menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 04-07-2025 om 07:56

Leuk dat je mijn verhalen waardeert, CIs.

Natuurlijk mag je dat vragen. In het echte leven is het heel anders dan in het verhaal. Allereerst heb ik geen vriendin, eigenlijk nooit gehad. Maar wel bijna eentje. Helaas wilde zij niet, en die pijn was echt voelbaar. (Nog steeds een klein beetje.)
Wat betreft mijn handicap: in het echt gaat het veel moeizamer, vooral de communicatie. In het verhaal kan Danny redelijk goed praten met zijn vriendengroep. Dat zou ik zelf niet kunnen. Ik spreek liever met één vriend af. Ik leef eigenlijk in mijn eigen wereldje. Ik ben bijna altijd alleen. Vroeger was dat wel anders, omdat ik toen veel beter kon zien en horen. Dat lijkt meer op hoe Danny in het verhaal is.
Nu kan ik mensen steeds moeilijker verstaan, en daarom vermijd ik de laatste tijd vaker feestjes. Omdat ik het niet goed kan volgen, dagdroom ik vaak. Zo heb ik ook deze serie in mijn hoofd gefantaseerd. Dat doe ik al jaren.
Dat ik het niet eerder op papier had gezet, komt door mijn taalgevoel. Ik ben er niet zo goed in. Maar ik heb het toch geprobeerd, en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het kan me niet zoveel schelen dat mijn taalniveau niet hoog is, want ik heb er plezier in.

Dannyboy


Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 109 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 23-06-2025 om 18:09

Ik ben zelf ook geen kei in taal. Daarom laat ik vaak mijn verhalen nakijken. SInds kort gebruik ik Chatgpt en dat werkt best wel goed. Niet helemaal goed maar wel flinke verbeteringen. Dus miss een tip voor de schrijvers die ook niet goed in taal zijn. Miss een idee om bij 'verhaal insturen' bijzetten dat je eerst je verhaal laat nakijken door chatgpt en dan pas inplaatsen. Het is nooit 100 procent goed maar in ieder geval veel minder fouten.

Wat ik me aan stoor is dat er geen aanhalingstekens zijn bij dialogen. Dat leest nooit prettig voor mij.
En ik haak vrijwel vaak meteen af als de schrijver jij-vorm gebruikt. Stel dat personage een vrouwelijke is en je schrijft: 'Jij loopt naar de slaapkamer.' Dat is toch gek? het is alsof IK, de lezer, de slaapkamer inloopt. en ik ben ook de man. Deze soorten verhalen lees ik nooit.
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 01-06-2025 om 13:42

Wooow, daar zag ik even niet aankomen! Wat een cliffhanger!

Ik vind deze reeks echt leuk. Ik had al een vermoeden dat Thomas geen Dominant kan zijn. Het zit gewoon niet in zijn aard. Ik vrees dat hun relatie niet lang meer zal houden. Ze zijn gewoon te verschillend.

Maar door deze reeks besef ik dat ik zoiets wel durven zou doen. Stel als ik vriendin heb en die wil ook iets met BDSM doen. Ik denk dat ik haar wel kan geven wat ze wil. Maar Extreem pijn zou ik nooit doen. Maar een zweepje slaan moet kunnen voor mij, ook al zou ze rode striemen op haar billen overhouden. Daar kan ik wel ermee leven.

Leuke serie, Eline. Dank je wel :D

Reactie op: Probeer Iets Nieuws - 17 (Extreem)
👍+6
Dannyboy

Dannyboy - 28-05-2025 om 21:57

Op een of ander reden sprak een verhaal mij erg aan: Een goede moeder van schrijver Max A.
Geweldig opgebouwd verhaal.

Mijn favoriete serie: Rosalie krijgt een beurt van schrijfster Francisca02.
Deze serie is fantastisch geschreven. Je leert er veel over BDSM. Je beseft dat het niet alleen om pijn gaat.
En een van de personages in het verhaal is een apart geval. Heel mysterieus. De schrijfster onthult haar langzaam wie ze werkelijk is. Helaas zullen we dat nooit weten :(

Als ik naar mezelf mag kijken. Mijn favoriete verhaal van mezelf is 'Danny's Wonderland'.
👍+9
Dannyboy

Dannyboy - 12-05-2025 om 22:16

Weer uitmuntend geschreven. Waar haal je inspiratie vandaan? Niet normaal.

Maar ik vroeg me een ding af. Hoe zit het met de ouders van de andere vrienden? Mogen ze niet mee doen aan Sinterklaas? Zoals de moeder van Angelique.



Reactie op: Mini - 365 (Romantisch)
👍+10
Dannyboy

Dannyboy - 11-05-2025 om 16:29

Tegenwoordig lees ik niet zo veel meer op deze site. Ik lees alleen de verhalen van mijn favoriete auteurs. je bent eentje van.
En ik plaats tegenwoordig zelden de reactie neer. Maar deze moet ik toch even zeggen.

Ik volg deze serie al vanaf begin. Het is ongelooflijk goed geschreven serie. En het is allemaal erg geloofwaardig. Je weet ook de spanning te houden. Je sluit de verhalen vaak met een spannende einde af.

Geweldig gedaan, Eline. Kom maar door met het volgende deel!!

Reactie op: Probeer Iets Nieuws - 14 (Extreem)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 26-04-2025 om 11:22

Het blijft inderdaad in de familie.

Wederom schitterend geschreven, Stanzie. Ik heb zoals gewoonlijk weer genoten van je woordenkunst.

Een 10, hoger kan ik helaas niet. Chapeau

Dannyboy

Reactie op: Het Blijft In De Familie (Familie)
👍+7
Dannyboy

Dannyboy - 07-03-2025 om 20:03

Weer een leuke deel :)

Ik hoop stiekem dat er iets gaat gebeuren met Joline in Roemenië.
Miss ontvoerd? ik zou wel willen zien wat Kees zou doen. Zeker samen met Fred.
Lijkt me wel spannend maar miss ongeloofwaardig omdat er zo veel gebeurd is in een korte tijd. Maar ach, het is een verhaal. Het kan en mag alles. :)

Knap dat je zo veel verhalen kan schrijven. En de snelheid ook. Mijn complimenten.

Danny

Reactie op: Mini - 346 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 21-12-2024 om 20:12

Heerlijk spannend. Gaat Ferre onverwacht hun feestje storen? Dan barst het hel los, vrees ik.
Kom maar op met de vervolg!

een 10, wat anders? :)


Reactie op: En Plots Was Daar Shirley... - 16 (Lesbisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 11-11-2024 om 11:16

wow, dat moet wel schrikken zijn! Van de brand. Hopelijk viel het allemaal mee maar toch kan ik me voorstellen dat het een schok voor jou was. Sterkte.


En wederom een schitterende serie. Ik heb genoten, dank je wel, Eline!

Reactie op: Niemand Zeggen - 20: Slot (Hetero)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 689  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net