menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 03-01-2023 om 12:25

Oelewapper: Hahaha, het is inderdaad leuk, zeker voor de schrijver. Maar voor de lezer vind ik het minder leuk.
Maar dit open einde vind ik niet zo heel groots. Want de climax is al bereikt.

@allemaal: Nee er komt geen vervolg. Deze serie was de tussendoortje voor mij, (Net als Danny's Wonderland) De climax is al bereikt.
De titel heeft meer betekenissen.(voor mij dan) Het is niet alleen voor Danny zijn examen maar ook voor hemzelf van zijn gedrag. Vind ik wel toepasselijk. En de open einde was een spontaan idee. Vond het wel grappig en leuk.

Voor de mensen die te weinig seks vinden. Ik ben niet iemand die snel en platte seks houdt. Ik zeg altijd: Er moet een verhaal achter zitten voordat ze seks gaan hebben. Er moet spanning zitten tot ze climax bereiken. Geloof me, als je goed er over nadenkt, dan weet je dat ik gelijk heb :)

Heel erg bedankt voor de reacties!

Reactie op: Ben Ik Geslaagd? - 5: Slot (Tiener)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 31-12-2022 om 08:38

Hebben jullie de voorwoord wel gelezen? Dan weten jullie wanneer de laatste 2 delen komen. :)

Reactie op: Ben Ik Geslaagd? - 3 (Tiener)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 30-12-2022 om 13:10

Beste lezers,

Bedankt voor de mooie woorden! Ik heb een vraagje. Is er iemand die een epub bestand (e-reader versie) voor de eerste 50 delen van deze serie voor mij kan maken? Ik heb het geprobeerd maar ik snapte er niets van. WIl je mij helpen? Stuur een mail naar mij. Alvast bedankt!

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 69 (Romantisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 28-12-2022 om 11:05

Wat een einde! Hoewel ik niet van open einde houdt, vind ik het einde perfect bij deze serie past.
ik heb ervan genoten. Je hebt de gevoelens en de seks prachtig beschreven. Absoluut een dikke 10 voor hele serie!

Reactie op: De Cum Face Challenge - 15: Slot (Overspel)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 25-12-2022 om 12:24

@Hot, trek je misschien niet te snel de conclusie? Je hebt pas de eerste deel gelezen... Ik ben wel benieuwd naar jouw reacties als er alle vijf afleveringen gelezen hebt. 😛

Reactie op: Ben Ik Geslaagd? - 1 (Tiener)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 25-12-2022 om 08:44

@hot, trek je altijd snel de conclusie? Er komen nog 4 afleveringen. Dan ben ik wel benieuwd naar jouw mening.😜
Trouwens waarom moet t over romantiek gaan. En dit verhaal staat ook niet in de categorie romantisvh

Reactie op: Ben Ik Geslaagd? - 1 (Tiener)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 23-12-2022 om 20:59

Het verhaal is net als een achtbaan. Eerst gaat het allemaal goed en leuk. En dan kwam er weer ellende en twijfels. En dan ga je helemaal suf neuken en het is allemaal weer goed. Als het fijne gevoel weer wegebt, komt de ellende en schuldgevoelens weer terug. Dan zuip je lekker klem en je hebt geen zorgen meer. De volgende dag wordt je wakker en ja, de ellende komt weer terug.
Hoe lang gaat de rit in de achtbaan duren voor arme Leen? Loopt het goed voor haar af? Houdt ze een van de mannen over of raken ze allebei kwijt? Ik denk dat ze allebei kwijt raken. Maar de vraag is; wie s de schuldige? Leen of Kristof?

Waarom kan het leven niet simpel zijn...

Prachtig geschreven, Leen. Een fantastische serie.

Reactie op: De Cum Face Challenge - 14: Afscheid (Overspel)
👍+3
Dannyboy

Dannyboy - 23-12-2022 om 20:50

Nou, bijan 60 reacties... Dat is het wel duidelijk. Ik ga door met beeldschone huisgenote.
Ik heb nog altijd plezier met schrijven. Ik had afgelopen maanden een andere serie geschreven. Het is totaal 5 afleveringen geworden en die komt morgen. Ik merkte dat ik afwisselend leuk vond. Maar meerdere serie schrijven is het gewoon te veel werk. Ik heb besloten dat ik maximaal twee verschillende verhalen tegelijk gaat schrijven. De beeldschone huisgenote blijft de 'hoofdserie.'
ik ga een ondeugende dochter verder afmaken en dan ga ik misschien een spin-off maken, zoals wat Leen voorstelde. Een korte serie van Anna. Dat leek me wel zitten. dat duurt nog even. Maar hartelijk dank voor de antwoorden!

Ook voor jullie een fijne feestdagen.
(ik sla dit jaar de feestdagen over😜)

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 69 (Romantisch)
👍+8
Dannyboy

Dannyboy - 13-12-2022 om 18:29

Arme Leen. Die staat in tweestrijd. Je hebt de twijfels prachtig beschreven. Heel realistisch.
Ik ben benieuwd welke richting Leen gaat nemen. Ik zou echt niet weten als ik haar was. Als het leven zo simpel was, dan had ik allebei genomen.

Een dikke 10!

Reactie op: De Cum Face Challenge - 12: Onder Vuur (Overspel)
👍+9
Dannyboy

Dannyboy - 28-11-2022 om 16:40

Ik heb Stanzie haar voorbeeld genomen. Ik heb ook vanaf deel 1 in een ruk allemaal uitgelezen. Prachtig serie. Je bouwt heerlijk langzaam op. Je schrijfstijl is prettig om te lezen. Want ik werd gelijk in je verhaal gezogen. Ik kijk enorm uit naar de volgende deel.

Een 10!

Reactie op: Geen Fuck Te Beleven - 5 (Hetero)
👍+3

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 960  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net