menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 11-06-2026 om 19:46

Heel terecht dat hij in top 3 staat. Gewoon een klasse apart met zo'n snelheid dat hij de verhalen online plaatst. En dan zijn de verhalen ook vaak extreem lang. Gewoon klasse:)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 08-06-2026 om 18:44

Een hele leuke indeling! En natuurlijk zeer opwindend! Ik ben echt heel benieuwd naar de drie dossiers! Zelf heb ik een keer sekszorg ingehuurd. (dus geen verpleegkunde.) Daarom vond ik dit verhaal meteen leuk. Kom maar op met het vervolg!

Danny

Reactie op: De Wijkzuster - 1: Monique, Wijkzuster E... (Hetero)
👍+5
Dannyboy

Dannyboy - 07-06-2026 om 22:17

Ongelooflijk, Stanzie! Ik heb de laatste twee delen achter elkaar gelezen en ik heb er echt van genoten. Niet alleen van je geweldige schrijfstijl en taalkunst, maar het verhaal zelf is ook heel leuk en spannend. Ik geniet intens van de spanning tussen Karin en Tom. Daarnaast is het allemaal ook wat gevoeliger omdat de band tussen Karin en Harry weer opbloeit dankzij de ‘hofleverancier’. Ik ben heel benieuwd hoe het verder afloopt en kijk enorm uit naar de bijeenkomst van de dames! Ik hoop oprecht dat deze serie niet te snel afgelopen zal zijn. Het is veel te leuk om te lezen.

Geweldig schrijfwerk weer, Stanzie! Je bent de beste :D

Reactie op: De Stiefmoeder Challenge - 7 (Familie)
👍+20
Dannyboy

Dannyboy - 25-05-2026 om 20:53

Bedankt voor de reacties! Ik moet jullie helaas teleurstellen. Dit verhaal is het laatste deel, dus hier eindigt de cadeautjes-serie.

Dannyboy

Reactie op: Het Pinkstercadeau (Hetero)
👍+7
Dannyboy

Dannyboy - 20-05-2026 om 08:43

Weer een leuk deel. Ik vond de chatberichten het leukste om te lezen. Het was alsof ik zelf ook in de chat zat. Ga zo door!

Een 10, wat anders? :)

Reactie op: De Stiefmoeder Challenge - 3 (Hetero)
👍+12
Dannyboy

Dannyboy - 15-05-2026 om 08:47

Ah Stanzie, weer een nieuwe serie! En deze keer weer totaal anders. Ik vind dit wel heel erg leuk. Moest ook lachen om die negatieve reacties. Op sociaal media kun je heel makkelijk negatieve reacties plaatsen, alsof ze niks beters te doen hebben met hun leven. Face to face durven mensen wat minder. Die stomme Rita haha.

Maar leuke 2 delen!

Reactie op: De Stiefmoeder Challenge - 2 (Hetero)
👍+6
Dannyboy

Dannyboy - 05-05-2026 om 09:12

Goh, ik zat er helemaal naast. Het is al het einde. Ik had drama verwacht, bijvoorbeeld met het zusje van Milan. En Milan die woest was en haar hard aanpakte, dacht ik even dat het misschien een hint was dat hij later een “monster” zou worden.

In plaats daarvan is het allemaal goed gekomen. Jij hebt mij weer op het verkeerde been gezet.

Dank je wel voor deze korte serie!

Reactie op: Donor Gezocht! - 7 (Romantisch)
👍+12
Dannyboy

Dannyboy - 05-05-2026 om 08:33

Het is zo anders dan wat ik van je gewend ben maar dat maakt het niet minder leuk en interessant. Ik heb dit keer werkelijk geen idee waar dit verhaal naartoe gaat dus ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.

Het is jammer dat het leeftijdsverschil nog steeds een taboe is. Een paar jaar geleden was ik voor het eerst in mijn leven echt verliefd op een vrouw die vijftien jaar ouder was. Ik had daar geen problemen mee zij helaas wel een beetje dus het is helaas niets geworden.

Maar kom maar door met het vervolg, Stanzie!

Reactie op: Donor Gezocht! - 6 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 27-04-2026 om 19:42

Ik ben aangenaam verrast dat er weer een verhaal van Stanzie verschijnt. Ik had gedacht dat je ven pauze wil nemen na een vorige serie.
Maar ik ben blij. Persoonlijk vind ik je de beste schrijfster hier op de site. Omdat ik zelf ook schrijf, kijk ik vaak naar de schrijftaal. Vroeger toen ik het boek las, vond ik het verhaal alleen belangrijk. Maar nu vind ik de taalkunst ook belangrijk en dat kan ik het meeste bij jouw verhalen genieten. dus ik ben blij dat er weer een nieuwe deel van jou gekomen is ;D

Een geweldige opener! Kan van alle kanten opgaan! kom maar door met het vervolg!!

Reactie op: Donor Gezocht! - 1 (Romantisch)
👍+2
Dannyboy

Dannyboy - 27-04-2026 om 19:35

@Cis,

Haha, hilarisch dat je even dacht dat het om dezelfde Danny ging. Maar het zijn inderdaad andere Danny's. Net als in andere series is de hoofdpersonage altijd Danny. Op deze manier kunnen de lezers snel achterkomen dat iik dit geschreven heb :)

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 123 (Romantisch)
👍+2
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 771  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net