Klik hier voor meer...
Datum: 03-07-2021 | Cijfer: 8.6 | Gelezen: 19189x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Ik was een paar dagen met de motor in Duitsland. Op het parkeerterrein parkeerde ik mijn motor naast vele andere motoren, en ik raakte daar in gesprek met de man wiens motor naast de mijne stond. Het was een leuk gesprek en we waren nog niet uitgepraat toen het avondeten geserveerd werd. We waren beide alleen op pad en we besloten aan dezelfde tafel te gaan zitten. Zo konden we op ons gemak verder praten.

De volgende dag ging ik weer op pad voor een rondje door de Eifel en langs de Moezel. Ik trof mijn nieuwe motorvriend Paul 's morgens weer op het parkeerterrein, we waren er ongeveer tegelijkertijd. We zetten ons gesprek kort voort, waarop hij voorstelde om samen te gaan rijden. Ik vond het prima en zo vertrokken we niet veel later.

Bij terugkomst 's middags in het hotel ging ik eerst douchen. Dat doe ik na een warme dag op de motor altijd eerst. Daarop besloot ik gebruik te maken van het zwembad van het hotel. Het was een ruim overdekt zwembad met ligstoelen eromheen. Ik deed mijn zwembroek aan, een dun lichtblauw broekje, dat slechts bij elkaar gehouden werd door een koordje en een 'rits' van klitteband. Ik griste de handdoek uit de badkamer en liep naar het zwembad. De eerste duik viel tegen, het water was koud, maar al snel raakte ik er aan gewend. Ik was op dat moment de enige hotelgast in het zwembad, totdat Paul binnenstapte. Hij nam ook een duik en constateerde net als ik dat het water best fris was.

Na een half uur zwemmen leunde ik tegen de rand van het zwembad, mijn armen steunend op de rand. Ik hoorde hoe Paul dichterbij kwam en plotseling stond hij achter me. Niet zomaar achter me, maar heel dicht achter me.

'Lekker dagje he' zei hij.

Toen ik op het punt stond te antwoorden, voelde ik hoe hij dichterbij kwam staan. Ik dacht dat dichterbij niet meer kon, maar het bleek van wel. Ik voelde zijn lul tegen mijn broek aandrukken. Er was niet veel fantasie voor nodig om vast te stellen dat hij opgewonden was.

Even twijfelde ik over hoe ik ging reageren, maar met het besef dat er verder niemand was, drukte ik mijn kont wat naar achteren. Ik kon zijn opwinding nog beter voelen nu. Hij kwam nu ook met zijn bovenlijf dichterbij, ik voelde hem tegen mijn rug. Hij ging met zijn handen over mijn buik en streelde me overal. Hij was nu niet meer de enige die opgewonden was. Ik keek nog eens rond en stelde tevreden vast dat we nog steeds alleen waren. Ongemerkt trok ik het koordje van mijn broek los en trok het klittenband iets los. Mijn inmiddels vrijwel stijve lul had nu meer ruimte.

Paul drukte zich nog eens extra stevig tegen me aan, en duwde zijn stijve nog eens extra hard tegen mijn kont. Zijn handen streelden mijn buik nog steeds, hij kneep in mijn tepels en mijn lul werd er alleen maar harder door.

Toen Paul merkte dat ik geen weerstand bood, liet hij zijn handen verder over mijn buik naar beneden gaan. Ik hoorde aan zijn stem dat hij aangenaam verrast was door het feit dat mijn broek niet meer strak dicht zat. Mijn erectie kwam al half uit mijn broek te voorschijn ik voelde nu hoe zijn hand mijn ballen en lul streelden. Dat voelde heerlijk. Ik deed mijn hand achterlangs en voelde zijn stijve door zijn broek heen. Ik kneep er een paar keer hard in, hij zuchtte diep.

Omdat ik het niet zo zag zitten om hier in het zwembad een dubbele lading zaad achter te laten - ik voelde wel dat dat zou gaan gebeuren als we in dit tempo zouden doorgaan - stelde ik voor naar de kamer te gaan. Hij stemde in. We klommen het zwembad uit en gingen naar de kleedkamer om ons af te drogen. We kleedden ons om in een familiekleedkamer, daar hadden we de ruimte. We deden onze broeken uit en droogden ons af. Onze pikken stonden nog steeds recht vooruit. Ik liep op hem toe en legde mijn hand om zijn pik. Heel langzaam begon ik hem af te trekken. Hij genoot er zichtbaar en voelbaar van. Een paar minuten later ging ik op mijn knieƫn zitten en nam zijn glad geschoren lul in mijn mond. Met mijn andere hand speelde ik met mezelf. Ik pijpte hem diep, kneedde zijn ballen met mijn hand. Ik proefde zijn voorvocht dat rijkelijk uit zijn eikel kwam. Plotseling stond hij op het punt klaar te gaan komen. Ik liet zijn lul uit mijn mond gaan en trok hem stevig af. Niet veel later spoot hij zijn zaad over mijn borst. Het stroomde langzaam naar beneden toen er nog een lading kwam. Ondertussen stond ik zelf ook op knappen. Ik stond op en wilde mezelf naar een hoogtepunt trekken, maar dat liet Paul niet toe. Hij ging achter me staan, drukte zijn halfslappe penis tegen mijn kont aan en begon me af te trekken, terwijl hij in mijn tepels kneep. Ik kon mijn orgasme niet langer meer uitstellen, alhoewel dit nog heel lang had mogen duren. Mijn hele lijf schokte en trilde en ik spoot mijn zaad op de grond. Paul liet niet los voordat ik helemaal leeg was.

