menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Stanzie
Simone18795 Simone18795 - 02-04-2026 om 01:42
👍+39
Wondermooie afronding van een heerlijke reeks... Niet alleen 'stomend heet' afgerond, ook de bedenkingen van Tess zijn prachtig en ergens een lesje in accepteren van anders zijn of denken. Ach was het in het echte leven maar wat vaker het geval, dat zou het leven soms heel wat mooier maken. Bedankt voor deze onwaarschijnlijk verrassend en boeiende reeks.

Reactie op: 

Cis Cis - 01-04-2026 om 21:49
👍+39
Wat een mooi slot aan een indrukwekkend en meerdere keren zeer verrassend verhaal. Een verhaal wat prachtig door jou verwoord werd. Kortom een perfect einde. Alleen jammer, dat het verhaal echt afgelopen is. Je had dit best wat verder kunnen rekken, maar ik snap dat je gekozen hebt voor stoppen op een hoogtepunt en dat is prima gelukt.

Ik hoop, Stanzie, dat je over niet al te lange tijd ons weer wilt verrassen met een nieuw verhaal.

Maar voor nu... heel veel dank!!!

Reactie op: 

Westy Westy - 01-04-2026 om 21:07
👍+39
Een mooi slot van een mooie serie waar ik erg van genoten heb.
Het ‘geheime verbond’ binnenshuis dat voor de buitenwereld verborgen moet blijven. Dat zal hun onderlinge band alleen maar versterken.
Tess was het ontbrekende puzzelstukje. Sabine het cement dat hen bij elkaar bracht en verbond. Het was ook haar plan om een escorte in te huren. Dat pakte boven verwachting goed uit.
Deze serie krijgt met dit deel een mooi slot.



Reactie op: 

Eric24459 Eric24459 - 01-04-2026 om 19:12
👍+39
Ondanks dat het van mij nog wel even door had mogen gaan, is dit wel een mooi punt om het te laten eindigen. Bedankt voor deze mooie serie, ik heb genoten!

Reactie op: 

Brechtje.S Brechtje.S - 01-04-2026 om 18:48
👍+39
Wel wel wel...! Onder het vorige deel zei ik dat ik hoopte op een uitsmijter van formaat maar dat het een einde zo'n machtige slotparade 'door de grote poort' zou worden, dat zag ik nu ook weer niet aankomen. Je hebt me meermaals aangenaam verrast in al die weken dat dit verhaal loopt, maar met dit slotdeel blaas je me helemaal van mijn stoel... Hoe mooi kan de liefde zijn en hoe mooi heb jij dat weten te verwoorden in een nochtans niet alledaagse setting. Wars van alle vooroordelen, gun je deze drie mensen alle geluk van de wereld... Alleen jammer dat we door dat laatste vijfletterwoord daar geen getuige meer van zullen zijn, maar anderszijds begrijp ik het wel dat het hier stopt. Bedankt voor zoveel uren romantisch leesplezier, bedankt om dit prachtige verhaal met ons te delen.

Reactie op: 

Hen3 Hen3 - 01-04-2026 om 18:47
👍+39
Een mooi eind van een mooie serie, een dankjewel en alweer een 10 is hier zeker op zijn plaats.



Reactie op: 

Olleke Bolleke Olleke Bolleke - 01-04-2026 om 18:30
👍+39
Het is dat een 10 het maximum is…

Hartelijk dank voor deze prachtige serie! Ik hoop dat een nieuwe reeks uit jouw pen alweer in het verschiet ligt, want ik geniet van jouw verhalen.

Reactie op: 

Geert Jan Geert Jan - 01-04-2026 om 18:25
👍+39
Een heerlijke serie 👍👍👍👍

Reactie op: 

Rainman Rainman - 01-04-2026 om 17:56
👍+39
Zo knap, dat je gedurende de hele serie, het niveau consistent zo hoog hebt weten te houden!
Met dit deel natuurlijk als absolute grande finale.

Ik heb genoten van je talent om me mee te nemen in een bijzondere wereld van liefde en gunnen.

Weet je, volgens mij kun jij geen slecht verhaal schrijven. Echt niet.
Misschien een uitdaging om dit eens te proberen. Zo'n verhaal waarbij ik bij de derde alinea denk, Ja, dag, mij niet bellen!
Gaat je niet lukken :-)


Rainman



Reactie op: 

Ad24630 Ad24630 - 01-04-2026 om 17:30
👍+40
Ik kan me helemaal vinden in de tekst van Handige Harrie, ben het er helemaal mee eens.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 353  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net