menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 08-07-2023 om 17:51

Gisteravond rond tien uur zag ik dat jouw verhaal om 00:00 online komt. Ik besloot om op te blijven voor jouw verhaal. Geen seconde van spijt gekregen. Wat een heerlijke en humoristische verhaal. Daar hou ik van! Kom maar door met het vervolg!



Reactie op: Niemand Zeggen - 1 (Hetero)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 22-06-2023 om 22:41

Oef, een pittig einde. Het is blijkbaar gegaan zoals het boek dat Edwin geschreven heeft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet gaat werken. Het is best vervelend is voor vrouwen als de man geen stijve krijgt.

@Ruben, haha, ik mag Edwin juist niet. Het is duidelijk dat hij Linda wil. Ook al beweert hij dat hij single wil blijven. Maar zijn gedachten maken duidelijk dat hij haar helemaal voor zichzelf wil hebben. Ook al blijft hij ontkennen. Ron bedoelt het wel goed maar het zal ook niet werken. Ik vind Ron minder erg dan Edwin.

Eline, je hebt weer een prachtige serie neergezet. Ik kijk er naar uit naar de volgende serie.

Reactie op: Geheim Verlangen - 20: Slot (Hetero)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 07-06-2023 om 20:46

Maar mensen, ik zou niet te veel druk over maken van de lage cijfers. Ik weet zeker dat Keith het ook niet doet. Ik denk dat Keith gewoon heel veel plezier heeft in schrijven. En dat kan ik zelf beamen. het is gewoon leuk om je eigen fantasie op het papier te zetten.
En leuke reacties krijgen. Aan cijfers moet je niet te veel hechten want je kan de score verpesten. Eigenlijk is het cijfer 8,5 helemaal niet laag. Kees zou enorm trots zijn als hij dat cijfer kreeg bij economie.😂

Ik blijf deze serie volgen. Het is gewoon verslavend. Ook al vond ik sommige afleveringen een beetje saai. Maar goed, dat is bij elke boek, film of serie ook zo. Het kan niet altijd leuk zijn. Dat merk ik ook soms aan mijn verhalen als ik terg lees. Soms denk ik echt: waarom heb ik dit geschreven? lol. Gelukkig zijn er meer leuke afleveringen dan de rustige (of een beetje saaie) afleveringen. Ga lekker door hoor, Keith :D

Reactie op: Mini - 263 (Romantisch)
👍+17
Dannyboy

Dannyboy - 06-06-2023 om 00:05

Haha heerlijk geschreven! Ik dacht precies hetzelfde wat Zazie zei over je duistere randjes.
Maar ik heb weer genoten. jouw schrijfstijl is echt genot om te lezen. ik kon wel merken dat iedereen eigen kwaliteit heeft. Jij en Stanzie zijn de woorden kunstenaars. Zazie is de koningin van de geschiedenisverhalen. Eline schrijf de hele spannende verhalen, met name de onverwachte wendingen. Leen kan heerlijk mysterieuze fantasy verhalen schrijven. Gewoon heerlijk dat iedereen anders is.
Love it. Een 10, uiteraard, Oele.

Reactie op: Het Lek - 3 (Groepsseks)
👍+7
Dannyboy

Dannyboy - 03-06-2023 om 21:12

Wauw! Wat een verhaal weer. Het wordt steeds beter en spannender. Ik mag Edwin eerlijk gezegd niet echt meer. Maar Ron wel. Ik ben echt benieuwd wat Edwin er allemaal in het boek heeft geschreven. Kom maar door met het volgende deel, Eline. Echt een dikke 10 voor deze deel. Chapeau!

Reactie op: Geheim Verlangen - 18 (Hetero)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 26-05-2023 om 21:26

Haha, een pittige verhaal van Zazie.

@Oelewapper, Soms moet je hard zijn om iets te bereiken. Ik zelf zou het nooit doen. Maar zelfs met harde aanpak van Pieter heeft het nog niet gewerkt. Nathalie is nog altijd net zo kreng als daarvoor. Ze moet nog breken. Ik vraag me af hoe je zou doen op een nette manier? Als ik inschat hoe Nathalie is, lijkt het onmogelijk om haar lesje te leren op een nette manier. Als Nathalie mijn zusje was, zou ik haar misschien ook hard aanpakken, maar dan geen seks.

