Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy
Dannyboy - 30-10-2024 om 11:25
Hey Daphne,
Bedankt voor een leuke reactie. Maar volgens mij ben je niet helemaal scherp. Het is het deel 1012. Het deel 100 is al paar maanden geleden gepost :) Maar geen probleem hoor haha ;)
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 101 (Romantisch)
Dannyboy - 29-10-2024 om 12:40
Hartelijk dank voor jullie leuke reacties!
Maar inspiratie heb ik geen gebrek aan hoor. In mijn hoofd zit genoeg ideeën. Maar op het papier zetten is een ander verhaal. :)
En ik game ook af en toe. Vroeger deed ik echt alleen maar aan schrijven. Nu doe ik dat niet meer. Daarom kan het wat langer duren voor de nieuwe afleveringen. :)
Danny
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 101 (Romantisch)
Dannyboy - 22-10-2024 om 21:11
Potverdorie... (Ja ja, ik ga al naar de grond)
Maar het lijkt alsof dat bij jou gemakkelijk gaat met schrijven. Ik ben niet zo lang geleden begonnen met schrijven met mijn serie en het gaat wat langzamer dan wat ik vroeger deed. Maar het maakt niet uit.
Maar als ik me goed herinner, zou Joline en Marion mee gaan? Marion zou iets met excel maken geloof ik. Maar ik vergeef het je. Er zijn zoveel verhalenlijnen dat je niet allemaal bij kan houden. :) Maar weer schitterend verhaal!
Reactie op: Mini - 320 (Romantisch)
Dannyboy - 18-10-2024 om 17:49
Haha, Westy, je bent niet de enige die weinig reacties schrijft. Ik ook eigenlijk niet zo veel meer. En ik lees de verhalen van hier ook niet zo veel meer. Alleen bij mijn favoriete auteurs. Ik lees liever een fantasy boeken :)
Ja, ik schrijf langzaam weer. Maar ik heb eigenlijk niet echt stil gezeten. ik heb een aantal delen van 'Een beeldschone huisgenote' geschreven maar die is voor later. Ik ben nu bezig met de delen die tussen in komt. Maar ben net op vakantie geweest en ben nu even ziekjes. Dus nog eventjes wachten :)
Reactie op: Aanhouder Wint Altijd - 3: Slot (Hetero)
Dannyboy - 18-10-2024 om 17:38
Prachtige serie, Stanzie. Ik geniet weer van je mooie woordenschat. Ga zo door. Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.
Reactie op: En Plots Was Daar Shirley... - 9 (Lesbisch)
Dannyboy - 27-09-2024 om 17:56
dat is een mooie verbetering. Zo kunnen we echt zien dat mensen de verhalen echt leest, in plaats van alleen een kijkje nemen.
Ik heb de lijst even gekeken en het verschil is behoorlijk groot. Goed bezig!
Dannyboy - 26-09-2024 om 09:27
Ik vind t soms leuk om oude verhalen te lezen maar t is moeilijk om een goede verhaal te vinden. Ik kijk vaak 0beste verhalen” maar ik kan alleen van verhalen van drie maanden zien. Is er een optie om zelf in te stellen naar 3 maanden of naar all time ? T kan ook bij meest gelezen verhalen. Meest gesproken verhalen
Dannyboy - 25-09-2024 om 09:24
Dank jullie wel voor de reacties.
T gaat helemaal goed met mij hoor. Ik was niet ziek geweest. Ik had gewoon geen zin in meer met schrijven 😜
Nu klein beetje wel weer.
Danny
Reactie op: Aanhouder Wint Altijd - 1 (Hetero)
Dannyboy - 13-09-2024 om 20:20
Na vier delen gelezen te hebben, moest ik een zucht slaken.
Wat kan je ongelooflijk goed schrijven, Stanzie!
Qua taalniveau, woordenschat en de opbouw ben je voor mij met stipt de beste op deze site. Elke keer als ik je verhaal lees, dacht ik altijd: wat kan die Stanzie schrijven zeg.
Toen ik klaar was met je vier delen, vroeg ik me ineens af of je ooit een boek hebt geschreven? Zo ja, dan wil ik het best lezen!
11 voor jou! 10 is te laag.
Reactie op: En Plots Was Daar Shirley... - 4 (Lesbisch)
Dannyboy - 16-08-2024 om 08:46
Voor de uitdaging is dit einde perfect. Want hij verlaat het ziekenhuis en hij kan weer horen en zien. Je hebt deze uitdaging met wimpel geslaagd. Ik heb genoten.
Maar het verhaal zelf is leuk om te lezen. Dat vinden de andere lezers ook, als ik aan vele reacties kijk.
Van mij mag je gerust doorgaan als je het leuk en inspiratie heb. Maar ik begrijp dit einde wel.
Dank je wel Tdid.
Dannyboy
Reactie op: Dat Was Een Klap - 33: Slot (Romantisch)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
866
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net