Hoewel we langzamerhand weer droog waren, besloten we om nog maar even te douchen. Tijdens het eten 's avonds bleek dat we allebei nog twee dagen zouden blijven. Dat bood perspectief voor het vervolg...
Lees verder in: Hotelzwembad - 2
Trefwoorden bij dit verhaal: Aftrekken, Hotel, Zwembad, Suggestie?

Citytrip - 11Door: Nanko
Tags: Cougar, Cuckold, Cuckolding, Kooi, Lingerie, Milf, Oma, Pijpen, Schoonmoeder, Sissy, Slikken,
"Na een tijdje hoorde ik de douche lopen en tegen de tijd dat ik de koffie klaar was kwam Chantal de kamer in. Verbeelde ik het mij nu of liep ze wat stijfjes Wat zie je er mooi uit schatje complimenteerde ze mij met mijn outfit..."
8.7
Vakantie Aan De ... - 10Door: Alodnalg
Tags: Anaal, Duinen, Neuken, Pijpen, Strand, Vakantie, Zee,
"De glazige blik in de ogen van Solana zegt genoeg. Met een lange diepe zucht heeft ze zich over mijn harde pik laten zakken. Volledig stuffed up geniet ze even van het momentum. Ze sluit even haar ogen waarna ze ritmisch met haar heupen draait. Ik ..."
Een Trio DateDoor: Buurman
Tags: Date, Dating, Trio, Zwanger,
"verzorgd en slank, dat waren de mensen op die foto s. Maar cammen wilden ze niet, waarom weet ik niet. Ze zaten in een huisje, op het park, en wilden er een man bij. Dat kan, schreef ik en had gelijk al zin in het stel. Vooral een man die ha..."
8.0
Vakantie Aan De ... - 9Door: Alodnalg
Tags: Aftrekken, Naakt, Neuken, Pijpen, Strand, Vakantie,
"Door het zoute zeewater kost het weinig moeite om rustig op mijn rug te dobberen in het rustige zeewater. Mijn periscoop steekt een stukje uit het water. Ik beweeg mijn onderlijf omhoog en omlaag, mijn gladde onderbuik glimt door het water in combi..."
9.2
Gelukkige Tijd - 3Door: Oldandgay
Tags: Bejaarden, Ouderen, Swingers,
"Ik zal moeder en Carlo vragen of ze straks bij ons komen lunchen, we hebben genoeg lekkers nog in huis. Prima, ik heb zo nog een pati nt en dan pauze tot half twee. Ik liep naar de tuin en zag moeder en Carlo onder de parasol liggen..."
8.7
De GentlemenDoor: Janus Petersen
Tags: Dwang, Jong En Oud, Waargebeurd,
"Wat aan die zondag, 22 juli 2028, voorafging Gentlemen s koppel Angga en Jean Felix komen regelmatig bijeen met Dirk Jan en Yvonne om te bridgen kaartspel Ze zijn als team zeer fanatiek. Ook deze zondag een week ervoor, maar ze verlieze..."
8.9
Gelukkige Tijd - 2Door: Oldandgay
Lengte: Zeer Lang
Tags: Bejaarden, Met Familie, Moeder, Ouderen, Swingers, Uit De Kast, Vader,
"Een week of drie na het intrekken van mij bij Max kon ik het niet meer voor mij houden, ik voelde mij gelukkig, Max had ook al weken een goed humeur en na overleg met hem besloten we dat ik het moeder zou vertellen. Toch wat schoorvoetend e..."
Gelukkige Tijd - 1Door: Oldandgay
Tags: Aftrekken, Buren, Eerste Keer, Neuken, Puber, Swingers,
"Wat was het leven toen nog simpel, ik was nog maar kort op deze wereld, we woonden in een klein dorpje aan de rand van de stad, mijn ouders ook nog jong, leuk huisje via het werk, aardige buren met 3 kinderen, dochter van een jaar of 14, de oudste jo..."
8.5
Geil Van HormonenDoor: Nina
Tags: Lesbienne, Zwanger,
"Het was een paar jaar geleden toen ik zwanger was van mijn eerste kind. Ik was 32 jaar en was 3,5 maand zwanger. Al 5 jaar getrouwd en dacht nooit aan een ander. Tot ik een mooie meid op tv zag en opeens dacht hoe het was om met haar te zoenen. Ik be..."