menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Oelewapper
Leen Leen - 25-12-2021 om 14:23
👍+4
Met 'love in an Elevator' van Airosmith als soundtrack... Jihaaaa.
Stiekem hoop ik voor een vervolg.
Top verhaal 👍

Reactie op: 

Nicky96 Nicky96 - 25-12-2021 om 12:35
👍+1
Mooi verhaal over twee mensen die op kerstavond onverwacht krijgen waar ze van dromen. Leuk dat de receptioniste aan het eind ook nog een opwindend rolletje krijgt 🤣.

Reactie op: 

Zazie Zazie - 25-12-2021 om 07:23
👍+1
Whow, schrijvers, wat een mooie ketting met pareltjes is jullie reeks Kerstverhalen. Alsof er onder mijn kerstboom een hele serie extra en prachtig verpakte geschenkjes zijn komen liggen. De komende dagen worden een feest, steeds als ik er een mag uitpakken.

En Lieve Oelewapper, natuurlijk was jouw geschenk het éérst aan de beurt. Wat tevoorschijn kwam waren twee een beetje getormenteerde zielen, die zich in die lift als twee rupsjes in een cocon transformeerden. Naar meer oog voor elkaar én meer genoegen beleven aan elkaar. Dankzij die toch wel stoute dame, die aan het slot als een duveltje en tegelijk een Kerstengeltje uit hetzelfde doosje kwam. Dank, Dank Allen, Dank Dank Oelewapper!
X. Zazie

Reactie op: 

Leen Leen - 23-12-2021 om 23:56
👍+3
In feite zijn borsten niet meer dan vetophopingen met een ventieltje op... En toch worden jullie er zo wild van, jihaaaa. 😉

Reactie op: 
Evelyn (Romantisch)

P.D. Vile P.D. Vile - 21-12-2021 om 19:04
👍0
Echt een bijzonder goed geschreven verhaal, Oelewapper! Je schildert de situatie en de gevoelens van de personen met je welgemeende woorden. Je neemt me mee in een geloofwaardig verhaal, dat gewoon klopt. Inclusief de twijfels, inclusief de momenten van lol. En inclusief een heerlijk erotische scene.
De afsluitende scene als er eindelijk geneukt wordt is kort en bijna zakelijk. Een goede keuze. Bij een verhaal zo romantisch als deze zou een langere beschrijving alleen maar afbreuk doen aan de sfeer.

Reactie op: 
Evelyn (Romantisch)

Ghislain Ghislain - 20-12-2021 om 23:54
👍0
Goed verhaal, mooie flashback, erg sterk. Een dikke 10

Reactie op: 
Evelyn (Romantisch)

Dannyboy Dannyboy - 20-12-2021 om 23:44
👍0
''ze zien een stel uiers en onmiddellijk gedragen ze zich als een kudde runderen.''
Dit is wat we gewend van je. Je tovert de mooie woorden en zinnen uit je hoedje. Jiermee kan ik echt van genieten.

Na de paar woorden werd ik meteen gezogen in je verhaal. Het wilde westen stijl is prachtig geschreven. Alsof ik naar de film keek. Het was alweer lang geleden dat ik het wilde westen film keek. Een heel leuk verhaal om te lezen.

Dank je wel, Oelewapper, De koning van de woordenschat. Een dikke 10!

Reactie op: 
Evelyn (Romantisch)

Eline89 Eline89 - 20-12-2021 om 17:44
👍0
Een origineel verhaal dat ook op een originele manier is geschreven.
Je neemt ons weer mee op een heerlijke reis naar het wilde westen.
Ook dit gaat je goed af.
Ik kan dan ook niet anders dan je een 10 geven.

Reactie op: 
Evelyn (Romantisch)

Stanzie Stanzie - 01-12-2021 om 07:52
👍+3
Het voorrecht wat je er gratis bijkrijgt als je achterop huppelt is dat je het hele verhaal in een keer kunt lezen... Wat een prachtige bewerking van een klassieker zet je hier neer, Oele. Jouw verhaal 'pakte' mij zoveel meer dan de versie van wijlen de grootmeester en voor de verfilming hadden ze beter jouw interpretatie gebruikt. Ik waande me al temidden de aankomende kerstperiode tijdens het lezen, zeker vanaf het moment dat de geesten hun intrede doen. Het verhaal bulkt niet van de seks, maar net die afgewogen zuinigheid is een troef die het verhaal in alle opzichten sterk maakt. Alleen het einde is mij net iets te bruusk. Ilse gooit wel heel erg snel haar beentjes voor Tom in de lucht... De romantische ziel in mij had daar wel ietsje meer. 'veroveringdrang' verwacht, maar verder niets dan lof en een welverdiende 10 over de hele lijn. Prachtig!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 25-11-2021 om 07:23
👍0
Een zomermens met een ondeugende zomerwens, zelfs al wordt die wens nergens expliciet vernoemd, voel je dat als lezer uitstekend aan. Het was alsof ik achter je aan liep, je blikken kon volgen en je gedachtegang -als op je rug geprojecteerd- kon lezen. Goed geschreven en geduldig opgebouwde broeierigheid in de vorm van een kortverhaal dat heel veel beter verdient dan die schamele 6600 lezers! Was genieten!

Reactie op: 
The Lady In Red (Romantisch)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 913  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net