Maar goed, het blijft een fantasie he? :) Ik begrijp Zazie wel. Het is best leuk om een heel ander verhaal te schrijven. Zelfs ik fantaseer wel eens om een extreem verhaal te schrijven. Maar ja, ik ga het niet doen. (Of toch wel? )

Reactie op: Krengerig Stiefzusje - 2: Genomen (Extreem)
👍+8
Dannyboy

Dannyboy - 25-05-2023 om 20:28

Oeff! Ik zal eerlijk zijn, Eline. Ik dacht dat het een gewone overspel serie was. Gewoon een beetje drama tussen man en vrouw. Huwelijk kapot, scheiden, ruzie maken etc. Maar dit verhaal heeft een ander wending. een geheel onverwacht voor mij. In het begin van de serie voelde ik weinig spanning. In mijn hoofd dacht ik dat deze serie het minst leukste is van al jouw series. Ik neem mijn gedachten onmiddellijk terug. Man, wat is dit nu spannend! Je bent écht een goede schrijfster. Mijn complimenten, Eline. Echt waar, dit serie is echt top, net als de anderen... Eigenlijk is bij jou alles top. Een dikke vette 10!



Reactie op: Geheim Verlangen - 17 (Hetero)
👍+8
Dannyboy

Dannyboy - 24-05-2023 om 23:48

Wut, ik heb jouw verhaal blijkbaar gemist. Maar wow, wat een geweldige verhaal. Echt super goed geschreven. Je bent ongetwijfeld een van de beste schrijvers op deze site. Zo'n verhalen moeten vaker op deze site verschijnen. Hier kan ik geen genoeg van krijgen hoor. Ik geniet niet alleen van de opwindende seks scenes maar ook in jouw mooie woorden.
Leuk dat je dit voor Eline heb geschreven, Eline ook een van de topschrijvers :)
Ga zo maar door, Oele.

Reactie op: Alter Ego (Hetero)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 22-05-2023 om 10:22

Bedankt voor jullie reacties! Maar ik hoef geen medelijden hoor :) Maar 15 procent zien bedoel ik niet alleen de scherpte maar in het algemeen. De scherpte, het contrast, het gezichtsveld. (visus) Het is heel moeilijk te zeggen hoeveel ik zie. Maar ik kan zelf wel merken dat ik veel slechter zie dan vijf jaar geleden. Ik kan bijvoorbeeld geen films meer kijken. (de ondertiteling is mij te snel) Maar als ik de staaroperatie niet had gedaan, dan zag ik nog slechter, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb.

@Cees, 15 procent zien klinkt heel weinig. Maar overdag kan ik redelijk goed zien. In de bekende omgeving kan ik zelfstandig lopen zonder stok. Het verhaal typen gebruik ik inderdaad de zwarte achtergrond met witte letters. (Grootte 24) Maar ik kan ook kleine letters lezen, zoals op mijn Iphone. Alles wat digitaal is, kan ik lezen. De belangrijkste is de helderheid en contrast. die staan bijna altijd hoog bij mij. :)

Dannyboy

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 78 (Romantisch)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 22-05-2023 om 10:13

Hallo,

Ik heb gemengde gevoelens toen ik je verhaal las. Wat jouw leidinggevende deed, kan het echt niet. Dat is mijn mening. Maar eerlijk is eerlijk, je wordt er geil van. Dus je houdt van dominantie. Je vindt je man soft. Maar hij is wel lief voor je. Weet je wat het probleem is bij jou? De communicatie. Zeg tegen je man wat je wilt. Als hij echt lief voor je is, dan is hij bereid om jou te helpen. Misschien wil hij wel dominant zijn voor je. Als je niks tegen hem zegt, kan hij jou ook niet helpen. Ik kan wel merken dat de communicatie vaak het probleem is bij de realtie. Als jouw man zo lief voor je is, vind ik niet eerlijk tegenover hem dat je vreemdging. (of verkracht?).

Succes verder...

Reactie op: Overwerk Met Mijn Leidinggevende Op Kant... (Overspel)
👍+2

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 252  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net