menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 16-04-2024 om 09:02

Bedankt voor alle leuke reacties!

@Ron, trek je niets aan, joh. Je zei dat je mening mag geven. Dat geldt dus ook voor anderen he? als ze niet met jou eens zijn, zetten ze min neer. Ik zou niet zo moeilijk over doen. Maar wat je zei tegen de anderen, vind ik wel een beetje overdreven.
Gewoon negeren en genieten van de verhalen. Negeer die negatieve reacties (en min). Anders verspil je tijd en energie.

Dannynoy

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 100 (Romantisch)
👍+12
Dannyboy

Dannyboy - 03-04-2024 om 09:12

@joke

Ik weet t dat t allemaal vaak moeilijker gaat Anna en Lotte worden ook niet tegelijk zwanger :). Ze gaan in ieder geval proberen maar zal niet lukken

Gr Danny

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 99 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 15-03-2024 om 14:54

Helemaal mee eens met maxine. Een presentatie ! 300 afleveringen ! Ik doe je t niet na ! Ik ben bij deel 100 en ik heb sinds vorige jaar mei geen woord meer geschreven. T lukt mij op dat moment niet meer, ondanks ik genoeg inspiratie heb.
En jij hebt al 300 delen geschreven. Evht ongelooflijk. Dat zijn wel 2 miljoen woorden. Dat is 10 keer het dikste boek van Harry Potter. Een ware presentatie

Reactie op: Mini - 300 (Romantisch)
👍+9
Dannyboy

Dannyboy - 18-12-2023 om 14:50

Haha, ik zat al op te wachten op jouw verhaal rond Kerst. Ik wist dat er ging komen. Leuk verhaal weer. Vorige jaar was ik in Rovaniemi geweest, dat was niet rond kerst. Ik ben ook bij Santa Claus VIllage geweest. Ik heb daar rendieren mogen voeren. Het was wel grappig :)

Een kleine tip: Gebruik wat minder uitroeptekens bij citaten. Het is best storend als je te veel gebruikt. Maar het kan ook aan mij liggen :)

Reactie op: Een X-mas Verhaal - 1 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 29-09-2023 om 08:27

Dank jullie wel voor de leuke reacties!

@Bee, er komen nog 2 afleveringen :)

Reactie op: Vrienden Voor Het Leven - 4 (Hetero)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 17-09-2023 om 09:51

@Piet,

Amber zit al in het verhaal van 'Een beeldschone huisgenote' hoor...



Reactie op: Vrienden Voor Het Leven - 3 (Hetero)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 08-08-2023 om 17:38

Wow, wat een geweldige verhaal. Het is heel realistisch geschreven. Wij goedziende mensen kijken naar het uiterlijk van de mensen, kijken hoe mooi ze zijn. De blinden luisteren inderdaad naar hun stem. En dat met menu kaart geven aan de blinden. Dat gebeurt ook heel vaak. Het is eigenlijk wel dom als ze de witte stok kunnen zien. Maar goed, niet iedereen weet wat de witte stok betekent. Bij mij stoppen de auto's bijna nooit voor mijn witte stok. Gelukkig kan ik nog wat zien.

Maar het is erg leuk geschreven. ik heb genoten. Dank je wel, Stanzie, dat je mijn uitdaging aanging. Ik heb jou uitgedaagd omdat ik jou een geweldige schrijfster vind. Thanks, een dikke 10! Niet omdat je mijn uitdaging accepteerde, maar omdat het verhaal gewoon goed geschreven is!

Reactie op: Blinde Liefde (Romantisch)
👍+19
Dannyboy

Dannyboy - 25-07-2023 om 08:27

Wow, bedankt voor de mooie woorden. Nee, ik heb in het echt niet meegemaakt, maar wel eens erover gelezen en gehoord. Omdat ik zelf beperkingen heb, kan ik me goed voorstellen dat echt niet leuk is als je helemaal blind bent geworden. Zeker met de slechte gehoor. Dan is de wereld stil en donker.

Over de vraag van Gerard. Hier is het antwoord:
Vierhandengebarentaal wordt vaak gebruikt door doofblinden met een achtergrond als dove. Deze communicatievorm maakt namelijk gebruik van dezelfde gebaren als bij de Nederlandse Gebarentaal (NGT). Het verschil is dat een doofblinde tijdens het gebaren de handen van de gesprekspartner losjes vasthoudt, zodat hij kan voelen wat de ander gebaart.

Bedankt en sorry dat ik jullie aan het huilen gemaakt heb. 😜

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 82 (Romantisch)
👍+11
Dannyboy

Dannyboy - 17-07-2023 om 21:24

Geweldig weer, Eline. Dit is echt genieten. De sfeer tussen die twee is gewoon voelbaar. Heerlijk hoe ze elkaar uitdagen. Ik ben heel benieuwd hoe het verder afloopt. Ik weet bijna zeker dat je iets in petto voor ons hebt. Het begin is in ieder geval heel belovend, ook al is er geen sprake van seks. Ik hoop dat Stephan weigert om met haar naar binnen te gaan. Ik geniet te veel van de spanning tussen die twee.

Petje af dat je weer een compleet andere serie begonnen is. Ga zo door!

Reactie op: Niemand Zeggen - 2 (Hetero)
👍+8
Dannyboy

Dannyboy - 17-07-2023 om 10:13

Prima begin. Bouwt langzaam op. Niet gelijk boem en klaar.

Maar ik wil iets kwijt over je onzekerheid van je lichaam. Ik denk dat de vele vrouwen van middelbare leeftijd daar last van hebben. Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Het is echt nergens voor nodig om onzeker te zijn van je 'volle' lichaam. Geloof me, er zijn veel mannen die gek op zijn van volle lichamen. Ik vind de vrouwen van middelbare leeftijd vaak knapper dan de jonge meiden met hun superstrakke lichamen. In het algemeen hebben de vrouwen van middelbare leeftijd veel vollere borsten en billen. Er moet toch vlees in zitten om ermee te spelen? Bij jonge meiden met atletische lichaam voel je soms hun ribben, net alsof je met een skelet vrijt. Natuurlijk zijn er meiden die grote rondingen hebben. Maar als ik (heb weinig meegemaakt in seksuele gebied) mocht kiezen, ga ik voor de vrouwen van middelbare leeftijd. Ze zijn lekker rijper, voller. (en hebben meer ervaring.)

Reactie op: Zwoele Regenbui - 1 (Hetero)
👍+5

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 349  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net