menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 28-11-2025 om 15:38

Goed zo. Pak die macho’s goed aan !

Maar ik begrijp een ding niet. Frank is toch een bekende zakenman ? Dat zei Mirjam. En geen enkel van klasgenoten weet dat niet. Of is hij alleen bekend in België ?

Maar ach t maakt niet uit. T is wel leuk !

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 8 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 21-11-2025 om 09:40

Damn wat kan je schrijven ! De seks was weer super geschreven. Je zou denken als je veel seks scènes geschreven hebt , dat t vaak hetzelfde is. Dat t een beetje eentonig wordt. Maar bij jou is elke keer weer anders.

Ik zelf schrijf seks steeds minder omdat t gewoon saai is want ik heb t al honderden keren gedaan. Ik probeer altijd iets nieuws te verzinnen. Iets met andere woorden bijvoorbeeld. En dat lukt je heel goed. Mijn complimenten!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 6 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 19-11-2025 om 08:36

Weer een geweldige serie. ik bewonder je nog steeds van je woordenschat.
Deze afleveringen zijn korter dan normaal, maar dan plaats je ze achter elkaar iets sneller. :)
Kom maar op met het volgende deel!

Danny

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 5 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 13-11-2025 om 08:40

Zo, dit belooft een mooie serie te worden! Het begin is goed geschreven. Wel onprofessioneel van Mirjam. Maarja, als ze veel geld ziet, doet ze wel alles. Benieuwd naar seks tussen Tessen die zakenman, die arrogant is.

Kom maar op met het volgende deel!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 2 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 27-09-2025 om 08:55



Hey Eline!

Als ik eerlijk mag zijn, ben ik een beetje teleurgesteld in dit slot.
Ik ben heel blij voor Thomas dat hij het kan. Maar wie zegt dat hij de volgende keer wel kan? Hij bevindt zich nu in een chaos vol verschillende gevoelens, en daar kan hij goed gebruik van maken tijdens een sessie. Maar wat als later alles weer rustig is en Thomas zijn leven normaal verloopt? Kan hij Isabel dan nog wel domineren? In de vorige delen zie je dat hij het soms wel kan en daarna weer niet.

Een sterk punt vind ik wel dat Martin zich wat rustiger opstelt. Dat zou een goede les voor Isabel zijn.

Al met al was deze serie zeker de moeite waard om te lezen. En ook leerzaam! Geweldig werk gedaan. Geniet van je welverdiende pauze!

Reactie op: Probeer Iets Nieuws - 34: Slot (Extreem)
👍+4
Dannyboy

Dannyboy - 19-09-2025 om 21:20

Eline, je bent officieel veroordeeld tot tien jaar celstraf omdat je elk deel afsluit met een cliffhanger.
En ik als slachtoffer verwacht natuurlijk wel enige hulp, want telkens wachten op een vervolg is pure marteling…

Geniaal gedaan, Eline. Ik heb enorm genoten van deze hele reeks. Volgende week dus het laatste deel Ik ben heel benieuwd! Ik had al vanaf het begin het idee dat Thomas geen dominant was, dat was eigenlijk vrij duidelijk te zien. Goed van Martin dat hij heeft ingegrepen.
En wie de vader is? Stel je voor dat het Thomas blijkt te zijn… dat zou het nog ingewikkelder maken, want volgens mij werkt die relatie gewoon niet.

Je bent een van de weinige schrijf(st)ers die ik nog trouw volg. Ik lees tegenwoordig bijna niets meer op deze site, maar voor jouw verhalen maak ik altijd tijd. Een dikke 10 voor jou, Eline!



Reactie op: Probeer Iets Nieuws - 33 (Extreem)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 11-08-2025 om 10:25

Ah, daar is ie. Eerlijk gezegd zat ik stiekem te wachten op deze wending. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Als ik Thomas was, zou ik haar dumpen. En ik had Martin eerlijk gezegd slimmer verwacht. Hij had moeten controleren of Isabel het tegen Thomas had gezegd. Het is niet zijn zaak, maar hij had wel kunnen weten dat het fout kan aflopen als Thomas er eenmaal achterkomt.

Kom maar door met het vervolg, ben heel benieuwd!



Reactie op: Probeer Iets Nieuws - 27 (Extreem)
👍+4
Dannyboy

Dannyboy - 13-07-2025 om 23:14

Ben ik nou de enige die een foutje heeft gezien? De fitnessdag van Mariette is op vrijdag, niet op woensdag. :)

Verder wederom een prachtig verhaal.



Reactie op: Mini - 373 (Romantisch)
👍+5
Dannyboy

Dannyboy - 12-07-2025 om 08:29



Hallo Beetjebi,

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is eigenlijk een soort aansluiting op mijn hoofdserie Een beeldschone huisgenote. Als je de eerste drie delen en de eerste alinea’s van deel 4 leest, zul je begrijpen waarom ik dat heb gedaan.

En bedankt voor je complimenten.

Dannyboy



Reactie op: De Jeugdliefde - 4: Slot (Tiener)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 07-07-2025 om 08:18

Bedankt, CIs,

Niet alleen met de vrienden afspreken hoor. Sinds 2023 ontdekte ik dat ik met een tolk op vakantie kan gaan. Ik vond het wel spannend en eng, maar heb het toch geprobeerd. Zo blij dat ik het gedaan heb. Ik krijg elk jaar een aantal uren die ik toegewezen heb van het UWV, want ik heb er recht op vanwege mijn dubbele zintuigbeperkingen. En ik heb ook een tolk gevonden die niet moeilijk doet over de uren. Soms kom ik tekort, maar dat maakt haar niets uit. Ze neemt haar vriend ook mee. In korte tijd ben ik naar Berlijn, Wenen, Boedapest, Rome, IJsland, Japan geweest, en over een maand ga ik naar Schotland. Met oud en nieuw gaan we misschien naar Australië voor vier weken. In 2022 heb ik een rondreis gemaakt door Finland, Noorwegen en Zweden met familie. En ik heb een citytrip gedaan met een vriend naar Londen.

Alleen vind ik het jammer dat ik dit niet veel eerder had gedaan, maar ach, daar heb ik nu niets aan. Gewoon nu genieten, zolang het kan. Zeker nu mijn zicht langzaam achteruitgaat.

Een leestip voor jou: er is ook een korte serie die een prequel is van Een beeldschone huisgenote, genaamd Vrienden voor het leven.

Dannyboy


Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 109 (Romantisch)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 709  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net