
Dannyboy - 04-07-2025 om 07:56
Leuk dat je mijn verhalen waardeert, CIs.Natuurlijk mag je dat vragen. In het echte leven is het heel anders dan in het verhaal. Allereerst heb ik geen vriendin, eigenlijk nooit gehad. Maar wel bijna eentje. Helaas wilde zij niet, en die pijn was echt voelbaar. (Nog steeds een klein beetje.)
Wat betreft mijn handicap: in het echt gaat het veel moeizamer, vooral de communicatie. In het verhaal kan Danny redelijk goed praten met zijn vriendengroep. Dat zou ik zelf niet kunnen. Ik spreek liever met één vriend af. Ik leef eigenlijk in mijn eigen wereldje. Ik ben bijna altijd alleen. Vroeger was dat wel anders, omdat ik toen veel beter kon zien en horen. Dat lijkt meer op hoe Danny in het verhaal is.
Nu kan ik mensen steeds moeilijker verstaan, en daarom vermijd ik de laatste tijd vaker feestjes. Omdat ik het niet goed kan volgen, dagdroom ik vaak. Zo heb ik ook deze serie in mijn hoofd gefantaseerd. Dat doe ik al jaren.
Dat ik het niet eerder op papier had gezet, komt door mijn taalgevoel. Ik ben er niet zo goed in. Maar ik heb het toch geprobeerd, en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het kan me niet zoveel schelen dat mijn taalniveau niet hoog is, want ik heb er plezier in.
Dannyboy
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 109 (Romantisch)
👍+2

