze met een hand mijn ballen en zoog mijn eikel naar binnen waarna ze met haar tong de meest heerlijke verwennerij gaf. Ineens zoog ze mijn lul compleet naar binnen, ik dacht dat ik terplekke neer zou vallen zo heerlijk als ze kon pijpen. Mijn ballen knedend en met afwisselend zuigen en likken bracht ze me bijna tot het kookpunt. Net voordat ik klaar zou komen hield ze op en ging op haar rug liggen, snel kroop ik naast haar en hielp ik haar uit haar broekje waarna een heerlijk kutje tevoorschijn kwam, kale lipjes met een klein toefje schaamhaar boven haar klitje.

Mijn vingers gingen op onderzoek uit terwijl ik haar nog eens een heerlijke tongzoen gaf, kronkelend van geilheid lag ze onder me terwijl mijn vingers haar vochtige kut verwenden. Langzaam ging ik met mijn hoofd naar beneden kuste en likte haar tepels en via haar navel kwam ik bij haar heerlijke kletsnatte kutje aan. Terwijl ik naast haar zat had ze mijn lul alweer te pakken, en terwijl ik haar klitje likte trok ze me langzaam af. Haar opgezwollen klit stak licht naar voren waardoor ik deze heerlijk kon likken en naar binnen zuigen, met mijn vrije hand spreidde ik haar lipjes verder en drukte een vinger bijhaar naar binnen die gewillig en onder luid gekreun werd ontvangen. Deze combinatie van beffen en vingeren brachten haar in extase, het rustig aftrekken was overgegaan in ongecontroleerde bewegingen waarbij ze stevig in mijn lul kneep. Ineens kwam ze onder luid gekreun klaar en drukte mijn hoofd klem tussen haar heupen. Mijn god wat was dat heerlijk kreunde ze en keek me dankbaar aan, dat was erg lang geleden dat ik zo heerlijk gelikt ben. Ik gaf haar een kus en kroop tussen haar benen, haar natte kutje droop van het sap en stond uitnodigend voor me open. Ik bracht mijn eikel tussen haar lipjes en drukte langzaam door naar binnen. Een heerlijke warmte wachtte op me en ik moest me inhouden niet direct klaar te komen in haar zachte warmte. Neem me en doe het langzaam fluisterde ze in mijn oor, waarna ik in een rustig tempo haar begon te neuken. De warmte van de avond en de stilte op het water waren een perfecte combinatie voor een heerlijke ongeremde vrijpartij. Na een paar minuten kwam ze nogmaals klaar en was haar kut echt kletsnat. Om voor mezelf genoeg wrijving te krijgen pakte ik haar beide benen en legde deze op mijn rechterschouder hierdoor werd haar kutje lekker krap en voelde ik elke beweging tot in detail. Op het ritme van mijn stotende bewegingen drukte ze haar bekken en draaide ze haar heupen om me tot een heerlijk hoogtepunt te neuken. Toen ze vervolgens mijn ballen greep en er licht in begon te knijpen was er geen houden aan en kwam ik diep in haar klaar. Uitgeteld legde ik me naast haar neer en streelde door haar haar. Minutenlang lagen we zo zwijgend naast elkaar beseffend wat er was gebeurt en dat dit eigenlijk niet kon. Maar goed het was gebeurt en we hebben er beiden van genoten en spraken af dat dit niet bij deze ene keer zou hoeven te blijven maar er geen afspraak over te maken, zouden we elkaar treffen en hadden we zin in lust dan maakten we er weer een heerlijke vaartocht van.

Na een laatste innige kus zetten we koers naar de haven waar ik haar uit het zicht van nieuwsgierige blikken van boord liet.

Na deze hete belevenis hebben we elkaar nog een paar keer gezien maar is het er helaas niet meer van gekomen om nogmaals samen het water op te gaan. Misschien volgend jaar weer?

Vakantie In Sloten, ... - 2Door: Teun
Tags: Cuckold, Vreemdgaan, Cuckolding, Vakantie,
"De caravandeur slaat achter me dicht. Ik vind in mijn zak het briefje van Robert kom je vanavond eten, Grote Beer t o de camping. Als ik het weer lees, begint mijn lichaam te reageren. Ik gooi het briefje op de grond in de hoop dat Bart het vindt. ..."
7.5
Hard Geneukt Door ...Door: Maria 20425
Tags: Beffen, Borsten, Dikke Tieten, Grote Borsten, Kut, Kutje, Pijpen, Slet, Sletje,
"George en ik genieten van onze vakantie aan zee in Domburg. Bij ons vakantiehuisje hebben we een tuin. We hebben het laatste huisje en daardoor zitten we lekker beschut. Hierdoor kunnen we heerlijk naakt door de tuin lopen, liggen of zitten. Niemand ..."
8.8
Vakantie In Sloten, ... - 1Door: Teun
Tags: Cuckold, Cuckolding, Vakantie,
"Goedemorgen liefste. Ik streel Bart, mijn man, in zijn kruis. Ik streel zijn pik en ballen. Hij zakt weg in een poel van lust, wetend dat het niet tot een ontlading komt. Ik vind het heerlijk om hem op te geilen, maar al maanden geldt een k..."
7.9
Kort, Krachtig & ... - 4Door: Rock
Tags: Flirten, Keuken,
" In de reeks Kort, krachtig en clich komen ingekomen suggesties belevenissen voor verhalen aan bod, welke niet direct tot een kenmerkend lang verhaal in aanmerking kwamen, maar waar genoeg lezers toch plezier aan kunnen beleven. De situaties zij..."
8.8
Vakantie In SlotenDoor: Teun
Tags: Cuckold, Cuckolding, Vakantie,
"Goedemorgen liefste. Ik voel haar handen strelen over mijn lichaam. Ze zakken af naar mijn kruis en strelen mijn pik en ballen. Ik zak weg in een poel van lust, wetend dat het niet tot een ontlading komt. Ze vindt het heerlijk om mij op te geilen, ma..."