Sissyj - 16-10-2021 om 18:36
Heerlijk topper!
Reactie op:
Roberteros - 16-10-2021 om 08:39
Tja, zoals zo vaak of altijd staan je verhalen vol, bol en stijf van de oplopende spanning met een onverwachte twist. De frustratie van de eerste week wordt omgezet in een spannende verlangen. Als een lezende voyeur laat je haar gevoelens veranderen of met elkaar botsen. Liefde, lust, verlangen, hitte, geilheid en spanning. Als is aanwezig voor een spetterend einde en opmaak naar nog meer genot. Een mooi cadeau voor Sandra nietwaar en een beetje voor ons😜
Reactie op:
Luc69jaar - 15-10-2021 om 10:20
Heerlijk echt een 10.
Reactie op:
Dannyboy - 15-10-2021 om 08:37
Ohh, wat een schitterend verhaal.
Je bent echt koning met gebruik van de woorden, de beschrijvingen. Gewoon alles. Je kan echt toveren met de woorden. Geweldig weer, Oele.
ik wilde je 11 geven maarja de site weigerde. Dan maar 10 he? 😜
Reactie op:
Stanzie - 15-10-2021 om 06:33
Mooi mooi mooi... De geduldige opbouw, met veel oog voor detail, had meteen mijn aandacht en sympathie. De gebeurtenissen in de doucheruimte zijn mega geil beschreven en het romantische happy-end maakt het helemaal 'af'. Natuurlijk mag Kim mee van Sven... Enfin, dat is toch hoe dit verhaal in mijn aanvoelen verder gaat. Prima werkstukje heb jij hier weer afgeleverd, Oele!
Reactie op:
Zazie - 15-10-2021 om 01:10
De sfeer: het mooie Leuven (?), rokjesdag, de donkere steeg, het meisje, de onvoorspelbare bokser, de sportieve ontlading.
De zwoelte: het zwoegende meisje, de oplettende boksschoolhoudster, de groeiende erotiek, de geilheid.
De verrassing: het onverwachte bekende, de geliefde, de mogelijkheid van drie mensen die…
Mooi, gevoelig, opwindend. ThnX! X. Zazie
Reactie op:
Eline89 - 15-10-2021 om 00:25
Wat een geweldig verhaal heb je neergezet!
De verleiding, het verlangen, het genot...
Ik wil dit ook. Hitsig, hard, heet.
Je weet het zo levendig te omschrijven... Als lezer ben je niet enkel iemand die het voor zich ziet gebeuren, je laat het ze echt beleven.
Neem haar mee naar huis, Sandra, en neem mij met jullie mee.
Ik kan niet anders dan een 10 geven. Geweldig!
Reactie op:
Dannyboy - 12-10-2021 om 22:59
Mijn god, wat een verhaal. En ook heel erg lang!
Ik hou niet zo van extreme verhalen. Maar dit vind ik wel interessant. En eigenlijk ook best leerzaam voor mij (net als Meester Oele).
Een mooie samenwerking Oelewapper en Slet Julia. Een twee keer 10!
Reactie op:
Genieter56 - 11-10-2021 om 22:11
Je verhalen, je woordenkeuzes, je inleving …… alles klopt in jouw verhalen. Een genot om te lezen, een genot om te beleven, alles is een fantastische ervaring. De wonderen van de natuur beheersen het genot van elkaar. Zo zouden wij het moeten beleven, van elkaar en met elkaar. Geweldig een 10 met een gouden griffel.
Reactie op:
Genieter56 - 11-10-2021 om 21:35
Hallo Oelewapper, wederom een heerlijk verhaal en vervolg van de familie met vrienden. Heerlijke spannende opbouw van Hanneke en Frits wat mij ook zeker iets doet. De ontspanning in een natuurlijke omgeving, heerlijk om in deze omgeving vrij te kunnen zijn. Zou mij hier goed thuis kunnen voelen 😃. Je bent een geweldige schrijver en deze veroveringen zijn een genot om te lezen. Echt een dikke 10 waard. Kan geen andere cijfers voor jouw verhalen geven. Top !!
Reactie op: