menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 27-04-2026 om 19:30

@Sander, Geweldig dat je scherp bent! ik had inderdaad wat hints in de verhalen gestopt. Heel leuk dat je dit oppikt. Dat laat zien dat je mijn verhalen wel leuk vind. Thanks.

@Westy, Ja, 'Danny's Wonderland' is ook mijn favoriet. ik heb wel eens overwogen om het vervolg te schrijven, maar ben bang dat ik het zou verpesten, dus doe ik maar niet. Ik vind het wel mooie einde.

@Leen, hahaha, ja een goeie vraag van je.

@TDID, ja, dat is inderdaad leuk dat je af en toe kan combineren met de meerdere series :)

@Rest, bedankt voor de complimenten. Het tempo met schrijven is wel wat gezakt bij mij. Maar de twee nieuwe verhalen bij cadeaus-serie zijn in ieder geval klaar ;D

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 123 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 11-04-2026 om 09:40

Leuk deel alweer! De reis door Amerika staat ook in mijn bucketlist. Maar eerst ga ik aankomende winter naar Nieuw-Zeeland.

Leuk dat je Helen Keller kent. Ik heb hetzelfde syndroom als zij. alleen kan ik gelukkig nog een beetje zien. En minder slim 😜

Reactie op: Sanne - 57: Route 66 To Albuquerque (Romantisch)
👍+5
Dannyboy

Dannyboy - 06-04-2026 om 18:00

Bedankt voor de leuke reacties :)

@Westy, Een kort serie met vier afleveringen? Dat heb ik niet gezegd :) Zoals je al voorgespeld hebt, komen er inderdaad nog twee afleveringen :) En je kan al raden wanneer ze op de site komen :)

Danny

Reactie op: Het Paascadeau (Hetero)
👍+4
Dannyboy

Dannyboy - 30-03-2026 om 15:14

Allereerst: gefeliciteerd met je 400ste (!) aflevering.
Ik kan, als medeschrijver, zeggen dat het een ongelooflijke prestatie is die maar weinig mensen kunnen neerzetten. Zeker omdat de verhalen boeiend blijven. En hoeveel tijd heb je wel niet in je verhalen gestoken? Ik weet hoeveel werk en tijd het kost om een verhaal te schrijven. En dan ook nog bedenken dat je soms al na drie dagen een nieuw deel plaatst, dat vaak ook nog eens ‘zeer lang’ is.

Maar je hebt wel een groot voordeel: tijdens het lezen merk ik dat je veel kennis hebt over van alles en nog wat. Dat kun je mooi verwerken in je verhalen.

Kortom: petje af, Keith.

Reactie op: Mini - 400 (Romantisch)
👍+5
Dannyboy

Dannyboy - 22-03-2026 om 11:07

BOEM! Wat een aangename verrassing. Geweldig, i like it.



Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 30 (Romantisch)
👍+40
Dannyboy

Dannyboy - 20-03-2026 om 08:55

Het eerste wat ik dacht toen Tess geld kreeg voor haar studie, was: gelijk stoppen met escortewerk. Want ze deed dit werk om haar studie te financieren. Ik was verrast dat ze toch doorging. Maar ze werkt wel bij een slecht bureau. Die Miryam is geen gevoelsmens.
Achteraf heb je er goed aan gedaan om dit te doen. Zo kunnen we de gevoelens en gedachten van Tess lezen. En ik geef haar groot gelijk!
Kom maar door met het volgende deel!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39
Dannyboy

Dannyboy - 28-02-2026 om 09:29

Yeah, goed gedaan Stanzie! Na het vorige korte deel was ik even bang dat je misschien de wensen van lezers zou volgen. Maar dat deed je gelukkig niet. Want jij bepaalt het zelf.

@Westy, ik snap Franks standpunt wel. Hij is een stuk ouder dan Tess. Ook al wil hij haar graag maar zijn verstand houdt hem tegen. Zeker nu Sabine en Tess elkaar leuk vinden. Ze zijn van dezelfde leeftijd.

Ga door Stanzie!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 25 (Romantisch)
👍+37
Dannyboy

Dannyboy - 21-02-2026 om 09:36

Wat kunnen een paar woorden alles veranderen. Een hele harde klap voor Leen. Misschien heeft ze het wel verdiend, gezien wat ze tegenover Carl deed. Maar het is wel gemeen wat Els allemaal deed en zei. Wat een drama allemaal. Heerlijk geschreven weer. Ben heel benieuwd hoe het allemaal afloopt.

Reactie op: Verlangen - 35: De Turnles (Tiener)
👍+7
Dannyboy

Dannyboy - 21-02-2026 om 09:16

Ik ben het geheel eens met Bee. Gewoon lekker schrijven wat je wilt. Als schrijfster ben je de baas. Natuurlijk wil je de lezers vermaken met je mooie verhalen. Maar je moet weten dat je niet iedereen tevreden kunt houden. Dat kan niemand. Kijk maar naar de politiek. Altijd gezeik daar. Daarom stem ik niet, haha.

Gewoon lekker doorgaan, Stanzie. Niks aantrekken van negatieve reacties. Je bent en blijft een topper.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 23 (Romantisch)
👍+37
Dannyboy

Dannyboy - 19-02-2026 om 08:39

Zooo, Sabine is lekker kinky. Het verrast mij wel een beetje dat je dit doet, Stanzie. Ik herinner me dat ik ooit ergens gelezen heb dat je niets met BDSM had. Misschien heb je nu een ander beeld gekregen door het lezen van de verhalen hier? Ik in ieder geval wel. Vooral soft BDSM kan ik prima waarderen. Ik begrijp nu dat sommige vrouwen af en toe gewoon hard aangepakt willen worden. Dat hebben ze soms nodig. Dat vinden ze gewoon lekker maar ze geven het vaak niet toe.

Nu vroeg ik me af of je deze ervaring zelf hebt meegemaakt, Stanzie. :)

Leuk verhaal weer. Ik vond het wel mooi dat Frank ingreep toen Sabine zich iets te veel liet meeslepen in haar spel. Op naar de volgende.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 23 (Romantisch)
👍+39
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 824  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net