menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 04-02-2026 om 21:53

Ik wist het! Deze wending had ik geraden. Ik ben heel benieuwd wat Tess straks gaat doen. Frank of Sabine? Of gewoon allebei, haha?

Weer een fenomenale deel, Stanzie. Ga zo door!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 21 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 29-01-2026 om 09:23

Hey Tdid,

Een mooie afsluiting! Ik snap wel dat dit stopt, anders blijf je maar doorgaan haha.
En dat vuurwerk gooien naar hulpverleners vind ik altijd erg. Ik ben ook benieuwd naar het vuurwerkverbod volgend jaar. Ik ben voorstander, want ze gooien soms ook vuurwerk naar blinden omdat ze dat grappig vinden. Maar dan moeten er wel vuurwerkshows komen. Ik ben dan misschien weer niet in Nederland haha. Heel misschien ga ik vier weken naar Nieuw-Zeeland ;)

Bedankt voor deze leuke serie. Op naar de volgende.

Reactie op: Was Het Een Engel?: Epiloog (Romantisch)
👍+15
Dannyboy

Dannyboy - 26-01-2026 om 08:57

Yay ze zijn er weer !

Leuk spelletje ! Misschien moeten Danny en Mandy doen en dan wint Danny natuurlijk haha.

Weer een leuk aflevering. Kom maar op de volgende. Maar niet te lang wachten a.u.b.😜.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 19 (Romantisch)
👍+39
Dannyboy

Dannyboy - 26-01-2026 om 08:46

@cees, Volgens mij bedoelt Edwin t niet negatief. Hij geeft aan dat Keith misschien een klein fout heeft l gemaakt

Ik heb ook volgens mij ergens gelezen dat meneer Teun EN jisziasen ontslagen zijn. Maar ach hier mogen wij fouten maken want we hoeven dat verhalen niet inleveren op school haha :)



Reactie op: Gonnie - 32: Intro Bij De Weever (Romantisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 25-01-2026 om 09:43

Jemig, wat kan je dramatisch schrijven haha.

Ik heb echt te doen met Carl. Ik kan niet wachten tot alle waarheden naar boven komt.

Leen zal straks helemaal kapot gaan. Ze maakt op dit moment alles erger dan het al erg genoeg is. Straks komt het alles uit en ze zal gebroken zijn. Ben heel benieuwd! Kom aub snel met het vervolg

Reactie op: Verlangen - 33: De Ruzie (Tiener)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 13-01-2026 om 18:54

Hey TDID,

Weer een leuke serie, lijkt inderdaad veel op 'Dat was een klap'. Maar niet minder leuk. :)

Als schrijver vind ik dit een mooie einde. Maar ik snap dat de lezers meer delen willen lezen. Maar het is aan jou :)

Een 10 voor deze serie ;)

Reactie op: Was Het Een Engel? - 12: Slot (Romantisch)
👍+11
Dannyboy

Dannyboy - 10-01-2026 om 10:15

Haha , die Leen is echt een grote bitch die er is Ze maakt t alles erger. Helaas voor haar komt de waarheid altijd naar boven Ben heel benieuwd !

Goed geschtevfn

Reactie op: Verlangen - 31: De Breuk (Tiener)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 02-01-2026 om 19:53

Weer een leuke serie.

Jij ook allerbeste wensen :)

Reactie op: Was Het Een Engel? - 5 (Romantisch)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 08-12-2025 om 20:13

Echt een leuke serie, Stanzie.
ik geniet echt van je woordenschat. ik doe je niet na. :) Je hebt echt een talent.

En ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de week afgelopen is. Ik zou eeuwig zonde vinden als Frank haar laat gaan of andersom.
Maar eerst de andere dagen nog.

Ga zo door!


Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 13 (Romantisch)
👍+38
Dannyboy

Dannyboy - 06-12-2025 om 09:35

Prachtig !

Ik ben momenteel veel bezig met reizen omdat mijn zicht steeds slechter wordt. Nu staat Dubai ook op mijn lijst !

Dank je wel en ga door !

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 12 (Romantisch)
👍+38
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 952  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net