menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 16-07-2024 om 21:51

Hey,

Omdat je mijn uitdaging ingegaan was, vroeg ik me ineens af of de andere auteurs ook willen. Dus ik heb de uitdaging bij 'Verzoeken' geplaatst voor de andere auteurs die ook willen. Scheelt mij hoop berichten sturen haha. :D

Danny

Reactie op: Dat Was Een Klap - 4 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 16-07-2024 om 21:25

Hey Tdid, ik heb niet stil gezeten hoor. Ik heb voor Een beeldschone huisgenote alweer 13 nieuwe afleveringen geschreven. Maar deze afleveringen zijn voor later als Danny en Mandy wat ouder zijn. Die was ik begonnen omdat de ideeën vers in mijn hoofd zat en die wilde ik gelijk op het papier zetten. Ik kan je wel vertellen dat het weer moois gaat gebeuren.
Volgende week ga ik op vakantie naar IJsland. Na de vakantie ga ik kijken of ik ga beginnen met het deel 101. :)

Maar jemig, dat je alles schrijft met je telefoon. Ik krijg al kramp van typen na een paar zinnen xD

En even over de fouten van de handicap. Nee, tot nu toe zie ik geen fouten. Dus je doet het goed. Ik denk dat je het wel begrijpt :)
Ga zo door.

Danny

Reactie op: Dat Was Een Klap - 3 (Romantisch)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 16-07-2024 om 08:57

Ga zo maar door!

ik moest gniffelen van die domme man met dienblad xD Wel logisch wat hij deed als hij niet weet wat Peter heeft.


Reactie op: Dat Was Een Klap - 4 (Romantisch)
👍+4
Dannyboy

Dannyboy - 15-07-2024 om 23:54

En, ik zou wel door die lieve zuster laten verzorgen! Ik denk dat ik binnenkort naar Rotterdam ga en laat me bijvoorbeeld laten aanrijden door een auto. Wie weet gaat Natasha mij wel verzorgen. Dan moet ik alleen hopen dat de aanrijding niet te heftig is, haha.

Reactie op: Dat Was Een Klap - 3 (Romantisch)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 15-07-2024 om 23:50

Wauw, Tdid! Ik ben aangenaam verrast dat je uit jezelf mijn uitdaging aan ging. En hoe ook.
Dit is echt geweldig geschreven. Heel erg geloofwaardig! Het klopt alles wat je schreef. De handelingen, de communicatie, de gedachten, allemaal goed. Er zijn veel mensen die niet weten hoe iemand met deze beperkingen zijn leven leidt. Het lijkt alsof je iemand kent die doof/blind zijn. Ik ben onder de indruk, Tdid. Je serie is nog niet voorbij en je bent al met vlag en wimpel geslaagd.
Ik kijk enorm uit naar het nieuwe vervolg. Dit is echt leuk om te lezen.

Een leuk weetje: Je schreef dat hij alleen maar zwart ziet. Maar de vraag is; wat ziet de blinde? Zwart of wit? Het antwoord is geen van beide maar namelijk niets.. Stel je voor dat jouw ogen op je achterhoofd zitten, wat zie je dan? Gewoon niets. Best eng idee, hé?

Ga zo door! Hoop dat deze serie lang duurt!

Dannyboy

Reactie op: Dat Was Een Klap - 3 (Romantisch)
👍+6
Dannyboy

Dannyboy - 27-06-2024 om 15:24

Schitterend deel, weer. Het is vooral spannend. Ik ben blij dat Roy niet de dader is. Maar eigenlijk had ik dit wel verwacht dat hij niet was. Want je weet ons altijd te verrassen met wendingen. Roy als de dader zou gemakkelijk zijn.

Wie ik nu verdenk?

Simone en Roy zijn sowieso niet, net als Annelies.
Theo? Nee, dat denk ik niet. Waaorm? Geen idee, gewoon een gevoel, denk ik.
Jeffrey? Nope.
Sofie? Dat zou een enorme stunt zijn maar ik heb het gevoel dat zij is.

Nu vraag ik me één ding af. Is de voormalige zakenpartner van Stephan wel echt dood is? Misschien ben ik wel idioot maar ik zet mijn geld op hem.

En verder wil ik zeggen dat ik je humor geweldig vind. "Ik ben Max Verstappen niet.'' Haha, geweldig! (Vooruit, ik ben zelf een groot fan van Max Verstappen)

Een 10, Eline. Ga vooral zo door. I like your stories..

Reactie op: Niemand Zeggen - 18 (Hetero)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 16-06-2024 om 10:26

Schitterende verhalen! De sfeer is zo goed geschreven alsof ik ook in de middeleeuwen leef.
En wat een klootzak die Diederik. Ik voelde de boosheid opkomen toen ik het las. En de vader van Adi en Ari is zo blind als een mol. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Chapeau jullie allebei!

Reactie op: Opgejaagd! Hadewych - 3: Vieze Diederik (Hetero)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 22-05-2024 om 20:51

Wat een aangename verrassing. Je had tijdje geleden al gezegd dat je mijn uitdaging zou aannemen. Maar ik had gedacht dat je je gedachten veranderd was. Toch tof dat je dit doet. En het is zelfs een kleine serie! Ik ben benieuwd.

Enne, over mijn gehoor, ik ben honderd procent doof. De trilhaartjes in mijn slakkenhuis zijn compleet kapot en onherstelbaar. zo kunnen de geluiden niet, via de oorzenuw, naar de hersenen.

Ik ben benieuwd naar het volgende vervolg. Goed bezig, Ketih!

Reactie op: Tinnitus - 1 (Hetero)
👍+9
Dannyboy

Dannyboy - 10-05-2024 om 08:52

Ah, weer een verhaaltje van Leen! Lekker geschreven!



Reactie op: Exposed - 2: Het Shoppingcenter (Hetero)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 07-05-2024 om 18:28

Jaa, de woorden-kunstenaar is er weer.. En hoe ook! Weergaloze geschreven, Oele. Ik was heel heven vergeten hoe goed je bent met schrijven. Een dikke vette 10. wat anders?



Reactie op: Het Paradijs (Hetero)
👍+5

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 772  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net